Mitä ostat miehellesi joululahjaksi?
Joka vuosi sama juttu, en millään keksi mitä ostaisi.
Nyt tarpeeseen tulisi läppärisalkku. Meinasin ostaa siitä nahkaisen version, hintaa kuitenkin 200€. Mies ei minulle lahjoja osta ikinä. Antaa yleensä jouluna 50€ kouraan ja sanoo, että osta itse mitä haluat.
Pistäisittekö itse miehenne lahjaan tuollaista summaa, ellei hän ostaisi teille mitään?
Meillä kaksi poikaa. Toinen 12v ja toinen 18v. Heidän lahjoihinsa menee yhteensä yli tonni. Ne maksamme miehen kanssa puoliksi.
Kommentit (19)
Älä osta miehelle lahjaa, sillähän siitä selviää.
Sovittiin että tänä vuonna max 2 lahjaa. Ostin suomen luonnonsuojeluliitton norppa paidan ja uuden hyvän puukon.
No en todellakaan antaisi mitään lahjaa jos tietäisin ettei mieskään anna. En edes olisi tuollaisen kanssa. Kyse ei ole lahjan arvosta tai mistään sellaisesta vaan toisen huomioimisesta ja välittämisestä.
Meillä minä ajattelin hommata miehelle liput yhdelle keikalle ja mies luultavasti antaa minulle jotain lemppariherkkujani. On ollut puhetta ettei ostella enää "kaapin täytettä".
Ostin erään harvinaisemman vinyylilevyn joka häneltä puuttuu sekä konserttilipun erään hänen suosikkiyhtyeen keikalle ja lennot ja majoituksen siihen liittyen.
Ei me toisillemme joululahjoja osteta. Muuten pitkin vuotta kyllä. Jouluna keskitytään lapsen lahjoihin ja yhdessä oloon.
Rullakebabin (oikeasti :D). Joskin mies sai tietää lahjansa, kiitos lasten joten pitäisi keksiä jotain muuta lisäksi.
Emme ole ostaneet vuosiin mitään. Tai viime vuonna taisin ostaa miehelle ja pojalle yhteiseksi yhden heidän harrastukseensa pyöräilyyn liittyvän kirjan, mutta siinä kaikki.
Mieskään ei osta minulle yleensä mitään ja ei tietenkään työnnä mitään rahoja minulle, sillä meillä molemmilla on rahaa ja sitä on myös taloustilillä. Olen jo vuosia ollut liian roinan voimakas vastustaja ja mies on nykyään samanlainen. Teini-ikäiset lapsemme ovat oppineet siihen samoin ja eivät edes ymmärrä roinan ostamista, varsinkin 17 vuotias tyttäremme on hyvin tarkka asiasta.
Lidlistä sierain- ja korvakarvanpoistaja.
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin että tänä vuonna max 2 lahjaa. Ostin suomen luonnonsuojeluliitton norppa paidan ja uuden hyvän puukon.
Pitääkö miehesi jotain norppapaitoja? Minun mies, 46 v., ei pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin miehelle ko. masiinan muutama vuosi sitten ja se on kelpo kone! Aina silloin tällöin sen surina kuuluu vessasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon ranteet auki -joulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin miehelle ko. masiinan muutama vuosi sitten ja se on kelpo kone! Aina silloin tällöin sen surina kuuluu vessasta.
Ei taida sitten olla venäläinen.
Ostin
tietokoneen näppäimistön (kun vanha on hajalla eikä se itse suostu uutta hankkimaan),
pari kirjaa,
tinaesineitä (niitä ostin vuosipäiväksikin),
kuulokkeet (koska se käyttää aina mun ja haluun ne takas itelle)
ja neulepaidan (ostan joka vuos)
kauluspaitoja
basically vaan semmost mitä aattelin et se tarvis.
Miehelle ostan ulostuslääkettä kahvin sekaan.
Mr Bear Familyn parranhoitosetin, en keksinyt mitään erikoista.
Peniksen pidennyksen ja paksuntamisen ostaisin jos halvalla saisi. Säälittävä tuppikulli on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taatusti pitää ja tykkää. Ei kai niitä aikuisille myytäisi jos kysyntää ei olisi? Mies on 34v. Ja itsekkin lahjoittaa tuolle järjestölle rahaa.
Me päätimme ettemme osta mitään. Hyvä ruoka ja seura riittäköön.