Millainen äiti olen, kun ostin lapselleni tänään nämä kolme vaatetta?
Vaatteiden merkit olivat Papu, Metsola ja Mainio. Kaikki samasta kaupasta hankittuja samana päivänä. Lisäksi ostin vielä Evers-merkkistä sukkahousut.
Kommentit (27)
Ei äiti mittaria voi arvioida vaatemerkkien perusteella.
No luulet nyt olevasi varmaan jotenkin parempi ihminen. Ilmeisesti nuo ovat jotain lastenvaatemerkkejä?
Sanonpa vaan, että ihan sama millaisissa vaatteissa tuolla lätäköissä hypitään.
Ikinä kuullutkaan moisista merkeistä. Tosin en ole kovin merkkitietoinen muutenkaan 🤔
Tiedän nuo merkit siitä, että niitä on täällä haukuttu. Jossain av-mammauniversumissa olet ehkä kiinnostava hahmo.
Hmm. Pitäisikö sanoa se, mitä ensimmäisenä meleen? - Se on näet, että huono äiti. Ei "hyvän äidin" tarvitse miettiä mitä mieltä muut ovat hänen tekemistään vaatehankinnoista, joista hän valottaa vain joukon merkkejä, joista syntyy mielikuva äidistä joka miettii enemmän vaatteen merkkiä kuin sitä, että onko se sopiva ja käyttökelpoinen lapselle.
Olet äiti jolla on huono maku vaatteiden suhteen.
No olet varmaankin sellainen hiukkasen hössöttävä trendimamma.
Tyhmä haaskaa rahaa merkkivaatteisiin.
Olet epävarma ja sinulla on huonohko itsetunto.
Jaa, siis ostitko lapsellesi stringit, push-upit ja avaralla kaula-aukolla varustetun napapaidan?
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Pitäisikö sanoa se, mitä ensimmäisenä meleen? - Se on näet, että huono äiti. Ei "hyvän äidin" tarvitse miettiä mitä mieltä muut ovat hänen tekemistään vaatehankinnoista, joista hän valottaa vain joukon merkkejä, joista syntyy mielikuva äidistä joka miettii enemmän vaatteen merkkiä kuin sitä, että onko se sopiva ja käyttökelpoinen lapselle.
Huono äiti, koska miettii vaatemerkkejä? Jos jätettäisiin se muiden tuomitseminen pikkumaisista syistä. Kunhan lasta rakastetaan ja perustarpeet tyydytetään, ei tuollaisilla triviaalisilla seikoilla ole väliä.
Metsola merkillä on joskus ihan kivoja ja kohtuuhintaisia vaatteita. Alennuksesta olen ostanut, koska ne kestää kulutusta ja jatkuvaa pesua. Noi muut merkit eivät sano mulle mitään.
Jossain määrin taidat olla lammas, kun seuraat kaikkia muita äitejä vaatemerkkien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jossain määrin taidat olla lammas, kun seuraat kaikkia muita äitejä vaatemerkkien suhteen.
Äiti on äidille susi.
Ketjusi aihe kertoo enemmän sinusta kuin ostokset. Itsetunto kohdallaan?
Se, että ostit kyseisiä vaatteita ei herätä minussa mitään ajatuksia sinun äitiydestäsi. Mutta se, että täällä kyselet asiasta mielipiteitä, no.. millainen olet? Naurettava. (Sori, ei tuu kuvaavampaa adjektiivia mieleen🙊)
Olet tänään AV-palstalla ja kaupassa käynyt yhden tai useamman lapsen äiti.
Minä olen siinä määrin ylpeä sinusta, että sentään ostit lapselle vaatteita. Jotenkin tuntuu että olisit voinut vahingossa ostaa niiden sijasta tuikkukiponkin.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusi aihe kertoo enemmän sinusta kuin ostokset. Itsetunto kohdallaan?
En usko että ap. kysyy tosissaan, eiköhän hän itse tiedä meitä paremmin millainen äiti on. Jos edes on.
Tämä on varmaankin läppä. Vitsi palstalaisten tuomitsemishalukkuuden kustannuksella?
Ei sano mitään.