Ajattelin jättää tylsähkön naisen Whatsapp viestillä. Kertokaa mitä laitan?
Tapailtu 4kk. En jaksa hänen seuraa ja tylsiä juttuja.
Kommentit (45)
Hei, en tiennyt, että kaltaisiasi naisia on olemassa. Ei tavata enää. Kaikkea hyvää.
Hei, olen tullut siihen tilokseen, etten näe tälle suhteelle jatkoa ja halusn olla sinkku, joten on parempi erots. Oikein hyvää jatkoa sinulle ja parempaa uutta vuotta.
Klassikko: "Eiks me voitas olla ihan vaan kavereita."
Sano suoraan. Kirpaisee hetken, mutta vapautat samalla tan toisen osapuolen. Sattuuhan se kuulla, etta ei ole tarpeeksi kiinnostava mutta se kestaa hetken ja lopettaa samalla haikailun etta "ehka joskus sitten" ja kaikki tekosyyt.
"Vika ei ollut sinussa, vika oli minussa."
Legendaarinen.
Öö mitä jos vaan ghostaat? Tälleen se hoituu nykyään! On muute helppoo!! Säästyy draamalt.
Vierailija kirjoitti:
Tapailtu 4kk. En jaksa hänen seuraa ja tylsiä juttuja.
Kirjoita näin: Olet tylsimys. En halua enää olla tekemisissä.
Älä häiritse minua enää.
- ap
Olet aavistuksen mielenkiintoisuusrajoitteinen joten eikö sinustakin olisi parempi ettemme tapaisi enää?
Epäilen, että olet itsekin tylsä kun kerran pitää täällä kysellä vinkkejä viesteihin.
Kyllä hän ennemmin tai myöhemmin tajuaa kun vain lopetat viestittelyn.
Vierailija kirjoitti:
"Kemiamme eivät kohtaan.Tai ainakaan minun kemiani ei pidä sinun kemiastasi."
Just jotain tän tyyppistä. Tarpeeksi töykeää ja epämiellyttävää.
Naiset ainakin ymmärtävät. Korostan, että tarpeeksi töykeää.
T. Nainen
Mä laitoin vain hei hei ja hyvää jatkoa.
No nyt se laitto perään et mitä tää nyt on. Apua mitä vastaan??
Ap
Sinuun tutustuttuani huomasin että haluan sittenkin elää sinkkuna. Tää oli tässä.
Mä ajattelin jättää hulluhkon naisen. Ikinä ei tiedä millä tuulella minäkin päivänä on. Tylsää ei tosin oo koskaan, mut vähän raskasta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se laitto perään et mitä tää nyt on. Apua mitä vastaan??
Ap
No laitoitko ettei meidän kemiat mielestäni kohtaa ja tää on nyt loppu? Hyvät jatkot sulle.
Sovit sen naisen kanssa tapaamisen ensi perjantaille johonkin sellaiseen baariin, jossa et normaalisti käy. Ennen perjantaita käyt ostamassa 0,7L eurokossun, josta juot puolet ennen sinne baariin menoa. Baarissa käyttäydyt aivan kuin joku aito känniääliö. Jos vielä nainen tämän jälkeen tulee kämpillesi, juot sen lopun kossun ja sammut sohvalle. Aamulla sopertelet anteeksipyytävästi jotain tyyliin: "en mä yleensä tollain, miten se nyt pääsi lipsahtaan". Case closed. Se nainen ei enää häiritse sinua.
Kerrot rehellisesti, että olet sellainen raukkis, ettet pysty lopettamaan suhdetta face to face.
Kävin kaupassa. Ei nähdä enää. Hyvää jatkoa.