Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikea joulu tulossa kun ei enää ole lapsen isovanhempia

Vierailija
08.12.2018 |

Eikä he tule enää meille jouluaterialle,ei tule joulupukkia eikä voi mennä heille joulupäivänä syömään. Miten viettäisi aaton nyt kolmisin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäkää samalla lailla kuin viime joulukin.

Vierailija
2/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kai mies kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 4 isovanhempaa kuoli samaan aikaan? Ette kutsu itse joulupukkia? Laita itse jouluruokia?

Monissa perheissä esim. syödään, saunotaan, jaetaan lahjoja, katsotaan jouluelokuvia jne.....

Vierailija
4/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettäkää samalla lailla kuin viime joulukin.

Viime jouluna käytiin vielä mummoa sairaalassa katsomassa muuten joulu oli hyvin erilainen kuin ennen.

Vierailija
5/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ikinä ollut isovanhempia jouluna (eikä me siellä), eivätole myöskään pääsiäisenä, juhannuksena, lasten synttäreinä, lomillä eikä siis koskaan. Niitä ei kiinnosta. Edes ristiäisiinkään eivät vaivautuneet.

Mun lapset ei ikinä ole saaneet mitään kokemusta välittävästä isovanhemmasta.

Vierailija
6/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti haikea ja erilainen joulu teillä. Mutta eikö joulupukki voi kuitenkin tulla? Nyt teette oman joulun ja muistelette lämmöllä isovanhempia.

Vierailija
7/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäkää samalla lailla kuin viime joulu, paitsi sitä sairaalavierailua.

Vierailija
8/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki 4 isovanhempaa kuoli samaan aikaan? Ette kutsu itse joulupukkia? Laita itse jouluruokia?

Monissa perheissä esim. syödään, saunotaan, jaetaan lahjoja, katsotaan jouluelokuvia jne.....

2 kuoli puolen vuoden sisällä. Yksi kuoli jo 2v sitten ja yksi on vanha,ei lapsirakas. Lapsi ei usko enää Joulupukkiin ja tietysti laitetaan jouluruokia.

Vierailija
9/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se paremmin aina mene vaikka isovanhemmat ovatkin elossa. Kaikkia isovanhempia ei todellakaan nappaa lapsenlapset, joulunakaan.

Vierailija
10/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se menee. Seuraavaksi sinä olet isovanhempi.

Vierailija
11/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettäkää samalla lailla kuin viime joulu, paitsi sitä sairaalavierailua.

Mies antoi lahjat jo aamulla eikä se mennyt muutenkaan kovin hyvin, ei tuntunut joululta.

Vierailija
12/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee. Seuraavaksi sinä olet isovanhempi.

Siihen menee vielä kauan.

Vierailija
13/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suutarin lapsella ole kenkiä? Vai miksei se joulupukki uskalla teidän savupiippuun sujahtaa?

Vierailija
14/14 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 kuoli puolen vuoden sisällä. Yksi kuoli jo 2v sitten ja yksi on vanha,ei lapsirakas. Lapsi ei usko enää Joulupukkiin ja tietysti laitetaan jouluruokia.

Eikö siitä sinun äitisi kuolemasta tule nyt jo kolme vuotta? Ja onhan se isäsi ihan lapsirakas. Sehän pitää aina huolen, että vanhempi poikasikin kutsutaan kaikkiin sukujuhliin.

Voisitte muuten tänä vuonna kutsua juuri sen sinun isäsi teille joulua viettämään, hän ei ehkä ennen ole teillä jouluna ollutkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi