Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hurjia uutisia Ranskasta!

Vierailija
09.12.2018 |

https://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/747052/gilet-jaunes-paris-…

Siinä ei ole uutta että keltaliivien mellakat ovat jatkuneet, mutta nyt nähtiin ensimmäistä kertaa panssaroituja joukkoja, jotka kantoivat EU:n lippua, ei siis Ranskan.

EU:n armeija ei näytä olevan sitä varten perustettu että se suojaisi ulkopuolista hyökkäystä vastaan, vaan siihen että se hyökkää siviilien kimppuun, jotka uskaltavat vastustaa EU:ta. Oman maan poliisi/armeija eivät samalla tavalla suostuisi käyttämään väkivaltaa omia kansalaisiaan kohtaan, kuin nämä sotilaat. Vaikuttaa ihan tyrannialta tämä euvostoliitto, ei ihme että britit halusivat siitä hinnalla millä hyvänsä eroon.

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta hs-linkistä tämä:

VENÄJÄÄN kytkeytyvät sosiaalisen median tilit ovat järjestelmällisesti lietsoneet levottomuuksia Ranskan viime viikkojen mielenosoituksissa, kertoo brittilehti The Times.

Yhdysvaltalaisen New Knowledge -kyberturvallisuusyhtiön tekemän analyysin mukaan nämä tilit ovat levittäneet valheellista tietoa poliisiväkivallasta muun muassa julkaisemalla loukkaantuneiden mielenosoittajien kuvia, jotka ovat peräisin aivan muista yhteyksistä.

Vierailija
22/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne poliisitkaan ihan huvikseen siellä käytä kyynelkaasuja ja pippurisumutteita ja jyrää Eu-panssarivaunuilla, mutta pakko on, jos eivät halua antaa vandaalien tuhota koko kaupunkia ja tap paa ja vahingoittaa lisää ihmisiä.

Esimerkiksi eilen poliisi oli aloitteellinen väkivallassa. Ihmisiä hakattiin ja kaasutettiin heti aamusta. Ei siis mitään pidätyksiä tai rikosepäilyjä edes, vaan yksinkertaisesti hakkasivat paikallaan seisseitä ihmisiä pampuilla ja sitten vielä potkivat maassa olevia. Netissä pyöri usempi suora lähetys mistä saattoi tapahtumia seurata. 

Yleensähän näin käy koska porukka ei noudata hajaantumiskäskyjä. Mitäs ovat urpoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat trollit riehuu täällä kuin Ranskassakin: 

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005926708.html

Miksi kaikki EU vastaisuus pitää aina liittää Venäjään? :D Mä en kannata EU:ta ja olen Venäjä vastainen.

Vierailija
24/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole uutta että keltaliivien mellakat ovat jatkuneet, mutta nyt nähtiin ensimmäistä kertaa panssaroituja joukkoja, jotka kantoivat EU:n lippua, ei siis Ranskan.

EU:n armeija ei näytä olevan sitä varten perustettu että se suojaisi ulkopuolista hyökkäystä vastaan, vaan siihen että se hyökkää siviilien kimppuun, jotka uskaltavat vastustaa EU:ta. Oman maan poliisi/armeija eivät samalla tavalla suostuisi käyttämään väkivaltaa omia kansalaisiaan kohtaan, kuin nämä sotilaat. Vaikuttaa ihan tyrannialta tämä euvostoliitto, ei ihme että britit halusivat siitä hinnalla millä hyvänsä eroon.

Olet i.d.i.o.o.t.t.i.

Kaikki armeijat on perustettu sitä varten, että ne toimivat tarvitaessa myös sisäpuolelta tulevaa hyökkäystä vastaan. Ja ne Ranskan EU-joukot ovat ihan niitä samoja ranskalaisia sotilaita, eivät ulkomaalaisia.

Kaikki armeijat käyttävät väkivaltaa myös omia kansalaisia kohtaan, sitä varten armeijat ovat olemassa. Kaikki sotilasvallankaappauksetkin on tehty oman armeijan voimin.

Vierailija
25/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjinta tässä on apn ja muiden öyhöttäjien typeryys. Liekö tahallista vai tahatonta?

Vierailija
26/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki EU vastaisuus pitää aina liittää Venäjään? :D Mä en kannata EU:ta ja olen Venäjä vastainen.

Eli olet niin Uuno, että palvelet puuttinia haluamattasi. Tosi välkkyä?

Vierailija
27/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän masinoima hajoita ja hallitse sessio. Trump Putinin kätyrinä myös edesauttaa Euroopan levottomuuksia ja Macron ei voi kuin katsella vierestä maansa tapahtumia. Aiheeksi mellakoille voidaan taikoa melkein mitä tahansa ja riehunta peittää todellisen syyn.

Joku vain ei usko venäjäkytköksiin. Tullaan näkemään ja sitten ihmetellään.  Niinpä.

V#ttu sä olet sekaisin. Pajauta vähemmän. Luuletko oikeasti, että Putin hallitsee koko maailmaa vain netissä trollailemalla? Ranskalaiset kansalaiset ovat kyllästyneet EU:n tuomiin ongelmiin. Ei siinä mitään Venäjää tarvita.

Vierailija
28/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet i.d.i.o.o.t.t.i.

Kaikki armeijat on perustettu sitä varten, että ne toimivat tarvitaessa myös sisäpuolelta tulevaa hyökkäystä vastaan. Ja ne Ranskan EU-joukot ovat ihan niitä samoja ranskalaisia sotilaita, eivät ulkomaalaisia.

Kaikki armeijat käyttävät väkivaltaa myös omia kansalaisia kohtaan, sitä varten armeijat ovat olemassa. Kaikki sotilasvallankaappauksetkin on tehty oman armeijan voimin.

Lisään tähän vielä sen faktan, että poliisi sai voimankäyttöoikeudet vasta 1800-luvulla. Sitä ennen kaikki laillinen voimankäyttö kansalaisia kohtaan tehtiin sotilaiden toimesta.

Vierailija
29/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap-pönttöeemeli, me osaamme ihan itse lukea uutisia.Jopa ranskaksi ja muistakin kuin ip-lehdistä jotka uutisoivatsensaatiohakuisesti  klikkien toivossa.. Mene sinä veks.

Vierailija
30/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet niin Uuno, että palvelet puuttinia haluamattasi. Tosi välkkyä?

Sä olet uuno kun elät harhoissasi. Mulle ei EU sanele mitä mieltä mun pitäisi olla.

Vierailija
31/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskot noita valemedioita?

Vierailija
32/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus on, että Suomi on välttämättä joko Eu:n tai Venäjän käskyvallan alla. Ei Venäjää minkään pikkuisen Suomen oma mielipide kiinnosta, mutta Eu on jo vähän pakko ottaa edes puolivakavasti.

Vierailija
33/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs porukoita noissa keltaliiveissä on? En oo ihan kauheasti jaksanut perehtyä aiheeseen.

Toisen kommentin alla on aika hyvä listaus ranskalaiseslta, miksi ranskalaiset protestoivat

Vierailija
34/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin vannoa, että joku löytää ongelmasta Venäjäkytköksen, ennemmin tai myöhemmin?

Siis todellisen tai hieman vaikeammin toteennäytettävän, mutta yhteyden kumminkin.

M40

Jos sellaista ei ole niin sellainen luodaan.

Vierailija
35/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipahan taas HURRRRRRRRRRJJJJJJJJJJJIIIIIAAAA uutisia ranskasta . . . . . . Paikalliset Anarko-Markot hilluu ja hajoittavat paikkoja ja posliinit laittaa niitä sitä mukaa nippuun . . . . . niin, missäköhän kohtaa se HURRRRRJJJJJJAAAA osuus tulee ? Olen jo yrittänyt hakea sitä mutta ei ole minun silmääni vielä osunut.

Vierailija
36/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen kuin täällä ämmmät kiimaisina alkaa kiljua, niin sen verra jarrua tuohon kouhaamiseen. Nuo eivät ole panssarivaunuja eikä sellaisia nähneetkään, nuo ovat panssaroituja miehistönkuljetus ajoneuvoja. Ja noita on joka maan poliisivoimilla käytössä, varattuna samanlaiseen mellakointiin.

Että se siitä vouhottamisesta sitten. Hajaantukaa !, täälläkään ei ole mitään nähtävää. Tai tulee pampusta nyrhittyyn kanapersetukkaan iskuja.

Niih.

Olin just tulossa sanomaan samaa, olen tuon ed. kriittisesti uutiseen suhtautunut kommentoija.

Samanlaisia kuin Suomen armeijan Pasit.

Kun kaduilla on tulipaloja, savua, kyynelkaasua ja mellakoijat heittelevät tavaraa sekä ehkä myls räjähteitä, niin tuollaisella on turvallista kuljettaa santarmeja.

Puutun myös ap:n provokatiiviseen ja virheelliseen tulkintaan että poliisi suojelisi "oman maan kansalaisia". Ranskassa mellakkapoliisien maine ei ole paras, ja nyt tämänkin keltaliivihäredellin yhteydessä on julkaistu videoita, joissa poliisit käyttävät väkivaltaa sivullisia kohtaan (mm. toimittajia) sekä ylimitoitteuja keinoja aseettomia mielenosoittajia vastaan.

Ranskan mellakkapoliisi on myös melko tuhdisti aseistautunut. Eilenhän levisi video jossa aseetonta paikallaan seisovaa mielenosoittajaa ammuttiin suoraan rintakehän alueelle Flash-ball aseella, jossa on kova muovinen melko suuri kuti. (Ranskassa on suuri joukko yrityksiä, jotka valmistavat aseistusta, jota mellakkapoliisi käyttää, Flash-ball -aseistusta valmistaa esim. yritys nimeltä Verney-Carron). Ase on ns. "nimellisesti e-tappava sotilastarvike".

Ranskan mielenosoituksista sanoisin sitä, että Pariisin kaduilla lienee vaikeaa tietää kuka on oikea keltaliivi kuka ei. Äärioikeistolaisten, -vasemmistolaisten, anarkistien sekä ihan muuten vaan häiriköivien, varkaiden, yms. opportunistien. on helppo pukea liivi ylleen ja ruveta riehumaan.

Vierailija
37/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen kuin täällä ämmmät kiimaisina alkaa kiljua, niin sen verra jarrua tuohon kouhaamiseen. Nuo eivät ole panssarivaunuja eikä sellaisia nähneetkään, nuo ovat panssaroituja miehistönkuljetus ajoneuvoja. Ja noita on joka maan poliisivoimilla käytössä, varattuna samanlaiseen mellakointiin.

Että se siitä vouhottamisesta sitten. Hajaantukaa !, täälläkään ei ole mitään nähtävää. Tai tulee pampusta nyrhittyyn kanapersetukkaan iskuja.

Niih.

Olin just tulossa sanomaan samaa, olen tuon ed. kriittisesti uutiseen suhtautunut kommentoija.

Kun kaduilla on tulipaloja, savua, kyynelkaasua ja mellakoijat heittelevät tavaraa sekä ehkä myls räjähteitä, niin tuollaisella on turvallista kuljettaa santarmeja.

Puutun myös ap:n provokatiiviseen ja virheelliseen tulkintaan että poliisi suojelisi "oman maan kansalaisia". Ranskassa mellakkapoliisien maine ei ole paras, ja nyt tämänkin keltaliivihäredellin yhteydessä on julkaistu videoita, joissa poliisit käyttävät väkivaltaa sivullisia kohtaan (mm. toimittajia) sekä ylimitoitteuja keinoja aseettomia mielenosoittajia vastaan.

Ranskan mellakkapoliisi on myös melko tuhdisti aseistautunut. Eilenhän levisi video jossa aseetonta paikallaan seisovaa mielenosoittajaa ammuttiin suoraan rintakehän alueelle Flash-ball aseella, jossa on kova muovinen melko suuri kuti. (Ranskassa on suuri joukko yrityksiä, jotka valmistavat aseistusta, jota mellakkapoliisi käyttää, Flash-ball -aseistusta valmistaa esim. yritys nimeltä Verney-Carron). Ase on ns. "nimellisesti e-tappava sotilastarvike".

Tuosta tapahtumasta on video nähtävillä aiemmin laittamassani linkissä (viesti nro 36). Ensin ammutaan rauhallista mielenosoittajaa, sitten lehdistön edustajaa.

Vierailija
38/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus on, että Suomi on välttämättä joko Eu:n tai Venäjän käskyvallan alla. Ei Venäjää minkään pikkuisen Suomen oma mielipide kiinnosta, mutta Eu on jo vähän pakko ottaa edes puolivakavasti.

PASKAPUHETTA! Suomi voi liittyä natoon ja liittoutua vahvemmin jenkkien kanssa. Jenkeillä tekee jotain toisin kuin ripuli-eu:lla.

Vierailija
39/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon totisesti että ne eläkeläismummut ymmärtävät pysyä poissa kaduilta riehumasta. Ei ne eläkkeet sillä nouse ja noita ei-tappavia aseita suunnitellessa ei ole varmastikaan otettu huomioon heidän fysiikkansa erityispiirteitä.

Vierailija
40/202 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niih.

Tuosta tapahtumasta on video nähtävillä aiemmin laittamassani linkissä (viesti nro 36). Ensin ammutaan rauhallista mielenosoittajaa, sitten lehdistön edustajaa.

Niinhän mainitsinkin, että videoita on, joista osa siis lehdistön kuvaamaa eli ei voi syyttää valemediaksi. Lisäksi Ranskan lehdistössä on raportoitu tarkemmin siitä tapauksesta, jossa joukko mellakkapoliisejä kävi väkivaltaisesti aseettoman sivullisen (ei edes keltaista liiviä pitävän) miehen kimppuun. Hän on myös asianajajansa välityksellä tehnyt rikosilmoituksen asiasta. Mediassa on kerrottu että mies, joka on edelleen sairaalassa, voi menettää vasemmasta silmästään näön. Poliisit löivät miestä päähän useamman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän