Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pyörii facebookissa whatsappissa ja instagramissa mutta ei vastaa viestiin. Ai jumal :DD

Vierailija
10.12.2018 |

Rakentavia tapoja antaa palautetta vastaamattomuudesta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle ja kysy asiasi. Ehkä hän ei vain halua vastata esittämääsi kysymykseen? Ei olla tekemisissä kanssasi. Voisiko kyse olla tästä?

Vierailija
2/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo, olet sairaan väsyttävä tyyppi, ei jatkoon. Se ignooraa sinua hyvästä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vastaa sitten kun ehtii/jaksaa. Jos on jotain tärkeää, soita.

Vierailija
4/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi miettii (ehkä sekunnin) että saakeli, tyypillä on puhelin kädessään, eikä tajua soittaa sitä asiaansa, pyörii kyllä whatsappissa, facessa, instassa ja pommittaa viesteillä sillä saamarin PUHELIMELLA, mutta ei älyä soittaa.

Vierailija
5/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa omaa rauhaa, joka on katoava luonnonvara juuri noiden vamma sovellusten vuoksi joissa on mahdollista kytätä toisten läsnäoloja.

Vierailija
6/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut tällaisia kavereita. Olen lopettanut yhteydenpidon.

Vierailija
7/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi miettii (ehkä sekunnin) että saakeli, tyypillä on puhelin kädessään, eikä tajua soittaa sitä asiaansa, pyörii kyllä whatsappissa, facessa, instassa ja pommittaa viesteillä sillä saamarin PUHELIMELLA, mutta ei älyä soittaa.

Tässä vaiheessa voisi itse soittaa takaisin, jollei halua viestitellä.

Vierailija
8/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole niin kiinnostunut. Eikö se ole jo selvää? 

Vierailija
9/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on just jotain muuta tekemistä, eikä ehdi/jaksa sulle vastata.

Vierailija
10/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä he ovat toivoneetkin, ja huokaisevat helpotuksesta kun et enää kyttää ja pommita heitä viesteilläsi.

Vierailija
11/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo toimii noin. Fiksu ihminen osaa ilmaista ajatuksensa toiselle.

Vierailija
12/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä he ovat toivoneetkin, ja huokaisevat helpotuksesta kun et enää kyttää ja pommita heitä viesteilläsi.

Ovat itse myöhemmin ottaneet yhteyttä, mutta itseltä on siinä vaiheessa jo maku mennyt kyseisestå tuttavuudesta.

Vierailija
13/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urpo toimii noin. Fiksu ihminen osaa ilmaista ajatuksensa toiselle.

Ilman muuta, mutta yleensä tämmöiset ovat pitkällisiä juttuja, tyyppejä, joille mikään ei  mene perille. Ei ei, ei nyt, ei vielä, jätä rauhaan, älä soita. Ei mikään. Ei nätisti eikä rumasti. 

Vierailija
14/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jokainen on oman viestivirtansa kuningas, kaikki laittaa estot ja poistaa vain kun itsellä asiaa. Sitten valitetaan yksinäisyyttä kun toinenkin on laittanut estot. Palaamme aikaan ihmiset eivät viestitä, eivätkä puhu.

Vierailija
15/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on mykistäny sut

Vierailija
16/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta voi oikein antaa palautetta rakentavasti. Kannattaa todeta itsekseen, ettei tähän ihmissuhteeseen enää kannata haaskata aikaansa.

Vierailija
17/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran estämään ihmisen, joka pommitti jatkuvasti milloin minkäkin viestimen kautta "Moi mitä kuuluupi" viesteillä. Ja jos ei heti vastannut, alkoi ihmetellä että miksi et vastaa. Vastasin, että anteeksi minulla on tekemistä, ja en muutenkaan ole niin innokas vaihtamaan merkityksettömiä kuulumisia kanssasi, olen kovin pahoillani. No ei lopettanut ennen kuin estin henkilön.

Vähän kiinnostaisi teitää, millainen asiasi on, onko tärkeä, kiireellinen, vai ihan vaan sarjassamme hyvää päivää kirvesvartta -jonninjoutavaa höpinää.

Ja tuo, että jos on tosi tärkeää, voi soittaa ja kysyä.

Vierailija
18/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siellä kertomassa vain kuinka tärkeä hän, ja hänen päivänsä jutut on. Ei tajua ettei muita kiinnosta, koska ovat samoin kertomassa siellä oman päivänsä tärkeydestä ja kuinka on ollut niin suloinen ja ihana sunnuntai. Mahdollisesti vielä tuskailee kuinka hänen elämänsä on kiireistä.

Kukaan heistä ei pysähdy kuuntelemaan toistaan. Annat olla ehkä ne joskus vielä huomaa kuinka yksin ovat.

Vierailija
19/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa omaa rauhaa, joka on katoava luonnonvara juuri noiden vamma sovellusten vuoksi joissa on mahdollista kytätä toisten läsnäoloja.

Onneksi saa "viimeksi paikalla"- tiedot halutessaan niin ettei näy kellekään ainakin whatsapissa. Facebookissakin kai.

Toki en ymmärrä tuota että nähdään viesti eikä viitsitä vastata. Taisi jäädä miettimään mitä kirjoittaisi.

Vierailija
20/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien asioidensa jakaminen somessa on niin last season.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi