Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ostavat pieniä pakkauksia?

Vierailija
10.12.2018 |

Usein pienen ja ison pakkauksen kilohintaero on päätähuimaava. Esim.
Taffel Sips 75g - 0,79e (10,53e/kg)
Taffel Sips 325g - 2,09e (6,43e/kg)
Mieluummin ostan ison pussin, syön vähäsen ja yritän säästää loput myöhempiä syömiskertoja varten. Noita minipusseja ei tulisi mieleenkään ostaa. Pätee muidenkin tuotteiden kohdalla...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne taffel-sipsit ole mitään välttämätöntä kenellekään.

Ostan pienia annoksia esim. broileria ja kalaa, koska olen yksinasuva sinkku.

Ne sipsit ym. pussit, karkit jne., olkoon sitten pieniä tai suuria pakkauksia, jätän suosiolla kauppaan.

Vierailija
2/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murojakin on hyvä ostaa 500g - 1kg kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein pienen ja ison pakkauksen kilohintaero on päätähuimaava. Esim.

Taffel Sips 75g - 0,79e (10,53e/kg)

Taffel Sips 325g - 2,09e (6,43e/kg)

Mieluummin ostan ison pussin, syön vähäsen ja yritän säästää loput myöhempiä syömiskertoja varten. Noita minipusseja ei tulisi mieleenkään ostaa. Pätee muidenkin tuotteiden kohdalla...

Toiset on jo tajunnut että yritykseksi jää, siksi. Esim minä Ostan mieluummin kaksi kermaviiliä, 2x dippijauheen ja 75 G pussin joka sitten syödään. Se mieliteko täyttyy tuolla ihan samalla tavalla kuin jättipussillakin. Ja kerran kvarttaalissa sipsipussin ostolla tuolla kilohinnalla ei ole merkitystä. Sitäpaitsi 80 cnt on vähemmän kuin 2 euroa, joten tarpeen saan tyydytettyä halvemmalla.

Vierailija
4/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. mökille missä ei käyntikertojen välillä ole jääkaappia päällä enkä aina jaksa roudata kylmälaukkua tai kuljen julkisilla.

Vierailija
5/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote ei säily pitkään, ei ole mitään järkeä ostaa enempää kuin käyttää. Esimerkiksi juustoa minulla sinkkutaloudessa menee niin vähän, että loppu jää aina kuivettumaan, joten ostan mieluummin pienen paketin viipaleita ja voin myös vaihdella makuja.

Ja nuo sipsit, tiedän että syön ison pussin kerralla vaikka tiedän ettei pitäisi ja tiedän että siitä tulee morkkis ja huono olo. Siksi, silloin kun on pakko syödä sipsejä, ostan pikkupussin.

Vierailija
6/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina 100 kg kerralla. Koko vuoden satsi niin ei tartte jatkuvasti rampata kaupassa.

Vierailija
7/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tukkukortti ja ostan myyntieriä, kilohinta mukavasti alenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän