Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatkoa elämälle

Vierailija
09.12.2018 |

Miten olisi jos niiltä, jotka haluavat polttohautauksen otettaisiin ainakin osa elimistä, jotta saataisiin tarvitseville jatkoa elämälle.

Kaikki menee tuhkaksi kuitenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tarvetta elinsiirroille.

Vierailija
2/7 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta pitäisi ottaa, jos vain kelpaavat elinsiirtoon. Kukaan ei tarvitse niitä kuoltuaan. Eikä luulisi sukulaistenkaan tarvitsevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää elinluovutustestamentti, niin asiasta ei jää mitään epäilystä.

Vierailija
4/7 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa varastaa niiltä jotka eivät halua antaa. Jokaisella on omaan ruumiiseensa itsemääräämisoikeus.

Vierailija
5/7 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei ole tarkoitus elää keinotekoisesti määräämme pidempään - minun kunnioitukseni Jumalaa ja hänen tahtoaan kohtaan estää minun hyväksymästä elinten luovutusta aikanaan. Hänen kädessään on päiviemme määrä, eikä ole meidän asiamme noin puuttua ihmisten elämän kaareen.

Myönnän, jos vaikkapa oma lapseni olisi kuolemassa ilman elinsiirtoa, tekisin varmaan kaikkeni, jotta hän pelastuisi ja kyseenalaistaisim oman kantani.

Vierailija
6/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut ruumiini lahjoittamista tieteelliseen käyttöön. Lapset kuitenkin on vastaan, joten haluan ainakin antaa kaiken käyttökelpoisen niille jotka niitä tarvitsevat. Loput täytyy polttaa ja tuhkat sirotellaan määräämääni paikkaan.

Tämä on minun ehdoton tahtoni.

Vierailija
7/7 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallolla liikaa porukkaa muutenkin. Ei uusia elimiä ainakaan elämän pidentämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi