Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin tietää, että elänkö samaa elämää, vai olenko jo kuollut ja olen samalta näyttävässä rinnakkaistodellisuudessa?

Vierailija
09.12.2018 |

Osaako kukaan vastata?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipistä itseäsi? Jos sattuu niin et ole kuollut.

Vierailija
2/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämätttä voikaan. Oikea kysymys kuitenkin kuuluu, että mitä väliä sillä olisi? Jos tämä on rinnakkaistodellisuus, niin täällä sitä sittn on elettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä?

Vierailija
4/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistatko jotain edellisestä elämästäsi? Ai et vai? No sitten tämä on ensimmäinen ja ainut elämäsi.

Vierailija
5/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kvanttimekaniikka on toimii tietyllä tavalla ja käytät kvanttimekaanista itsesi tappovälinettä et kuole omasta näkökulmastasi vaikka kuinka yrittäisit.

Vierailija
6/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt, tulevaisuus ja nykyisyys ovat kaikki jo tapahtuneet. Teoriassa kaikki on jo tapahtunut, teemme teoriasta todellista elämällä todellisuudessamme. Olemme henkiä kehoissamme, elämän kokijoita.

Vierailija
7/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, Jumala vastaa.

Vierailija
8/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mistä huomasin olevani kuollut entisessä elämässäni oli se, kun lakkasin olemasta. Kukaan ei enää soittanut. Kaikki muut kuolivat ympäriltä. Silloin tajusin että olin kuollut ja syntynyt samantien uuteen todellisuuteen. En enää usko perinteiseen kuolemaan tai syntymään, vaan uskon että elämme ns. matrixissa. Koodatussa tietokoneohjelmassa.

Vierailija
9/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse "mitä jos olemme vain simulaatio jossa testataan vaikkapa kuinka ihmiskunta (muurahaiset) reagoivat eri asioihin, kuten useampaan uskontoon" linjalla.

3000 vuotta meille voi olla kuin tunti jollekin toiselle, aivan kuten päivänkorennoilla joilla on vain tunteja elinaikaa toukkavaiheen jälkeen.

Vierailija
10/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ei voi olla mitään, täytyy olla kaikki.

Universumi on Yksi ja kokee kaiken Itsessään.

Vierailija
11/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä taukoa..

Vierailija
12/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse "mitä jos olemme vain simulaatio jossa testataan vaikkapa kuinka ihmiskunta (muurahaiset) reagoivat eri asioihin, kuten useampaan uskontoon" linjalla.

3000 vuotta meille voi olla kuin tunti jollekin toiselle, aivan kuten päivänkorennoilla joilla on vain tunteja elinaikaa toukkavaiheen jälkeen.

Keitä ne simuloijat ovat?

Vierailija
13/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtemällä mielenterveyden päivystykseen tossa vaiheessa....

Vierailija
14/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä ne simuloijat ovat?

Eihän SIMS-hahmotkaan tiedä ketkä heitä ohjailevat.

Vierailija
15/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mistä huomasin olevani kuollut entisessä elämässäni oli se, kun lakkasin olemasta. Kukaan ei enää soittanut. Kaikki muut kuolivat ympäriltä. Silloin tajusin että olin kuollut ja syntynyt samantien uuteen todellisuuteen. En enää usko perinteiseen kuolemaan tai syntymään, vaan uskon että elämme ns. matrixissa. Koodatussa tietokoneohjelmassa.

Tämä matrix on helppo todistaa ja sen huomaa bugeista. Esimerkiksi naapurin Pekka saa jouluna enemmän lahjoja, vaikka on ollut paljon tuhmempi.

Vierailija
16/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt samaa. Ennen esim. väkijoukossa kulkeminen oli minulle helppoa ja vaistomaista, nyt en voi kulkea missään ilman että joku siirtyy eteen sillä sekunnilla kun olen kohdalla. Tai lähtee ärsyttävästi kävelemään rinnalla tai juuri edessä.

Samoin ennen minulla oli tuuria linja-autojen kanssa, nykyisin niiden aikataulut ovat juuri niin epäsopivia oman aikatauluni kanssa kuin olla ja voi. Asuinkaupunki on sama.

Tuntuu kuin jossain vaiheessa elämää koko oma maailmani olisi siirtynyt n. 2 tuumaa pieleen. Olenko koomassa, ja ahdistuneena ihmisenä näen ahdistavimman mahdollisen version maailmasta unessani?

Vierailija
17/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä matrix on helppo todistaa ja sen huomaa bugeista. Esimerkiksi naapurin Pekka saa jouluna enemmän lahjoja, vaikka on ollut paljon tuhmempi.

Minä olen kaiken lisäksi samassa työpaikassa naapurin Pekan kanssa ja hän saa minua isompaa palkkaa, vaikka on surkeampi!

Vierailija
18/18 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikin kreikkalaiset tiesivät että parasta on ettei koskaan olisi ollut olemassakaan. Toiseksi parasta on kuolla varhain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän