Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Tiedätkö, puhuuko anoppisi sinusta pahaa selän takana?

Vierailija
11.05.2006 |

Itse tiedän, että puhuu kyllä jonkin verran, lähinnä naljailee miehelleni mun laiskuudesta (kun en edes mankeloi lakanoita, hui).. Muuten ihan kelpo anoppi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu. Appeni on leskimies.

Vierailija
2/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaa hermostuttamaan minua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siunailee painoani ja sitä, että meillä on aina sotkuista (ja hänen poikansa tekee siivouksen eteen eisittenyhtäänmitään...).

Vierailija
4/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehelleni hän on puhunut minusta hyvin kauniisti.

Vierailija
5/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin kuvitella että puhuu, kun puhuu kaikista muistakin, tyttärestään, " parhaista" ystävistään, työkavereistaan, miehestään...

Vierailija
6/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loukkaantuu kun en suostu myötäilemään. Mulle se vittuilee joskus ja esittää mielipiteitään esim vauvan hoidosta. Jos olen eri mieltä huokaisee raskaasti. Luultavasti kavereilleen moittii " nykyajan äitiä" joka imettää ja mummo ei pääse pullosta ruokkimaan.

Vierailija
7/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttärensä kanssa puhuu varmasti ja usein tämä on aika läpinäkyvää.. Ei haitaksi asti, mutta joskus kyllä risoo se, että suoraan ei kysytä mitään, mutta selän takana spekuloidaan jotakin ja sitten puolihuolimattomasti päästetään jotain ilmaan.. En viitsi sellaisiin tarttua, kun ei suoraan kysytä.

Vierailija
8/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni jääminen ei takuulla paskanpuhumista lopettanut, nykyään van llmeisesti katsoo kenelle puhuu.

Vierailija
9/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiinni jääminen ei takuulla paskanpuhumista lopettanut, nykyään van llmeisesti katsoo kenelle puhuu.

Näin kävi siis mullekin.:(

Vierailija
10/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän puhuu kaikista miniöistään pahaa! vain hänen omat lapsoset ovat täydellisiä kaikissamuissa on jotain vikaa! ällöttävä akka muutenkin! en pidä hänestä yhtään. onneksi ei kuitenkaan ole ihan täys anoppi kun ei ole mieheni oikea äiti.

Vierailija
11/11 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei sitten vastaavasti minustakin. Ainakin tuon toisen miniän haukkuminen on todella törkeää.