Mikä on pahin turn off? Tupakoiva nainen, tatuoitu nainen vai tekoripsinainen?
Kommentit (40)
Heikkoitsetuntoinen, toisia ihmisiä arvosteleva naisihminen.
Tupakoiva. En kyllä tekoripsiäkään fanita. Tatuoinnit taas eivät vaikuta naisen kiinnostavuuteen olleenkaan.
Tupakoiva ja liika tatuointi huono
Nuo kolme alussa mainittua ominaisuutta muutamalla persoonalla tatuoinnilla höystettynä saa päinvastoin miehet kiinnostumaan arkielämässäni tekemieni havaintojeni mukaan.
Kun on itse savuton, kuvaton, pensselitön jne niin kukaan mies ei kiinnostu vaikka olisi kuinka hyvä iho ja vyötärölle asti ylettyvä paksu tukka. Vyötärökin on kaupan päälle olemassa.
Toki voisihan sitä epätoivoissaan laittaa jokusen leikkitatuoinnin, irtopensselit silmiin ja nortin huuleen niin voisi saada seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Nuo kolme alussa mainittua ominaisuutta muutamalla persoonalla tatuoinnilla höystettynä saa päinvastoin miehet kiinnostumaan arkielämässäni tekemieni havaintojeni mukaan.
Kun on itse savuton, kuvaton, pensselitön jne niin kukaan mies ei kiinnostu vaikka olisi kuinka hyvä iho ja vyötärölle asti ylettyvä paksu tukka. Vyötärökin on kaupan päälle olemassa.
Toki voisihan sitä epätoivoissaan laittaa jokusen leikkitatuoinnin, irtopensselit silmiin ja nortin huuleen niin voisi saada seuraa?
Höps. Sinua vain vaivaa sinkkunaisten perisynti, nirsous.
Tatuoinnit ja tupakointi kertovat äärimmäisen alhaisesta älykkyydestä.
1. Tatuoitu
2. Tupakoiva
Maga-tekoripset esimerkiksi kaupan kassalla ovat minusta aika hauskat.
Tekoripset! Ehdoton ei! Kaksi muuta eivät haittaa, tatuoinnit itseasiassa kiehtovat.
Tatuoitu ja tupakoiva koiranainen olisi sellainen maksimaalinen turn-off.
Ei noista mikään. Itseään häpeävä nainen. Itseään tarkkaileva nainen, joka ei ehdi olla kanssani.
M36
Joku nolo tatuointi on kyllä niin hirveä, että huhhuh. "Lutkaleima" alaselässä tai joku koiran nimi tai runo. Hyi hitto.
Ripsistä pääsee vaivattomimmin eroon, mutta onhan ne nyt nolot. No-lot.
Tupakoinnin voi lopettaa ja tekoripset heittää pois. Tauoitu on pahin ja toivottomin tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Hei minä haluaisin tutustua sinuun, minkä ikäinen olet ja mistä päin?
Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnin voi lopettaa ja tekoripset heittää pois. Tauoitu on pahin ja toivottomin tapaus.
Minulle käy tatuoutukkin, jos ovat siistejä ja nainen jaksaa vähän liikkua.
Pahin on tupakointi, sitten tatuoinnit ja viimesenä tekoripset.
Tupakointi ja siihen vielä tatskat ni onhan se nyt aivan jäätävä wtyhdistelmä.
Tekoripset ei tyylikkyyttä lisää, mutta niistä helppo päästä eroon sentään.
1. tatuoinnit
2. tupakointi
3. tekoripset
Mutta kaikki kylläkin ovat minusta luotaantyöntäviä. Laitoin kuitenkin järjestykseen nuo kolme, jos olisi pakko valita. Myös humalainen, kovaan ääneen kälättävä nainen on suorastaan kuvottava. Vaikka olisi itsensä kuinka kauniiksi laittanut.
Kohta palstamiehet vastaavat: "Ei mikään näistä vaan lihava nainen!"