Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen ihan lopussa...

Vierailija
10.12.2018 |

Olen ihan lopussa, verenpaine on korkealla, ahdistaa, väsyttää, itkettää ja v*tuttaa. Alle vuosi sitten kuoli lähiomainen enkä varmaan vieläkään ole käsitellyt siitä aiheutunutta surua vaan työntänyt sen taka-alalle.

Kaiken lisäksi vasta päättyi eräs erittäin tärkeä ihmissuhde josta en kuitenkaan voi kenenkään kanssa puhua.

En oikeasti tiedä miten jaksan keskiviikkona mennä töihin kun en jaksa edes laittaa vaatetta päälle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haeppa saikkua sitten. Masennuksen vuoksi sitä saat, et uupumuksen. Sitten pyydät lähetteen psykiatrian poliklinikalle, josta järjestetään sulle hoito ja lääkitys.

.miksi ap tarvii lääkityksen? Ei tarvitse. Ap on surullinen ja se on normaali tunne. Hänellä on selvästi ihan oikea syy surulle. Hän ei tarvitse lääkitystä vaan lääkkeetöntä hoitoa.

Vierailija
22/22 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haeppa saikkua sitten. Masennuksen vuoksi sitä saat, et uupumuksen. Sitten pyydät lähetteen psykiatrian poliklinikalle, josta järjestetään sulle hoito ja lääkitys.

.miksi ap tarvii lääkityksen? Ei tarvitse. Ap on surullinen ja se on normaali tunne. Hänellä on selvästi ihan oikea syy surulle. Hän ei tarvitse lääkitystä vaan lääkkeetöntä hoitoa.

Joo, surullinen mutta luultavasti myös masentunut...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi