Mieheni hengittää öisin, enkä saa nukuttua
Hän hönkii vasten kasvojani, vinkuu ja ähisee. En jaksa enää. Kuinka saan mieheni ymmärtämään, että hänen hengittelynsä vuoksi en ole nukkunut kunnolla vuosiin? Olen harkinnut pariterapiaa, mutta mieheni torppaa nämä ajatukset täysin. Mitä voin enää tehdä?
Kommentit (29)
Suosittelen sinulle ihan yksilöterapiaa, kun jaksat noin trollailla.
Onk sun pakko nukkuu naamat vastakkain ukkos kanssa.
Tunge vanha sukka sen suuhun, niin loppuu tuo turha ähinä ja puhina. Oppiipahan olemaan!
Korvatulpat eivät peitä kuorsaamista välttämättä, mutta hönkimisen ääniin ne varmasti auttavat. Hanki korkeampi tyyny kuin miehelläsi, niin hän ei hengitä kasvoillesi. Tai voitte laittaa yhden tyynyn väliinne esteeksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vaikea tilanne. Mua häiritsee omakin hengitys, varsinkin kun se on läskistymisen myötä muuttunut erilaiseksi.
Ihanaa että on kohtalotovereita. Itse olen kärsinyt tästä jo vuosia. Olen monesti miettinyt jonkunlaisen äänenvaimentimen asennusta, mutta sopivaa tuotetta ei ole silmiini osunut.
Enemmän huolestuttaisi jos ei hengittäisi.
Nukkukaa eri huoneissa?
Istu sen naaman päälle.
Voit myös kokeilla laittaa burkhan.
Meillä on sama ongelma: mies hengittää lukuisista pyynnöistä huolimatta. Itse virittelin sänkyyn stryroxista ”seinämän”, mikä ihme kyllä toimii yllättävän hyvin. Hengityksen mukanaantuoma ikävä katkukin on vähentänyt. Tätä ratkaisua voin suositella lämpimästi.
Siis mitä odotat että miehesi tekee tuolle asialle? Lopettaa hengittämisen? Menee sohvalle nukkumaan? Etkö itse voi mennä sinne sohvalle nukkumaan? Moni pariskunta nukkuu eri huoneissa, ei se nykyään enää ole mitenkään erikoista.
Nukun yleensä naama toisaalle,mut oon laittanut tyynyn meidän tyynyjen väliin, niin ei tarvii päin pläsiä hönkiä jos välillä kylkeä kääntää ...
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama ongelma: mies hengittää lukuisista pyynnöistä huolimatta. Itse virittelin sänkyyn stryroxista ”seinämän”, mikä ihme kyllä toimii yllättävän hyvin. Hengityksen mukanaantuoma ikävä katkukin on vähentänyt. Tätä ratkaisua voin suositella lämpimästi.
Et oo tosissas..😂😂styrox seinämä sängys...😂😂😂
Nukun eri huoneessa yksin. Oma sänky on ihana. Hiljaisuus on ihanaa. Oma rauha on taivaallisen ihanaa.
1. Eroa. 2. Ota toinen mies joka kuuntelee ja huomioi. 3. Kummallekin oma huone. 4. Eri sängyt ja korvatulpat. 5. Jättikokoinen sänky, toinen nukkuu toisella kaukaisella reunalla ja toinen toisella. 6. Pelasta itsesi, tarvitset hyvän yöunen ja oman elämän. Mies ei saa määrätä elämästäsi.
Eri huoneet? Meillä toimii. Tosin mies ei vain henkäile vaan kuorsaa kuulostaen moottorisahalta ja itse kärsin unettomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies hengittää lukuisista pyynnöistä huolimatta?? ..tajuatko mitä pyydät ? Jo on aikoihin eletty..hengitys kielletty
Meillä mies hengittää silloin, kun ajattelee. Nämä hetket on helppo tunnistaa. Öisin kuorsaa, joten korvatulpat ja oma huone, kuten Virginia Woolfilla aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hengittää lukuisista pyynnöistä huolimatta?? ..tajuatko mitä pyydät ? Jo on aikoihin eletty..hengitys kielletty
Taidat olla vähän tosikko :D
No tähän on yksi aika ilmiselvä ratkaisu... ota tyyny ja pidä sitä viitisen minuuttia miehesi kasvojen päällä. Saattaa vähän säpsiä siinä, mutta takaan, että hiljenee jossain vaiheessa eikä vaivaa sua enää koskaan.