Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muut naiset saavat asua upeissa kodeissa

Vierailija
09.12.2018 |

Kun minä pikku mökissä? Enkö ansaitse parempaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen miehestä, joka tekee ahkerasti töitä sinun, ammattivalittajan, ja poikansa eteen.

Vierailija
22/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi nyt tuntua pieneltä mutta kun lapsi muuttaa omilleen teillä on hyvinkin tilavaa. Säähän jo kerran muutit sieltä torpasta omilleen, miksi palasit sinne takasin jos se niin ankea on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku mökki ois kiva, toisin kuin tää 70-luvun betonilaatikkomuovimattohelvetti. Ihan sama miten siivoaa tai sisustaa, rumalta näyttää aina.

Vierailija
24/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap sure,onnellisimmat ihmiset jotka tunnen asuu pienissä kodikkaissa mökeissä. Ihan turha olla kateellinen toisten naisten upeista kodeista, jotain on pielessä elämässä jos kotia esitellään somessa ja lisäksi usein nuo naiset ovat loisia. Ja kyllä ne remontitkin valmistuu, tosin oma talo ei ole koskaan valmis.

Vierailija
25/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Because I’m worth it!

Tarvitsen tilaa ympärilleni. Ja olen todellakin nähnyt vaivaa tämän 350m2 eteen lattaakseni sen kauniiksi ja viihtyisäksi. Jopa loma-asuntomme on yhtä iso ja viimeinen vuosi on vierähtänyt sen kuntoon saattamisessa; huonekalu- ja sisustuskaupat ovat tulleet tutuiksi.

Vierailija
26/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison valinta on taitolaji.

Ethän sä omalla työllä mitään kunnon kotia irti saa.

Vierailija
27/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Mitä vikaa pikku mökissä?

Se kun ei ole tilaa, remontti ikuisesti kesken yms.

EI kaunista kotia ansaita vaan se hankitaan. Ne "muut naiset" ovat tehneet yleensä itse jotain kauniin kotinsa eteen. Eräät harvat kultalusikka suussa syntyneet ovat saaneet sellaisen ilman omaa ansiota.

Muuta pois siitä pikkumökistä, tai tee remontti valmiiksi.

Vierailija
28/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap sure,onnellisimmat ihmiset jotka tunnen asuu pienissä kodikkaissa mökeissä. Ihan turha olla kateellinen toisten naisten upeista kodeista, jotain on pielessä elämässä jos kotia esitellään somessa ja lisäksi usein nuo naiset ovat loisia. Ja kyllä ne remontitkin valmistuu, tosin oma talo ei ole koskaan valmis.

Hah. Voi sieltä pienestäkin mökistä valittava loinen löytyä.

Vierailija
29/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä luuserit taas valittaa omia virheitään. Opiskelkaa hyväpalkkainen ammatti ja tienatkaa sen verran rahaa, että pääsette asumaan haluamaanne asuntoon.

Vierailija
30/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, että kauniilla naisilla on aina kaunis koti varallisuudesta riippumatta.

Silmää kauneudelle joko on tai ei.

31/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä mökeissä on oma hohtonsa.

Lapsena kävimme sukulaissetämme pienellä "kalastajamökillä" järvenrannalla. Mökki oli todella pieni, emme edes koko perhe mahtunut olemaan sisällä yhtä aikaa. Sen jälkeen puhuin (siis lapsena) vanhemmilleni, että haluan isona asua sellaisessa todella pienessä mökissä. Haukuin muiden sukulaisten mökit liian isoiksi.

Nyt aikuisena siirtolapuutarhamökit jostain syystä viehättävät minua. Pienet mökit ovat jotenkin kotoisia ja somia.

Vierailija
32/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te, joilla koti ei miellytä, ette muuta muualle. Hankkikaa se kivempi koti, joka miellyttää. Ja sitten sisustakaa nätiksi. Tehkää sen eteen töitä. Ei ole niin vaikeaa, jos sen tosissaan päämääräkseen ottaa.

Turhaa valittaa pikkumökistä ikuisen remontin kanssa tai muovimattohelveteistä, jos ei ees yritä tehä asialle jotain itse. Valittamalla ei asioita saavuta, hyvin harvalla asiat vain suoraan eteen ilman työtä tulevat.

Vierailija
33/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Me asutaan 70-luvulla valmistuneessa kerrostalossa. Rahaa ei ole liikaa, mutta silti olemme rempanneet ja ennen kaikkea sisustaneet kodin niin, että saamme edelleen kehuja vierailta siitä, kuinka kaunis koti meillä on. Ja ennen kaikkea, me viihdymme kotona hyvin. Ei se vie paljoa rahaa, toki vähän aikaa, työtä ja luovuutta. Valittamalla ei mikään parane.

Vierailija
34/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kai meillä käynyt, jos pikku mökki vaikuttaa pahalta.

Vierailija
35/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtä hyvinhän minäkin tässä  , miehenä, voisin tässä alkaa vollottaa julkisesti, että ' miksi kaikki muut miehet ovat upporikkaita ja vain minä tällainen köyhiäinen.... yhyyy !!!

Todellisuudessa tunnen montakin,nykyään hyvinkin varakasta) entistä luokkatoveriani, jotka ovat (...muidenkin kuin vain  minun mielestäni )

aivan  täysiä juntteja ja moukkia.

Kaikesta,  rahoistaan ja menestyksestään huolimatta, tai EHKÄPÄ jopa nimenomaan niiden takia nyt...

Vierailija
36/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala pitää blogia, esim. "Remontoijan vaimo"

Niinpä. Semmoinen inhorealistinen blogi Vuoden siivoojan tyyliin kyllä kiinostaisi kaiken kiiltokuvahötön sijaan.

Mun blogini on aika pitkälti sellainen 😂 Jokaisen tyylitietoisen, minimalistin ja siivousfriikin painajainen.

Vierailija
37/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haukkuis omaa kotiani. Sehän on omille nilkoilleen kusemista. Remonttia on tehty jo 10v ja huonekalut on perittyjä ja saatuja. Meillä on kaunista ja kodikasta.

Vierailija
38/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pikkuruinen mökkihän on just paras. Meillä 70 neliöinen omakotitalo. Tilaa on juuri sopivasti kolmelle, poika vaan on kohta lähdössä maailmalle että tähän jäädään miehen kanssa varmaan kaksin kissojen kanssa. Meillä on oma huone, pojalla on oma huone. Lisäksi löytyy tupakeittiö, kodinhoitohuone, sauna ja pesuhuone/wc. On kodikas, energiapihi, nopea siivota ja muutenkin vähätöinen omakotitaloksi.

Tietysti tämä ei ole se lumenvalkea korkeakiiltoinen sisustushalli mitä Avotakat yms. muut lehdet markkinoi ainoana oikeana tapana asua, mutta täällä voi elää ilman että on pölyrätti kädessä 24 tuntia vuorokaudesta.

Vierailija
39/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista ! kirjoitti:

No yhtä hyvinhän minäkin tässä  , miehenä, voisin tässä alkaa vollottaa julkisesti, että ' miksi kaikki muut miehet ovat upporikkaita ja vain minä tällainen köyhiäinen.... yhyyy !!!

Todellisuudessa tunnen montakin,nykyään hyvinkin varakasta) entistä luokkatoveriani, jotka ovat (...muidenkin kuin vain  minun mielestäni )

aivan  täysiä juntteja ja moukkia.

Kaikesta,  rahoistaan ja menestyksestään huolimatta, tai EHKÄPÄ jopa nimenomaan niiden takia nyt...

Hauska sana tuo köyhiäinen.

Vierailija
40/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa nainenkin saa omistaa. Rakastan kotiani.

-sinkkunainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi