Tajusin että miespuolinen ystävä ei halua minua
Vuoden päivät olen haihatellut miehen perään ja meillä on aina ollut todella hauskaa yhdessä. Tuntuu, että ymmärrän häntä täysin ja hän minua. Tänään kuitenkin tajusin, ettei hän taida haluta koskaan minua. Alkoi tapailla jotain naista samoihin aikoihin kuin tutustui minuun. Koskaan ei puhu hänestä minulle mitään, eivätkä he asu yhdessä, mutta tiedän, että nytkin viettivät pitkän viikonlopun yhdessä. Pahinta on tämä tuska, kun tajusin, miten asiat ovat. En tule koskaan löytämään samanlaista sielunkumppania, kuin mies olisi ollut. Miksi tämä nainen ehti ennen minua :(
Kommentit (3)
Jos mies haluaisi sinut, sillä ei olisi mitään väliä että joku toinen nainen on ehtinyt ensin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaisi sinut, sillä ei olisi mitään väliä että joku toinen nainen on ehtinyt ensin.
Niin, en tiedä. Kuulin sattumalta, että oli ollut ihan alussa kiinnostunut minusta ja minä en silloin ymmärtänyt sitä. Luuli siis, ettei minua kiinnosta ja alkoi olla toisen naisen kanssa. Nyt on vähän myöhäistä sanoa että olisin halunnut hänet, kun käyvät kahteen pekkaan rusettiluistelemassa. Hän on todellakin mies, joka on vain yhden naisen kanssa kerrallaan, ja siksi arvostankin häntä.
Tuttua. t. Saman kokenut. En tiedä milloin pääsen tästä miehestä yli...