Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän ex ei halua ottaa ikinä lapsia luokseen vaan haluaa tulla lasten luo

Vierailija
09.12.2018 |

En ymmärrä, minkälainen ihminen ei halua ”omaa” suhdetta omiin lapsiinsa. Olen aika kyllästynyt aina katselemaan eksää meillä kotona silloin kun haluaa nähdä lapsia. Lapset ovat kuitenkin jo 12 ja 15. En haluaisi kieltää kuitenkaan tänne tuloa lasten takia, mutta olen yrittänyt vihjata, josko ottaisi lapsia luokseen joskus, mutta ikinä ei onnistu.
Mikä tässä on taustalla, sitä mietin... miksei aikuinen ihminen halua omia lapsia omaan kotiinsa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei halua nähdä vaivaa ja haluaa tulla tsekkaamaan sun uuden ukon. Älä anna ukon kontrolloida tuolla tavalla.

Vierailija
2/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän saa sinut pidettyä otteessaan kätevästi, kun kerran rajoittamatta pääsee asuntoosikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on uusi nainen, ja se nainen ei halua nähdä miehen lapsia entisestä liitosta....

Vierailija
4/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä hävettää surkea kämppä. Toinen mikä tulee mieleen , on se, että näin saa yhä kyykytettyä sua ja itse voi määritellä minkä aikaa viipyy. Sen kun vaan sitten lampsii pois. Jos muksut olis kokonaan sen vastuulla esim sen kämpässä niin ei voisi tehdä.

Vierailija
5/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa akut ja muistikortit piilottamiinsa kameroihin?

Penkoo kaappisi?

Vierailija
6/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei halua nähdä vaivaa ja haluaa tulla tsekkaamaan sun uuden ukon. Älä anna ukon kontrolloida tuolla tavalla.

Ei ole uutta miestä ja erostammekin on kulunut jo 8 vuotta, jotta mitään tarvetta kyttäämiselle ei ole.

Vierailija
7/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ahtaalle ajoit miesparan erossa? Jäitkö sä lasten kanssa mukavasti asumaan vanhaan kotiin ja äijäparka asuu jotain kuppaista yksiötä?

Vierailija
8/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi nähdä vaivaa siivota ja hankkia tarjottavia. Kauan teidän erosta on? Ootteko kukaan ikinä käynyt miehen kämpässä? Voisko hävetä sitä tai siellä oola jo uus emäntä mistä ei halua teille jostain syystä kertoa?

Vierailija
9/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ahtaalle ajoit miesparan erossa? Jäitkö sä lasten kanssa mukavasti asumaan vanhaan kotiin ja äijäparka asuu jotain kuppaista yksiötä?

Erosimme nuorina, ei suurempia omaisuuksia ollut. Mies muutti vuokralle kaksioon, itse ostin kolmion jossa lasten kanssa on asuttu nyt jo siis 8 vuotta.

Vierailija
10/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan sä  ap olet mutta tolleen pääsee etä hyvin kyttäämään exän elämää. Kyllä pitää olla tyhmä lähi  joka tuohon suostuu ja vielä kirjoittelee tänne. Todella tyhmä.

Vierailija
11/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viitsi nähdä vaivaa siivota ja hankkia tarjottavia. Kauan teidän erosta on? Ootteko kukaan ikinä käynyt miehen kämpässä? Voisko hävetä sitä tai siellä oola jo uus emäntä mistä ei halua teille jostain syystä kertoa?

Olen käynyt joskus ovella, toinen teini meni yllättäen viime kesänä käymään isällään ja hain sen pois illalla. Ihan siisti koti se oli, ei uutta naista ainakaan silloin.

Vierailija
12/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tällä on mitään tekemistä ap:n kanssa vaikka meistä av:matameista on niin mahdoton päästä yli. Ainakin meidän omasta mielestä.

Vierailija
13/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä ihan luontevat välit lapsiin? Ettei koe että tunnelma on kotosampi ja juttu luistaa helpommin kun sinä olet esiliinanan?

Vierailija
14/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:äle on helppoa ja huoletonta tulla teille, sen ei tarvitse panostaa mihinkään. Laiska tyyppi.

Vierailija
15/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itse päättää koska lähtee kotiin. Kun lapset on siellä niin ei niitä noin vaan voi ulos ajaa... siksi mä tykkään mennä muille kylään niin voi lähtee kun haluaa eikä tarvi vihjailla, että luikkikaa jo helvettiin...

Vierailija
16/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan sä  ap olet mutta tolleen pääsee etä hyvin kyttäämään exän elämää. Kyllä pitää olla tyhmä lähi  joka tuohon suostuu ja vielä kirjoittelee tänne. Todella tyhmä.

Niin, ehkä sitten olen tyhmä. Meillä ei ole kuitenkaan mitenkään huonot välit. Ei siis mitään riitoja tai muuta mustasukkaisuutta taustalla. Olen ajatellut että lapset haluavat kuitenkin nähdä isäänsä, enkä halua sitä rajoittaa. Joskus olen ostanut leffaliput, jotta lähtisivät edes elokuviin. Ex ei ikinä keksi mitään tekemistä lastensa kanssa. Siksi laitoin aloituksen kun halusin saada muiden näkökulmia, mistä tässä voisi olla kyse.. ja voiko oikeasti ihminen haluta elää ilman lapsiaan omassa kotona. Luulisi että se olisi tärkeää itselle, että on oma suhde lapsiin ilman jotain eksää.

Vierailija
17/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosimme nuorina, ei suurempia omaisuuksia ollut. Mies muutti vuokralle kaksioon, itse ostin kolmion jossa lasten kanssa on asuttu nyt jo siis 8 vuotta.

Miten paljon exä joutuu maksamaan elareita, jos sulla oli enemmän rahaa kuin sillä?

Vierailija
18/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epänormaalin tuntuista. Laita lapset exän luo ensi kerralla. Varaudu kuitenkin että syystä tai toisesta tulevat pois. 

Vierailija
19/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais meille, saisivat lähteä vaikka kahvilaan, jos ovat jo noin isoja lapsetkin. 

Vierailija
20/38 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon exä joutuu maksamaan elareita, jos sulla oli enemmän rahaa kuin sillä?

Tehnyt nollasopimuksen. Tekee ilmeisesti pimeästi töitä välillä, mutta pääsääntöisesti on työttömänä. Kela maksaa minulle reilu 150€/lapsi, eli saan hänen lapsikorotuksen.

Itse taas olen töissä ja saan palkkaa. Lisäksi vanhempani antoivat ennakkoperintöä lainan vakuudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän