Kokemuksia miehistä joilla on todella pienet kädet?
Tämä ei tinderkuvista käynyt ilmi mutta heti ensi kertaa kätellessä kylläkin. Minä en ole millään tavalla kookas nainen mutta tällä muuten aika hyvännäköisellä ja -kokoisella miehellä oli kyllä lapanen aivan pois mittasuhteista. Treffit kahvilassa, vilkaisin wc:ssä käydessään pöydälle jättämästään hanskasta koon XXS. Seuraavatkin sovittiin kun oli mukavaa mutta vähän jäi vaivaamaan. Ei tullut mielikuva mistään vahvasta ja miehekkäästä. Mitä mieltä muut ovat? onko kokemuksia tällaisista?
Kommentit (7)
Pienet kädet uppoo helpommin römpsykkään.
En nyt ihan hakenut noita kahta ensimmäistä kommenttia. Lähinnä sitä että pystyykö tuollaiseen mieheen suhtautumaan miten kun itsellä isommat.
Sun pitää nyt tutkia meidän kaikkien puolesta tämä juttu pitääkö paikkaansa sanonta pienten käsien tarkoittavan pientä meisseliä. Me haluamme tietää! Vaadimme selvyyden tästä asiasta. Eli hipi-hopi takaisin uudestaan treffeille.
Huonoja vastauksia.
Pienet kädet eivät indikoi yhtään mitään.
Joku tykkää, joku ei. Makunsa kullakin.
Itselle ei mitään merkitystä, kunhan muu kokonaisuus kunnossa.
Bongasin aikoinaan chatistä yhden kundin ja tavattiin sitten yökerhossa. Kyseessä oli pienikokoinen nörttikundi, ei mitenkään meikäläisen makuun. Olin kuitenkin sen verran jurrissa ( uudenvuodenaatto ), että lähdin hänen matkaan. Yöllä sitten huomasin, että hänellä on tooooosi pienet sormet. Jossain vaiheessa mentiin peiton alle ja oli tarkotus alkaa "hommiin" ja luulin pitäväni häntä jotenkin omistuisesti vielä kiinni yhdestä sormesta, kunnes selvisi, että se olikin hänen pippeli. Siis aivan nakki. Ja vaikka molemmilla oli kovat halut päällä, se homma kusi siihen. Jostain syystä säikähdin ja hämennyin niin paljon siitä koosta ja osittain myös omasta reaktiostani. Onneksi hän oli kuitenkin herrasmies, eikä jäänyt jankkaamaan enempää ja aamulla oltiin kuin mitään ei olis tapahtunut.. No, mitäänhän ei siis tapahtunutkaan...
Joo, no tämä oli vain mun kokemus, ja jäi tähän yhteen.
Hyvä kumppani aloittelevalle fistaus-harrastajalle.