Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen toiselle naiselle susi?

Vierailija
09.12.2018 |

Usein puhutaan naisten ilkeilystä ja kateudesta toista tai toisia kohtaan. Mutta pitääkö se paikkansa. Onko naisten välinen ystävyys erilaista kuin esim. miesten välinen tai miehen ja naisen ystävyys. Jos on, niin miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies on naiselle susi. Naiset harvoin jaksavat olla oikeasti ilkeitä, mutta elämässäni olen törmännyt muutamaan todella ilkeään mieheen.

Vierailija
2/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäänsä ja ulkonäköönsä tyytymättömät naiset ovat usein todella ilkeitä sellaisille naisille, joille ovat vähänkin kateellisia.

Onko miehillä sellainen yleistä?

Että joskus tehdään jopa jotain ihan konkreettista toiselle pahaa mieltä aiheuttaakseen? Keksitään juoruja, valehdellaan, esiinnytään netissä ko. henkilönä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on suomalaiselle ja kaikille muillekin susi. Vittumaisua, junttimaisia ja kateellisia ja sen päälle vielä omahyväisiä ja ylpeitä tyhmyydestään. Esimerkkinä kännyköillä kuvaaminen onnettomuuspaikalle ettei vaan jää mehukkaita kohtia tallentamatta ja kaiken päälle ei jäädä edes auttamaan onnettomuuspaikalle, vaikka joku makaisi tajuttomana hangessa.

Vierailija
4/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kilpaillut naisten kanssa. Yllättäen kävi ilmi, että siskoni on kokenut kilpailevansa kanssani. Koetin puhua tästä asiasta ja teroittaa, että me ollaan samalla puolella ja siskoksia, eikä meillä ole mitään syytä kilpailla keskenämme. Hän sitten paljasti mitä kaikkea on tehnyt tahallaan aiheuttaakseen minulle harmia ja päätin sitten lopulta katkaista välimme. Ihan siksi, että hän ei halunnut lopettaa tuota mielessään olevaa kilpailuasetelmaa ja olisi jatkanut harminaiheuttamista minulle tieten tahtoen.

En kilpaile naisten kanssa ja valikoin seurani niin, että kyseessä on hyväntahtoinen ja puhdas ystävyys, jossa toivotaan toiselle  hyvää. Itsensä korostajat ja ihaile minua- ihmiset eivät luonnollisesti kuulu tuohon joukkoon.

Vierailija
5/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia naisia susiksi sanovat naiset ovat niitä itse. Hyvät tyypit eivät kerää ”susia” ympärilleen.

Vierailija
6/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ovat ja tällä palstalla se näkyy erityisen hyvin.

Vierailija
7/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla toiselle susi (ja enkeli myös). Se ei ole sidottu sukupuoleen vaan riippuu yksilöstä. Jos on empatiakyvytön oman edun tavoittelija, kateellinen eikä tunnista sitä itsessään, niin se susimainen käytös kumpuaa jostain tuosta suunnasta. Sukupuolesta viis.

Vierailija
8/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen on suomalaiselle ja kaikille muillekin susi. Vittumaisua, junttimaisia ja kateellisia ja sen päälle vielä omahyväisiä ja ylpeitä tyhmyydestään. Esimerkkinä kännyköillä kuvaaminen onnettomuuspaikalle ettei vaan jää mehukkaita kohtia tallentamatta ja kaiken päälle ei jäädä edes auttamaan onnettomuuspaikalle, vaikka joku makaisi tajuttomana hangessa.

Sinähän se olet sanoessasi, että kaikilla suomalaisilla olisi yksi ja sama luonne. Tosiasia kuitenkin on, että ihmisiä on erilaisia. Jotkut hyviä ja jotkut pahoja.

Vierailija
9/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se vähän sukupuolesta riippumatta tuntuu olevan sellanen seläntakana paskanjauhamisen kulttuuri täällä meillä Suomessa. Vaikka miten joku olisi sinua kohtaan pelkästään ystävällinen, voit olla varma että se puhuu jonkun toisen kanssa susta pahaa.

Vierailija
10/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus. Työpaikoilla yritetään kampittaa sitä joka menestyy ja etenee urallaan. Miehillä ei ole mielikuvista olla niin inhottava kuin naiset voivat olla.

Toinen vanha totuus: niille naisille jotka eivät tue toisia naisia, on helvetissä varattu ihan oma osasto.

Vierailija
11/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat, jotkut eivät. Yleensä heikkoitsetuntoisille naisille miesten huomio on tärkeämpää kuin ystävyys. 

Vierailija
12/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voiko naisten välillä olla oikeaa ystävyyttä? Voihan sitä tuntea kateutta ystävää kohtaan, mutta minusta merkittävää on, mitä sen tunteensa kanssa tekee tai tekeekö mitään. Nimittäin itse olen viime vuosina pettynyt miehiin, joita olen pääsääntöisesti pitänyt reilumpina kuin naisia, vaan eipä niin ollutkaan parin kohdalla. Kieroja ja valehtelijoita.

Tällä palstalla on paljon muiden naisten morkkaajia, mutten ole varma sukupuolesta. Onko miehiä vai naisia , molempia varmaan. Mutta eikö ihminen, joka on tyytyväinen itseensä, ole kiltti muille?

Vierailija
13/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Tuo on jotain ihmeellistä naisten ymppäämistä samaan lokeroon. Kaikki naiset eivät voi olla kaikesta samaa mieltä. Eikä se ole mitään susimaisuutta. Kyse on siitä, että naisillakin on erilaisia taustoja, erilaisia elämäntilanteita, erilaisia vakaumuksia, erilaisia aatteita jne. Naiset voivat myös hermostua ja suuttua. Jopa vihata - jotain toista naistakin. 

Naisen käsite olisi sangen mielenkiintoinen tutkittavaksi. Heihin kohdistuu valtavan paljon erilaisia odotuksia, paineita yms. Myös naisten käyttäytymistä pyrkivät säätelemään niin miehet kuin toiset naisetkin (mm. näillä susi-puheilla). Miksi edes toiset naiset eivät uskalla irrottaa naisia liekastaan? 

Menee vähän offtopiciksi, mutta mielestäni naiset ovat erittäin kiinnostavia. 

Vierailija
14/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kommentointi tälläkin palstalla tuo selvästi esiin heidän ikävän luonteensa. Siis naisten viesteihin kommentointi on välillä todella raadollista.

Ja olen nainen ja itsekin sortunut huonoon käytökseen toisia naisia kohtaan.

Vierailija
15/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä se vähän sukupuolesta riippumatta tuntuu olevan sellanen seläntakana paskanjauhamisen kulttuuri täällä meillä Suomessa. Vaikka miten joku olisi sinua kohtaan pelkästään ystävällinen, voit olla varma että se puhuu jonkun toisen kanssa susta pahaa.

Ruotsissa sama juttu. Menestyvä nainen halutaan painaa alas esim.

työkaverin toimesta.

Vierailija
16/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neiti 6v sanoi että päiväkodissa tytöt valkkailre kenen kanssa leikkii, ja lisäsi että pojat eivät tee niin :D aika pienestä tämä juontaa juurensa.

Vierailija
17/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin haukkumisringit kertoo kaiken oleellisen.

Vierailija
18/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voiko naisten välillä olla oikeaa ystävyyttä? Voihan sitä tuntea kateutta ystävää kohtaan, mutta minusta merkittävää on, mitä sen tunteensa kanssa tekee tai tekeekö mitään. Nimittäin itse olen viime vuosina pettynyt miehiin, joita olen pääsääntöisesti pitänyt reilumpina kuin naisia, vaan eipä niin ollutkaan parin kohdalla. Kieroja ja valehtelijoita.

Tällä palstalla on paljon muiden naisten morkkaajia, mutten ole varma sukupuolesta. Onko miehiä vai naisia , molempia varmaan. Mutta eikö ihminen, joka on tyytyväinen itseensä, ole kiltti muille?

Minä ainakin olen tyytyväinen elämääni ja koitan tehdä muille hyvää. En puhu pahaa seläntakana. Minun kohdallani olet oikeass m34

Vierailija
19/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanin haukkumisringit kertoo kaiken oleellisen.

Koska saisimme oman miehisen haukkumisringin, missä haukutaan yhdessä jotain ihmistä. Mielipiteistä voi olla montaa mieltä, mutta persoonaan ja ihmiseen kohdistuva haukkuminen tuntuu olevan suuremmissa osin naisten heiniä.

Vierailija
20/22 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä neiti 6v sanoi että päiväkodissa tytöt valkkailre kenen kanssa leikkii, ja lisäsi että pojat eivät tee niin :D aika pienestä tämä juontaa juurensa.

Pojatkin kyllä valkkailee, mutta eivät päiväkodissa. Harva rillipäinen nyypelö on päiväkodin ulkopuolella hyvä ystävä sellaisen eskarilaisen kanssa, joka harrastaa esim jalkapalloa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän