Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen toiselle naiselle susi?

Vierailija
09.12.2018 |

Usein puhutaan naisten ilkeilystä ja kateudesta toista tai toisia kohtaan. Mutta pitääkö se paikkansa. Onko naisten välinen ystävyys erilaista kuin esim. miesten välinen tai miehen ja naisen ystävyys. Jos on, niin miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä neiti 6v sanoi että päiväkodissa tytöt valkkailre kenen kanssa leikkii, ja lisäsi että pojat eivät tee niin :D aika pienestä tämä juontaa juurensa.

Pojatkin kyllä valkkailee, mutta eivät päiväkodissa. Harva rillipäinen nyypelö on päiväkodin ulkopuolella hyvä ystävä sellaisen eskarilaisen kanssa, joka harrastaa esim jalkapalloa. 

Minä menin päiväkodissa itse puolustamaan yhtä poikaa kun hänet jätettiin porukasta. Olemme olleet nyt ystäviä 33 vuotta. En harrastanut jakapalloa, mutta urheilua kylläkin. Lisäksi ystäväporukka on kuin perhe. Aina saa apua, oli kyse mistä tahansa, jopa rahasta. Luulen että olen onnekas, mutta olen pääsääntöisesti pyrkinyt elämässäni hyvään.

Vierailija
22/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnellinen kun sain pojan. Olin seurannut pienten tyttöjen käytöstä, jossa aina joku suljettiin ulkopuolelle. " Ei me olla sun kaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän