Vanhemman sukupolven tupakoijat, jotka eivät tahdo luopua oikeuksistaan
Kyllä, vuonna miekka ja kirves saitte varmasti polttaa bussissa, pankissa ja kenkäkaupassa mutta nyt on nyt !
Kommentit (11)
Tätini suuttui ja muutti, kun taloyhtiössä kiellettiin parveketupakointi.
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole ketään nähnyt nykypäivänä kenkäkaupassa kessuttelemassa.
No, se oli vain esimerkki.
Ap
Ööö... ap näkee harhoja, joissa kessut vanhuksien suissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedätkö mitä tarkoittaa sana "esimerkki"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedän ja tässä tapauksessa se tarkoittaa vanhusta, jolle ei ole ongelma tulla palava tupakka suussa sisälle liiketilaan kuten kenkäkauppaan, koska se onnistui 60-luvullakin.
Ap
Ap on varmaan törmännyt appiukkoon. Polttaa kotona, kotitalonsa hississä, autossa , yrittää pistää meilläkin sisällä tupakaksi...
En oo kyllä tuollaiseen törmännyt. Missä maassa asut? Täällä Suomessa tuo kulttuuri muuttui suurelta osin jo 80-luvun alkupuolella ja nykyisinhän tuon kieltää jo laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedän ja tässä tapauksessa se tarkoittaa vanhusta, jolle ei ole ongelma tulla palava tupakka suussa sisälle liiketilaan kuten kenkäkauppaan, koska se onnistui 60-luvullakin.
Ap
Kenkäkauppoihin palava sätkä suussa marssivat vanhukset ovat siis ongelma, joka koskettaa sinua jollain tapaa?
- Asun omistusasunnossa. Sen jälkeen, kun taloyhtiön hallitus päätti että tupakointi parvekkeilla kielletään ja pihalle tehtiin tupakkapaikka eräs pariskunta on toistuvasti rikkonut sääntöä polttamalla parvekkeellaan
" Mä haluan mennä tupakille aamutakissa ja kahvin kanssa, enkä pukea ja mennä tuonne pihalle !" perusteli rouva. Ovat noin kuusikymppisiä.
- Bussipysäkillä tupakoinut nainen vain mulkoili, kun pyysin tumppaamaan tai siirtymään kauemmas sillä savut tulivat päin minua ja rattaissa ollutta lastani. Eikä kyseessä ollut teini-ikäinen henkilö vaan ehkä 40v.
- Kun olin vielä töissä baarissa , ns räkälässä, jouduin välillä puuttumaan iäkkäiden kanta-asiakkaiden tupakointiyrityksiin pöydissä, nuoremmilla ei ollut ongelmaa siirtyä ulos . Mutta nämä 60+ pubiruusut ja reiskat...
Välillä tuntuu että tupakoijat ovat täysi "minäminäminä"-tapauksia .
Vierailija kirjoitti:
- Asun omistusasunnossa. Sen jälkeen, kun taloyhtiön hallitus päätti että tupakointi parvekkeilla kielletään ja pihalle tehtiin tupakkapaikka eräs pariskunta on toistuvasti rikkonut sääntöä polttamalla parvekkeellaan
" Mä haluan mennä tupakille aamutakissa ja kahvin kanssa, enkä pukea ja mennä tuonne pihalle !" perusteli rouva. Ovat noin kuusikymppisiä.
- Bussipysäkillä tupakoinut nainen vain mulkoili, kun pyysin tumppaamaan tai siirtymään kauemmas sillä savut tulivat päin minua ja rattaissa ollutta lastani. Eikä kyseessä ollut teini-ikäinen henkilö vaan ehkä 40v.
- Kun olin vielä töissä baarissa , ns räkälässä, jouduin välillä puuttumaan iäkkäiden kanta-asiakkaiden tupakointiyrityksiin pöydissä, nuoremmilla ei ollut ongelmaa siirtyä ulos . Mutta nämä 60+ pubiruusut ja reiskat...
Välillä tuntuu että tupakoijat ovat täysi "minäminäminä"-tapauksia .
Ja sinä se et millään kykene ymmärtämään tuon naapuripariskunnan asemaa? Totta hitossa se on aivan eri asia mennä omalle parvekkeelle aamutakissa kuin yleiselle pihalle. Se että sinä vähättelet heidän perusteluitaan kertoo sen, että olet itse mitä suurimmassa määrin se minäminäminä -ihminen - ja vielä liian tyhmä ja itsekeskeinen tajuamaan sitä. Ei ehkä kannattaisi haukkua muita, jos on itsekin täysin kyvytön näkemään asioita muiden kannalta.