Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt on pakko avautuu, tupakasta!

Vierailija
05.05.2006 |

Kuinka ihmeessä yksikään aikuinen voi taistella sitä vastaan, että ravintoloihin tulee tupakointi kieltolaki!?? Eikö sen pitäisi olla HYVÄ! siis jos ei aikuinen ihminen ymmärrä että tupakka ei ole terveellistä vaan vaarallista nii on kyllä päästään vajaa. JOKAINEN TUPAKOITSIJA POLTTAA IHAN ITSE!! ja JOS jotain häiritsee tupakan savu niin se ei ole häpeä tai huono asia! vaan hyvä. mun mielestä ne jotka polttaa voisi mennä vaikka vittuun polttamaan. kunhan muut ei joudu siitä kärsimään. se on kuitenki sen tupakoitsijan OMA valinta. se on hyvä että nää suomen" isommat" ihmiset puuttuu asiaan jos ei aikuiset ihmiset itse ymmärrä että se on vaarallista. Mä olen myös itse joskus polttanu ja voi kauhee että se on elämän turhimpia juttuja ei voi muuta sanoa. Kärsikää ite tyhmät polttajat.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ravintolassa tarjoilu pitäis sitten myös kieltää. ei se alkoholikaan terveellistä ole.

Ja ei, itse en tupakoi. Ottaa päähän vaan jatkuva holhoaminen. Onhan siellä jo savuttomat tilat niissä ravintoloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla