Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri pyörii facebookissa whatsappissa ja instagramissa mutta ei vastaa viestiin. Ai jumal :DD

Vierailija
10.12.2018 |

Rakentavia tapoja antaa palautetta vastaamattomuudesta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla viestissä jokin tärkeä, kiireinen kysymys tms?

Aina ei jaksa kaikkia keskusteluita. Jos saan sähköpostin rakkaalta ystävältä, en välttämättä jaksa näpytellä siihen heti vastausta, vaikka jaksankin kommentoida jotain hömppää Instassa. Se ei tarkoita sitä, etteikö ystävä olisi ihan oikeasti rakas ja hänen sähköpostinsa minulle tärkeä.

Jos joku kysyy mielipidettäni johonkin asiaan, haluan ehkä pohtia sitä vähän aikaa ennen kuin vastaan, vaikka kommentoisinkin sillä välin taas jotain hömppää Instassa.

Toisin sanoen ne somehöpötykset ovat ihan eri tasolla mielessäni kuin keskustelut läheisten ystävien kanssa.

Vierailija
22/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ad/hd. Mulla on aina joku puuha, työ tai askare kesken joten viestien näpyttely on oikeasti stressaavaa. Yleensä tarvitsen touhutessa molempia käsiä, mutta voisin vastata puheluun joka jättää käteni vapaaksi.

Joskus myös niin uppoudun miettimään mitä vastaisi, että se vastaaminen venyy ja parhaimmillaan monimutkaistan sitä niin paljon etten tiedä mitä vastais ja vastaaminen jää :D

Ei se välttämättä ilkeyttä ole, mutta mä en ainakaan jaksa vastailla näihin "moro miten menee"-viesteihin päivästä toiseen. Se puhelin on keksitty soittamista varten vaikka se nykyään unohtuu ihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaan pidä sinusta. Hänelle olet ehkä vain "kaveri".

Vierailija
24/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä johtopäätöksiä kaikilla, kiitos niistä.

Tarinahan menee niin, että tämä kyseinen kaveri vihjasi itse minulle pari viikkoa sitten kuinka olisi kiva viettää enemmän aikaa, nyt kun sitten otin asian tiimoilta yhteyttä, ja kysyin koska nähdään, niin ei kiinnosta kuitenkaan sen vertaa vastata että olisi kalenteristaan katsonut sopivan päivän. Mutta some kanavat on ilmeisen paljon tärkeämpiä ja niitä ehtii tutkia kyllä, sen sijaan että ottaisi sen kalenterin kauniiseen käteen ja tarkistaisi menonsa, jos niitä ei muuten tiedä.

Yleisesti ottaen itseäni harmittaa toisen ajattelemattomuus, tai se että oma merkitykseni hänen elämässään ei ehkä enää ole niin suuri kuin se joskus oli.

Vierailija
25/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinahan menee niin, että tämä kyseinen kaveri vihjasi itse minulle pari viikkoa sitten kuinka olisi kiva viettää enemmän aikaa, nyt kun sitten otin asian tiimoilta yhteyttä, ja kysyin koska nähdään, niin ei kiinnosta kuitenkaan sen vertaa vastata että olisi kalenteristaan katsonut sopivan päivän. Mutta some kanavat on ilmeisen paljon tärkeämpiä ja niitä ehtii tutkia kyllä, sen sijaan että ottaisi sen kalenterin kauniiseen käteen ja tarkistaisi menonsa, jos niitä ei muuten tiedä.

Yleisesti ottaen itseäni harmittaa toisen ajattelemattomuus, tai se että oma merkitykseni hänen elämässään ei ehkä enää ole niin suuri kuin se joskus oli.

Ainiin,

-ap

Vierailija
26/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on, että toisinaan on helpompaa vain selata somea sen sijaan että aikaisi järjestellä kalenteria ja muistelemaan milloin mikäkin tapahtuma olikaan. Ei se varsinaisesti riipu syystä, minkä vuoksi kalenteri pitäisi järjestellä.

Vierailija
27/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän vastaamatta monista eri syistä. Joskus ei vain yksinkertaisesti huvita/jaksa vastata sillä hetkellä, joskus jään miettimään vastausta, joskus unohdan. Jos asia ei ole mikään kiireellinen, miksi siihen pitäisi samantien vastata? Mieluummin itse vastaan kunnolla ajan kanssa kuin mahdollisimman nopeasti ja huonosti.  

Mua muuten kans aikanaan ärsytti kamalasti kun tiesi että ihminen on ollut paikalla whatsappissa eikä ole vastannut, mutta sitten otin kokonaan pois päältä lukukuittaukset ja ne mistä näkee milloin viimeksi on ollut paikalla. Muut ei nää niitä multa, eikä voi harmistua siitä jos en heti vastaa, enkä minä nää niitä muilta jolloin ei muakaan ärsytä vaikka toinen vastaisi kolmen päivän päästä. Kannattaa kokeilla, helpottanut huomattavasti omaa olemista.

Vierailija
28/28 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te voitte tietää kuka siellä pyörii? Itsellä whatsapp on auki usealla koneella. Jos se kone on auki, niin näyttää kuin olisi paikalla.