Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin äsken 170e lapsille vaatetta

Vierailija
11.05.2006 |

Syksyksi ihania ja ihanan värisiä puseroita, housuja, kaulaliinat, toppatakit-ja housut yms:)

Ihanaa kun löytää vaatteita joissa ei hirvitö ja lieskat hypi, tosin ei meillä ole niitä ennestäänkään mut aina noihin vaan hurahtaa:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen olen huomannut, onneksi kuopukselle voi kierrättää aika pitkälti esikoisen vaatteita vaikka kyllä hänkin saa säännöllisesti uutta.

ap

Vierailija
2/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

170e lapsille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun jäiskin ostot ja tarpeet tähän mutta vielä enstalveks ainakin toiselle toppahaalari, kenkiä, alusvaatteita, hattuja, hanskoja etc.

ap

Vierailija
4/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen summa helposti hurahtaa yhdenkin lapsen vaatteisiin. Itse tuppaan vaan ostamaan vähitellen niitä enkä kertarysäyksellä. Ei oo kerralla varaa pistää noin paljon. Tarpeen mukaan ostellaan.

Vierailija
5/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joistakin nettiputiikeista tulee ennakkomyyntikuvastot " uskollisimmille" asiakkaille ja mukana jonkinlainen täky tyyliin tilaussummasta -10% pois jne. Toisekseen minä myös oppinut sen että joskus elosyyskuussa on aika turha yrittää tilailla mieleisiä vaatteita koska joko värit tai koot on jo vähissä tai loppu. Ja paketin saapumiseenkin menee aina 2vkoa-2kk joten ei ne välttämättä ihan syksyks edes ehtis tilaajalle.

Vierailija
6/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille kesävaatteita. Esikoiselle farkkutakin 30 ¿, molemmille hatut, housut, paidat Lindexiltä yht. noin 50 ¿, lisäksi kirpputorilta esikoiselle parit housut, sortsit, neuleen ja mekon (ja pari kirjaa) yht. 30 ¿. Kengät pitäisi vielä löytää molemmille. Että kyllä se helposti sinne 170 ¿ / vuodenaika / kaksi lasta menee.

Ja minä ostan mielestäni tosi vähän vaatetta, sillä me on saatu aika paljon lahjaksi ja peritty / kierrätetty käytettyjä vaatteita tuttavapiirissä.

Vierailija
7/7 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon sieltä pitää tilata että on ns. kanta-asiakas?? mä olen omasta mielestäni tilannut aika paljon enkä silti ole... =/