Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On sula ihme, että vanhempani ovat pystyneet kasvattamaan

Vierailija
19.07.2008 |

minusta kohtuullisen ihmisen, joka selviytyy noin puolesta elämän tarjoamista haasteista. Molemmat pahasti päihde- ja mielenterveysongelmaisia, eikä heillä paljon eväitä ole ollut minulle tarjota. Monasti kyllä olen surullinen siitä, että olen menettänyt niin paljon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa heitteille jätöä ei ole tapahtunut niin eihän tuo nyt ihme ole

Vierailija
2/6 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattavat itsensä. Alkon nyt jotenkuten ymmärtää, mutta mielenterveyshäiriöt eivät lopettamalla lakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, pystyn vastaamaan ehkä noin puoleen elämän tarjoamista haasteista ja puolet kompuroinnin ja sekoilemisen jälkeen epäonnistuu. Törmään vaikeuksiin ihmissuhteissa ja ahdistus sekä tuskaisuus ovat jatkuvia seuralaisiani. Haluaisin vihata vanhempiani, mutta he ovat niin heikkoja, etten edes voi vihata heitä.

Vierailija
4/6 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkin huolimatta, että toinen vanhemmista on yrittänyt tappaa ja toinen juossut pakoon... Ei se mutkitta käy, kasvaminen ja aikuiseksi oppiminen ilman aikuisoppia, mutta tulee se. Jossain vaiheessa tajuaa, että ystävät eivät oikeasti ymmärrä, kapasiteetti ja kokemusmaailma eivät riitä, vaikka kuinka selittäisit.

Puhun nyt omasta puolestani, mutta sillloin kun lakkasin säälimästä itseäni, löysin hyvän vaihteen elämään. Tämä on nyt minun.

Ongelmia tuli sitten, että pitääkö isovanhemmat (ne juopot ja hullut) tutustuttaa omaan lapseen. Tein sen kirjallisesti, lapseni on minulle kaikkein tärkein.

Vierailija
5/6 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiana niin että olen ihan itse itseni kasvattanut koska minua ei ole kumpikaan vanhempi kasvattanut/kouluttanut/ohjannut elämässä mitenkään. Olen siis periaatteessa kasvattanut itseni 10 vuotiaasta lähtien ja siinä samassa kaksi pikkusiskoani joista toinen 10 vuotta minua nuorempi

Vierailija
6/6 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole minua kasvattaneet. Olen ihan itse kasvattanut itseni.

Kyllä mäkin ihmettelen miten ovat pikkulapsivaiheesta selvinneet tai minä ja sisarukseni ennemminkin.

Ihan tyytyväinen olen lopputulokseen. Mieheni kanssa joskus vitsailenkin, että aineksia olis paljon oudommin käyttäytyvään vaimoonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi