Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän ex ei halua ottaa ikinä lapsia luokseen vaan haluaa tulla lasten luo

Vierailija
09.12.2018 |

En ymmärrä, minkälainen ihminen ei halua ”omaa” suhdetta omiin lapsiinsa. Olen aika kyllästynyt aina katselemaan eksää meillä kotona silloin kun haluaa nähdä lapsia. Lapset ovat kuitenkin jo 12 ja 15. En haluaisi kieltää kuitenkaan tänne tuloa lasten takia, mutta olen yrittänyt vihjata, josko ottaisi lapsia luokseen joskus, mutta ikinä ei onnistu.
Mikä tässä on taustalla, sitä mietin... miksei aikuinen ihminen halua omia lapsia omaan kotiinsa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ex on yksinäinen ja haluaa olla ”perheenä” yhdessä?

Vierailija
22/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa sitten ole mitään epäselvyyttä, mies on köyhä, ei sillä ole varaa pitää lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet hieno äiti ja ajattelet lapsiasi. Muutama vuosi ja lapset ovat aikuisia ja sitte sun ei tartte nähdä exää jos joskus lasten perheiden juhlissa. Oli syy mikä tahansa, hyvä kun lapset näkee isäänsä.

Vierailija
24/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ex on yksinäinen ja haluaa olla ”perheenä” yhdessä?

Niin, en tiedä... toisaalta hän itse halusi erota aikoinaan.

Vierailija
25/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuossa sitten ole mitään epäselvyyttä, mies on köyhä, ei sillä ole varaa pitää lapsia.

Tosi surullista jos näin on.. vaikka eikö tuollaisessa tilanteessa saisi jotain harkinnanvaraista tukea tjsp?

Vierailija
26/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tässä maassa niin köyhä ole, ettei kahdeksaan vuoteen pysty pitämään lapsia luonaan edes satunnaisesti viikonloppuisin.

Vierailija
27/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itse päättää koska lähtee kotiin. Kun lapset on siellä niin ei niitä noin vaan voi ulos ajaa... siksi mä tykkään mennä muille kylään niin voi lähtee kun haluaa eikä tarvi vihjailla, että luikkikaa jo helvettiin...

Ei omat lapset pitäisi olla mitään vieraita joista pitää päästä eroon muutaman tunnin jälkeen kuin kenestä hyvänsä tutuista.

Vierailija
28/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillinen vastuunpakoilijamies.

Vierailija
29/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ahtaalle ajoit miesparan erossa? Jäitkö sä lasten kanssa mukavasti asumaan vanhaan kotiin ja äijäparka asuu jotain kuppaista yksiötä?

Erosimme nuorina, ei suurempia omaisuuksia ollut. Mies muutti vuokralle kaksioon, itse ostin kolmion jossa lasten kanssa on asuttu nyt jo siis 8 vuotta.

Miten paljon exä joutuu maksamaan elareita, jos sulla oli enemmän rahaa kuin sillä?

Tehnyt nollasopimuksen. Tekee ilmeisesti pimeästi töitä välillä, mutta pääsääntöisesti on työttömänä. Kela maksaa minulle reilu 150€/lapsi, eli saan hänen lapsikorotuksen.

Itse taas olen töissä ja saan palkkaa. Lisäksi vanhempani antoivat ennakkoperintöä lainan vakuudeksi.

Käräytä se jos kerran tekee jotain pimeitä hommia!

Vierailija
30/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Näitä on maailma pullollaan, hyvä kun pääsit eroon!

Vierailija
31/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole lasten kannalta vaan parempi että ei tarvitse reppureissata kahden kodin välillä vaan aikuiset liikkuvat eikä lasten tarvitse lähteä kotoaan minnekään.

Vierailija
32/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole lasten kannalta vaan parempi että ei tarvitse reppureissata kahden kodin välillä vaan aikuiset liikkuvat eikä lasten tarvitse lähteä kotoaan minnekään.

Reppureissata?! Ei ole mitään reppureissaamista jos viettää aikaa isällään lomilla ja viikonloppuisin.

Minulle tulee mieleen että kasvattamani se jotain omia viljelmiä siellä kämpässään??

Vierailija
33/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppureissata?! Ei ole mitään reppureissaamista jos viettää aikaa isällään lomilla ja viikonloppuisin.

Minulle tulee mieleen että kasvattamani se jotain omia viljelmiä siellä kämpässään??

Kasvattaakohan

Vierailija
34/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Näitä on maailma pullollaan, hyvä kun pääsit eroon!

No eihän ap ole päässyt eroon, siellähän se ex vielä majailee ja elää ap:n siivellä.

Vierailija
35/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys, mt ongelmat, syrjäytyminen, liian pieni kämppä jossa ei ole mitään tekemistä, pitkä välimatka keskustaan ym voisin kuvitella. Ehkä ex on huonouninen eikä pysty nukkumaan jos lapset ovat yötä jne.

Vierailija
36/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys, mt ongelmat, syrjäytyminen, liian pieni kämppä jossa ei ole mitään tekemistä, pitkä välimatka keskustaan ym voisin kuvitella. Ehkä ex on huonouninen eikä pysty nukkumaan jos lapset ovat yötä jne.

No voi jeesus! Lapsia on osannut kyllä tehdä mutta tuon vertaa ei sitten kykene niistä huolehtimaan!

Säälittävää.

Vierailija
37/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miehenmallia annat näyttää lapsillesi!

Vierailija
38/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan