Mitä järkeä on pikkuhousunsuojissa?
Pikkuhousut on tarkoitus vaihtaa päivittäin ja pestä jokaisen käyttökerran jälkeen?
Kommentit (12)
Ei mitään. Sehän kaiken lisäksi hiostaa ja hautoo se lappu siellä.
Kuukautisten lopussa käytän vähäiseen vuotoon ja jos joskus tuntuu tulevan valkovuotoa ärsyttävän paljon.
Minulla on sen verran niukat menkkavuodot että pelkällä pikkuhousunsuojalla pärjään, ei ole ap:n pakko käyttää ellei halua. En kuitenkaan viitsi tahria pikkareita vaikka vaihdan niitä joka päivä.
Omat kuukautiset on niin niukat, että olisi tuhlausta käyttää siteitä. Vetoisuudeltaan side kestäisi minulla helposti kaksikin päivää, mutta hygieniasyistä suoja on vaihdettava useammin. Siksi pikkuhousunsuojat sopii mulle paremmin.
Noh, en minäkään ennen ymmärtänyt mutta kun on tässä jo pidempään kitkutellut hormonikierukan oikkujen kanssa niin ei ole oikein muita vaihtoehtoja. Kuppia ei viitsi "muuten vain" laittaa kunnon vuotoa odottamaan ja side on liikaa ja muutenkin inhottava. Olisin ilman jos vain voisin.
Runsaan valkovuodon takia joudun päivittäin käyttämään pikkuhousunsuojia, enkä pärjää edes koko työpäivää yhdellä suojalla vaan joudun vaihtamaan kuivan suojan parikin kertaa. Olisin kyllä ilman jos pystyisin.
Käytän kuukautissuojina vuodon loppuvaiheessa.
Kuukautisten alku- ja loppupäivinä hyviä.
Myös seksin jälkeen käytän, niin ei sperma tahri pikkareita.
Mulla on ainakin ihan ovulaatiovuotoa eli runsasta valkovuoto silloin ja en halua pöksyjen kastuvan joten pidän pikkuhousunsuojaa. Suhteen alkuvaiheessa oli niin kuumaa, että piti miehen läsnäollessa muutenkin olla suoja pöksyssä, kaipa sitä normaali ihminen kostuu. Kosteuksissa on eroja.
En käytä muulloin kuin kuukautisten viimeisinä päivinä, jolloin vuoto on niukkaa. En halua hiivaa, joten muulloin en käytä ja eipä ole tarvettakaan.
No kuule. Niillä suojataan niitä pikkuhousuja vereltä, valkovuodolta ja pissalta yms. mitä sieltä naisen alapäästä nyt voi tullakaan. Oisko tämä nyt selvä vai pitääkö sama keskustelu käydä läpi taas parin viikon päästä?
Käteviä menkkojen loppupuolella, kun vuoto vähäistä.