Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muut naiset saavat asua upeissa kodeissa

Vierailija
09.12.2018 |

Kun minä pikku mökissä? Enkö ansaitse parempaa?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit asua juuri niin upeassa kodissa kuin mihin sulla on varaa. Joko vuokralla tai omassa. Sen verran ansaitset. Minä asun yksin tilavasti, mutta pankin lainalla ja omalla työlläni olen tämän hankkinut. 

Vierailija
2/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kurjan näköistä. Et ole ainoa. Yritän miettiä jotain positiivista välillä, etten tulisi katkerammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Mitä vikaa pikku mökissä?

Vierailija
4/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoppa muuta. Monetkin haluaisivat asua edes somassa pikku mökissä, joka on laitettu nätiksi.

Vierailija
5/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun ei ole tilaa, remontti ikuisesti kesken yms.

Vierailija
6/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin sen edestä töitä ja itse maksoimme, rempat ei jäänyt kesken (kuka nyt sellsita haluaa?). 

Vierailija
7/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun ei ole tilaa, remontti ikuisesti kesken yms.

Remontti pitää rysäyttää kerralla valmiiksi. Sitten siitä mökistä saa viihtyisän. Ja mitä pienempi asunto, sitä nopeammin sen siivoaa.

Vierailija
8/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehtiin sen edestä töitä ja itse maksoimme, rempat ei jäänyt kesken (kuka nyt sellsita haluaa?). 

En minäkään haluaisi mutta miestä ei tunnu haittaavan. Voi asua vuosikymmeniä remontin keskellä.

Vierailija
9/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä, onko tämä 33 neliön kerrostaloyksiö niin upea. :D Mutta tämä on mun koti, jossa saan olla ihan rauhassa, ja elää just niinkuin haluan. :)

Vierailija
10/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestäsi sinulle pitäisi hommata se hieno talo? Jos kerran ansaitset sen.

Vierailija
11/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitää blogia, esim. "Remontoijan vaimo"

Vierailija
12/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen mäkki? Kuinka monta ihmistä? Kuka sen omistaa? Miksette muuta sieltä muualle? Elämä ei vain tapahdu sinulle, vaan sinun täytyy laittaa tapahtumaan.

Vierailija
13/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se, joka asuu miehen suvulta ostetussa mökissä ja valittaa väjän väliä elämästään palstalla? Mitään ei voi tehdä ja on niin uhria koko ajan.

Vierailija
14/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko opiskeluajan olin joka perjantai mäkissä töissä . Vieläkään en voi syödä mäkissä, kun rasvan haju tulee nenään.

Ensimmäisen asunnon ostin 23 vuotiaana. Työpaikan ohella opiskelin vielä toisen ammatin, tein yli 5 kampaajan töitä pimeenä kotonani. Nyt leikkaan oman perheen hiukset ja voin tehdä vaihtopalveluksia. Ystävän tytölle tein morsiuskampauksen lahjaksi.

Sain asunnon maksettua 6 vuodessa, 4.n vuoden jälkeen ostin toisen asunnon ja pistin ekan vuokralle. Aspi antoi laittaa 2 vuodeksi vuokralle.

Nyt asun 4.ssä kodissa, 2 ensimmäistä ovat edelleen omistuksessa, sijoitusasuntoina.

Työtä on tehty, riskejä otettu. Pintaremontteja olen tehnyt itse, kaikki asunnot.

Vähän enemmän olisi voinut opiskeluaikoina juhlia, mutta oli myös kiva ostaa se ensimmäinen asunto.

Vierailija
15/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä pikku mökissä? Enkö ansaitse parempaa?

Mitä olet tehnyt kpnkreettisesti sen eteen, että muuttaisit toiseen asuntoon? Se nimityäin ei ole mahdontonta, sairaat ja rutiköyhätkin ihmiset asuvat kerrostaloissa. Ellet ole tehnyt asialle mitään ja vain istut mökissä odottamassa, että sadun haltija tulee noutamaan sinut muualle asumaan, niin sittrn täytyy sanoa, eyyä et anssitsekaan asua muualla.

Vierailija
16/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää naiset, jotka syyttävät miestänsä, jos remontit eivät etene. Hyvänen aika, tehkää itse! Jos ette osaa, opetelkaa. En voi sietää avuttomuutta. Kaikki tieto löytyy nykyään netistä. Ei tarvitse vaivautua edes kirjastoon asti. Netistä löytyy jopa ilmaiseksi remonteista ylijäänyttä materiaalia. Nykyään koulussakin kaikki opettelevat sekä tekstiili- että teknisiä töitä, koska tajutaan, että vasaraa voi pitää myös naisen kädellä kiinni. Kotitalousvähennyksen turvin on varaa palkata ammattimiehiäkin apuun. Eikä kaiken tarvitse olla valmista heti. Pilkkokaa projekti osiin. Ensi kesänä kunnostamme keittiön. Seuraavana wc:n. Sitten makuuhuoneen. Jne. Kohta teillä on maailman söpöin pieni mökki. Ei ole vielä tullut remontoinnissa sellaista asiaa vastaan, jota en olisi oppinut tekemään tai johon olisi tarvittu munat. Välillä olet tilannut putki- tai sähkömiehen ja joskus hekin ovat olleet naisia.

Vierailija
17/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala pitää blogia, esim. "Remontoijan vaimo"

Niinpä. Semmoinen inhorealistinen blogi Vuoden siivoojan tyyliin kyllä kiinostaisi kaiken kiiltokuvahötön sijaan.

Vierailija
18/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää naiset, jotka syyttävät miestänsä, jos remontit eivät etene. Hyvänen aika, tehkää itse! Jos ette osaa, opetelkaa. En voi sietää avuttomuutta. Kaikki tieto löytyy nykyään netistä. Ei tarvitse vaivautua edes kirjastoon asti. Netistä löytyy jopa ilmaiseksi remonteista ylijäänyttä materiaalia. Nykyään koulussakin kaikki opettelevat sekä tekstiili- että teknisiä töitä, koska tajutaan, että vasaraa voi pitää myös naisen kädellä kiinni. Kotitalousvähennyksen turvin on varaa palkata ammattimiehiäkin apuun. Eikä kaiken tarvitse olla valmista heti. Pilkkokaa projekti osiin. Ensi kesänä kunnostamme keittiön. Seuraavana wc:n. Sitten makuuhuoneen. Jne. Kohta teillä on maailman söpöin pieni mökki. Ei ole vielä tullut remontoinnissa sellaista asiaa vastaan, jota en olisi oppinut tekemään tai johon olisi tarvittu munat. Välillä olet tilannut putki- tai sähkömiehen ja joskus hekin ovat olleet naisia.

Miehestähän tämä on kiinni. Ei halua että asia etenee millään lailla.

Vierailija
19/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mökki olisi ihana, kunhan ei liian pieni. Mieti meitä kaikkia betonilähiöitten mammoja.

Vierailija
20/43 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehestähän tämä on kiinni. Ei halua että asia etenee millään lailla.

Selitä vähän. Siis miehenkö mielestä remontoinnin tarvetta ei ole? Omistatteko talon yhdessä? Ettekö pysty keskustelemaan asiasta? Eikö teillä ole rahaa? Eikö teillä ole aikaa remontoida?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme