En välitä ihmisistä enää
Tämä ei ole provo.
Ihmiset eivät kiinnosta enää minua.
Huomasin muutama vuosi sitten, että itse asiassa en pidä yhtään ihmisistä. He eivät kiinnosta enää muuten kuin juttukavereina.
Pitäisikö tästä olla huolissaan?
Kommentit (33)
Minua ei kiinnosta juttukaverinakaan. So what?
Musta useimmat ihmiset on ok. Tosin vietän kuukausia aikaa yksinäni. Ihmiset vie voimia ja tilaa, jo yhdenkin 'läsnäolo' häiritsee. Itsensä kanssa on hyvä olla.
Pitää olla huolissaan. Sinut kuuluisi lähettää ikuisiksi ajoiksi mielisairaalaan ilman puhelinta senkin saastainen sìmpànśśì.
En mäkään ole erityisen kiinnostunut ihmisistä, ollut koskaan. Näin naisena ihmetyyttää miesten tyhmyys ja sodanhalu. Mies niin kuin sukupuolena on äärettömän tyh mä eläin. Yksinkertainen ja sotaan kykenevä. Valtaa hakeva ja muita alistava. Ihmetyttää myös naiset, jotka haluavat miellyttää tälläisiä otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla huolissaan. Sinut kuuluisi lähettää ikuisiksi ajoiksi mielisairaalaan ilman puhelinta senkin saastainen sìmpànśśì.
Ei kiinnosta edes urputus. Kielteiset ihmiset ovat kaikkein vastenmielisimpiä urputtajia. En koskaan edes ajattele ihmisiä.
Joku mielensäpahoittaja ilmiantaa asiallisia viestejä.
Mitä tavanomaisempi ihminen, sitä enemmän häntä inhoan.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ole erityisen kiinnostunut ihmisistä, ollut koskaan. Näin naisena ihmetyyttää miesten tyhmyys ja sodanhalu. Mies niin kuin sukupuolena on äärettömän tyh mä eläin. Yksinkertainen ja sotaan kykenevä. Valtaa hakeva ja muita alistava. Ihmetyttää myös naiset, jotka haluavat miellyttää tälläisiä otuksia.
Miehenä olen samaa mieltä. Valtaosa kusipäistä on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa simpansseissa on? Sinulla on mt ongelma koska vihaat eläimiä.
Tätä ne mielialalääkkeet aiheuttavat, tuhoavat empaattisia kykyjä ihmisessä.
Kyllä sitä aitojen ihmisten seurassa viihtyy kukatahansa. Tietenkin pitää löytää jotain yhteistäkin. Vaikka joidenkin ihmisten seurassa on hyvä vain olla,ei tarvi olla edes yhteisiä asioita :) Niitä sanotaan kyllä sielunkumppaneiksi tai sielunsisariksi
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta tekee paremman?
Sitä sattuu. Paska homma vaan kun ihmiset ovat kiinnostuneita sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sinun halveksima eläin on kuitenkin rakentanut valtaosan nykyisestä yhteiskunnasta ja rakentaa edelleen. nykypäivänä onkin hienoa seurata miten viisaat miehet ja viisaat naiset työskentelevät yhdessä paremman huomisen aikaansaamiseksi. Sinä et varmastikkaan tähän porukkaan kuulu, sillä ulosantisi on niin älytöntä. Mutta hyvä uutinen sinulle on että saat pitää mielipiteesi ja olla vaikka niistä ylpeä, tosin aika yksinästä voi olla muualla kuin avlla.
Ja ahneena kaataa koko ajan luontoa ympäriltään joka by the way on elinehto jokaiselle tallaajalle, ilman luontoa syödään omatekoista muovia sm. Jos edes on hengissä syömään yhtään mitään. Että näin fiksu on tämä lajike, tuhoaa itseään ja tulevia polviaan jatkuvasti tyhmällä ja edesvastuuttomalla toiminnallaan eikä edes tajua niin tekevänsä. Tyhmä elukka. Pahin loinen.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin on turha, nimittäin kun ei ole minkään asteista kiinnostusta kommunikoida yhtään kenenkään kanssa. Mieti.
Kuulostat introvertilta. Aika monet ovat, vaikka joidenkin mielestä ei saisi olla. No voi, voi.
Hämmästyttävän epäsosiaalista väkeä täällä kun kaikenlaiset "vihaan kaikkia"-aloitukset saa massiiviset yläpeukut.
Huolissaan ei tarvitse olla. Turhakkeista ei pidäkään välittää. Minullekin nämä pässit ovat vain pelkkää ilmaa.
Ihanan vapauttavaa.