Saan deittipalvelussa viestejä nuorilta miehiltä sekä vain varatuilta
Olen pari vuotta sitten eronut 48-vuotias nainen ja liityin vasta deittipalveluun.
Saan viestejä vain nuorilta miehiltä, jotka haluavat kokemusta puumanaiselta sekä vain varatuilta miehiltä.
Ei mee kovin hyvin. Ilmeisesti ikäiseni miehet eivät ole kiinnostunet tämän ikäisistä naisista?
Kommentit (9)
Ja sitten heräsit.
Näin miehelle vastattaisiin.
Netistä ei löydä fiksuja tyyppejä, lähde livenä katselemaan, niin minäkin tapasin komean ja samanikäisen mieheni, kun olin 40+. Niiden ei tarvitse mennä nettiin, kun ne suunnilleen revitään käsistä muutenkin.
Ehkä ei ole vain osunut kohdalle juuri sinusta kiinnostunutta tai profiilissa jokin tökkii, kun vain vonkaajat liikkeellä. Oletko kokeillut laittaa viestiä sinua kiinnostaville ikäisillesi miehille?
Vierailija kirjoitti:
Netistä ei löydä fiksuja tyyppejä, lähde livenä katselemaan, niin minäkin tapasin komean ja samanikäisen mieheni, kun olin 40+. Niiden ei tarvitse mennä nettiin, kun ne suunnilleen revitään käsistä muutenkin.
Löytyy netistä fiksujakin tyyppejä. Olen aloittajan ikäluokkaa. Samoja kokemuksia on kuin aapeellä, mutta sen lisäksi olen saanut yhteydenottoja myös fiksuilta ikäisiltäni miehiltä. Yhden ihanaisen kanssa ollaan tapailtu nyt useampi kuukausi.
Samaa pelkään, olen suunnitellut nettiin menoa...
Lähde livenä liikenteeseen. Sama kokemus, en kestä lasteni ikäisiä poikasia enkä halua rikkoa perheitä. Hyvän löysin baarista, ikä sama ja lapsetkin aikuisia. Mukavaa ollut pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit.
Näin miehelle vastattaisiin.
Tämä on muuten hyvä ja ihan totta.
Jössille voi aina sanoo mee äitis luo.
Ite oon näköjään kaikkien tyyppii. Mut tiedän mitä haluun eikä ketään tarvii alkaa opettaa. Joku joskus sanoi että tietää mitä naiset haluu.
Ja oli niin elämäni ehdottomasti paskinta seksiä.
Kumppani sillee hiljaisessa haussa, hieman nuorempi olen.
Noh, elämässä on niin paljon muutakin etten kaipaa ainakaan turhia juttuja.
Näen sisäisellä silmälläni tuleeko toimii vai ei.
N44