G: Tiedätkö, puhuuko anoppisi sinusta pahaa selän takana?
Itse tiedän, että puhuu kyllä jonkin verran, lähinnä naljailee miehelleni mun laiskuudesta (kun en edes mankeloi lakanoita, hui).. Muuten ihan kelpo anoppi.
Kommentit (11)
Todennäköisesti siunailee painoani ja sitä, että meillä on aina sotkuista (ja hänen poikansa tekee siivouksen eteen eisittenyhtäänmitään...).
Ainakin miehelleni hän on puhunut minusta hyvin kauniisti.
mutta voisin kuvitella että puhuu, kun puhuu kaikista muistakin, tyttärestään, " parhaista" ystävistään, työkavereistaan, miehestään...
ja loukkaantuu kun en suostu myötäilemään. Mulle se vittuilee joskus ja esittää mielipiteitään esim vauvan hoidosta. Jos olen eri mieltä huokaisee raskaasti. Luultavasti kavereilleen moittii " nykyajan äitiä" joka imettää ja mummo ei pääse pullosta ruokkimaan.
mutta tyttärensä kanssa puhuu varmasti ja usein tämä on aika läpinäkyvää.. Ei haitaksi asti, mutta joskus kyllä risoo se, että suoraan ei kysytä mitään, mutta selän takana spekuloidaan jotakin ja sitten puolihuolimattomasti päästetään jotain ilmaan.. En viitsi sellaisiin tarttua, kun ei suoraan kysytä.
Kiinni jääminen ei takuulla paskanpuhumista lopettanut, nykyään van llmeisesti katsoo kenelle puhuu.
Vierailija:
Kiinni jääminen ei takuulla paskanpuhumista lopettanut, nykyään van llmeisesti katsoo kenelle puhuu.
Näin kävi siis mullekin.:(
hän puhuu kaikista miniöistään pahaa! vain hänen omat lapsoset ovat täydellisiä kaikissamuissa on jotain vikaa! ällöttävä akka muutenkin! en pidä hänestä yhtään. onneksi ei kuitenkaan ole ihan täys anoppi kun ei ole mieheni oikea äiti.
miksei sitten vastaavasti minustakin. Ainakin tuon toisen miniän haukkuminen on todella törkeää.
Ei puhu. Appeni on leskimies.