Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni hengittää öisin, enkä saa nukuttua

Epätoivoinen - 78
10.12.2018 |

Hän hönkii vasten kasvojani, vinkuu ja ähisee. En jaksa enää. Kuinka saan mieheni ymmärtämään, että hänen hengittelynsä vuoksi en ole nukkunut kunnolla vuosiin? Olen harkinnut pariterapiaa, mutta mieheni torppaa nämä ajatukset täysin. Mitä voin enää tehdä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama ongelma: mies hengittää lukuisista pyynnöistä huolimatta. Itse virittelin sänkyyn stryroxista ”seinämän”, mikä ihme kyllä toimii yllättävän hyvin. Hengityksen mukanaantuoma ikävä katkukin on vähentänyt. Tätä ratkaisua voin suositella lämpimästi.

Mies hengittää lukuisista pyynnöistä huolimatta?? ..tajuatko mitä pyydät ? Jo on aikoihin eletty..hengitys kielletty

Taidat olla vähän tosikko :D

Etpä lukenut koko juttua..lopettakaa se turhanpäiväinen hengittäminen 😂

Vierailija
22/29 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lopetti hengittämisen, kun lukuisien riitojen päätteeksi uhkasin erolla. Ap, älä anna periksi! Sinulla on oikeus hyviin yöuniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Miehesi on selvästi hengellinen, ja se on kurjaa että koet sen ongelmaksi. Raamatusta voisit löytää avun, siellä kerrotaan kivittämisestä ja ristiinnaulitsemisesta, molemmat voisivat auttaa. Tosin tuo ristiinnaulitseminen vain hetkeksi. Voit esitellä miehellesi eroakirkosta - sivustoa, mutta suosittelisin sinua kääntymään itsekkin uskoon ja kunnioittamaan miestäsi niin kuin naisen tulee häntä kunnioittaa.

Vierailija
24/29 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama ongelma: mies hengittää lukuisista pyynnöistä huolimatta. Itse virittelin sänkyyn stryroxista ”seinämän”, mikä ihme kyllä toimii yllättävän hyvin. Hengityksen mukanaantuoma ikävä katkukin on vähentänyt. Tätä ratkaisua voin suositella lämpimästi.

Et oo tosissas..😂😂styrox seinämä sängys...😂😂😂

Hätä keinot keksii... (ei ap)

Vierailija
25/29 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneisiin nukkumaan. Toimii missä tahansa tilanteessa, kun univajetta tulee. Esimerkiksi myös vauvavuotena, niinä öinä, kun mies nousi yöllä vauvan kanssa, minä nukuin yksin toisessa huoneessa.

Vierailija
26/29 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nyt kuitenkin kysymykses kuorsaus eikä hengittäminen ? Ei kai kukaan voi vaatia toista lopettamaan hengitystä?

Vierailija
27/29 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin konsti meillä oli se, että käänsin selkäni. Aika rankkaa kyllä, mutta se toimi.

Vierailija
28/29 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät sille pussin päähän.

Vierailija
29/29 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on todella itsekästä! Minun mieheni ei onneksi hengitä ollenkaan, se olikin yksi valintakriteeri kumppania etsiessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi