Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En välitä ihmisistä enää

Vierailija
09.12.2018 |

Tämä ei ole provo.

Ihmiset eivät kiinnosta enää minua.

Huomasin muutama vuosi sitten, että itse asiassa en pidä yhtään ihmisistä. He eivät kiinnosta enää muuten kuin juttukavereina.

Pitäisikö tästä olla huolissaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko samanlainen. Jotenkin kyllästynyt ihmisten robottimaisuuteen. Aina samat jutut ja elämää eletään tietyllä kaavalla. Harva tekee mitään erilaista tai uutta. Puheenaiheet ovat oman pienen navan ympärillä.

Olen vähän erakko ja introvertti. Joskus on ihanaa kun ihastuu johonkin. Muuten en ihmisiä kaipaa. Paitsi kun tekee töitä tai jotain projektia jonkun kanssa, niin se vielä menettelee. Pelkkä jutustelu ei kiinnosta. En kuitenkaan vihaa ihmisiä. Ei vaan löydy yhteyttä.

Vierailija
22/33 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin tässä miettinyt, että uskoako kun tuollainen joka kertonut myös ettei välitä ihmisistä yleisesti, on kertonut kuitenkin välittävänsä minusta. Eihän silloin jompi kumpi voi pitää paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla huolissaan. Miksi näistä s**tanan leuhkoista ja ylimielisistä ksipäistä pitäisi välittää? Ei nekään välitä sinusta. Vain oma prse kiinnostaa.

Vierailija
24/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne kirjoittaa, pyrkii nimenomaan kommunikoimaan muiden ihmisten kanssa. Luulisin?

Vierailija
25/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selannut liikaa nettiä, se latistaa tunteet.

Vierailija
26/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta juttukaverinakaan. So what?

Kovasti kiinnostaa palstalla kuitenkin jutella?

Vierailija
27/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei kiinnosta juttukaverinakaan. Kiinnostun vasta, jos tapaan jonkun, joka oikeasti elää ympäristöä säästäen ja joka oikeasti uskaltaa elää ns. suuren massan ulkopuolella vailla tarvetta leikkiä sosiaalisia pelejä.

Vierailija
28/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla huolissaan. Sinut kuuluisi lähettää ikuisiksi ajoiksi mielisairaalaan ilman puhelinta senkin saastainen sìmpànśśì.

Miksi kirjoitat näin rumasti, mikä on sinun ongelmasi?

Vierailija
29/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ole erityisen kiinnostunut ihmisistä, ollut koskaan. Näin naisena ihmetyyttää miesten tyhmyys ja sodanhalu. Mies niin kuin sukupuolena on äärettömän tyh mä eläin. Yksinkertainen ja sotaan kykenevä. Valtaa hakeva ja muita alistava. Ihmetyttää myös naiset, jotka haluavat miellyttää tälläisiä otuksia.

Lopeta sitten juttelu netissä ihmisten kanssa ja esim. kirjojen ja elokuvien katselu ja musiikin kuuntelu, ne ovat kaikki ihmisestä ja usein miehestä peräisin.

Vierailija
30/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko samanlainen. Jotenkin kyllästynyt ihmisten robottimaisuuteen. Aina samat jutut ja elämää eletään tietyllä kaavalla. Harva tekee mitään erilaista tai uutta. Puheenaiheet ovat oman pienen navan ympärillä.

Olen vähän erakko ja introvertti. Joskus on ihanaa kun ihastuu johonkin. Muuten en ihmisiä kaipaa. Paitsi kun tekee töitä tai jotain projektia jonkun kanssa, niin se vielä menettelee. Pelkkä jutustelu ei kiinnosta. En kuitenkaan vihaa ihmisiä. Ei vaan löydy yhteyttä.

Yhteyttä ei löydy, koska et ole oma itsesi ihmisten kanssa. Silloin he eivät voi löytää sinua, vaikka olisit aivan vieressä.

Vierailija
31/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ahneena kaataa koko ajan luontoa ympäriltään joka by the way on elinehto jokaiselle tallaajalle, ilman luontoa syödään omatekoista muovia sm. Jos edes on hengissä syömään yhtään mitään. Että näin fiksu on tämä lajike, tuhoaa itseään ja tulevia polviaan jatkuvasti tyhmällä ja edesvastuuttomalla toiminnallaan eikä edes tajua niin tekevänsä. Tyhmä elukka. Pahin loinen.

Jep. Tuo eilinen vihreä aikaansaannos eli malmin lentokentän niittyjen parturointi lintujen pesimärauhan aikana oli jotenkin se viimeinen korsi, joka katkaisi kamelin selän omalta kohdaltani.

Vaikea kuvitella, että osaisin enää tuntea pienintäkään sympatiaa jos/kun esim näille vastuullisille poliitikoille sattuu jotakin ikävää kohdalle. Ja vielä vähemmän sitä sympatiaa on oikeutta kerjätä näistä kenenkään keneltäkään. Muutenkin kaikki näiden päätökset on aivan järjettömiä ja nyt esim jengi vetää jollain saakelin sähköskuuteilla vaikka sähköä pitäisi säästää ja sitten nämä lojuu pitkin poikin. Miten tällainen piittaamaton itsekkyys voi olla ok?! Ja sitten vielä joku s¤¤tanan turha ruokalähettifirmakin vielä mainostaa kuinka on ok tilata sapuskaa orjan roudaamana koska MINÄ haluan.

PTHYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
32/33 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. KAIKKI ympärilläni ovat hylänneet, puukottaneet aina lopulta selkään, jauhavat p**kaa selän takana non-stoppina(kaikkien yhteisäjen liima on tämä), ovat ilkeitä, kateellisia ja sen seurauksena pahansuopia ja väkivaltaisia sekopäitä, itsekkäitä, (rahan)ahneita ja moraalittomia sen kannustamina jne. eivät ole enää ihmiisä edes, nenä kiinni älyluurissa huulia/lihaksiaan, mitä lie kukin  pullistellen vain kulkevat, ei kiinnosta. Narsismi on pahin sairaus yhteiskunnissa, mutta sitäkin vain lietsotaan lisää, ketään ei kinnosta puuttua mihinkään pahuuteen ja vääryyksiin (enää) oikeasti, tuhoutuisipa koko planeetta tuholaisineen (ihmiset), pian.

Vierailija
33/33 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yrittää vaan hyötyä toisista. Mut esim ite en saa keltään apua niin en auta nykyään ketään.