Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinityttöni haluaa joululahjaksi iphone XS:n

Vierailija
08.12.2018 |

Ja jos en osta, niin uhkaa lopettaa koulunkäynnin. Pakko kai se on otettava 1500€ pikavippiä, jotta hän saa haluamansa puhelimensa. : (

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin teinilleni puhelimen jos osaisi pyytää nätisti. Jos tuolleen uhkailisi niin olisi puhuttelun, ei lahjonnan paikka. Tosin saisin ehkä syyttää itseäni jos teinini käyttäytyisi noin... Missä iässä ne iphonet alkaa olemaan tärkeitä? Oma mukulani on vasta ekalla ja nokia kelpaa mainiosti. Eikä tarvi vanhempienkaan pyörtyä kun luuri on heti seuraavana päivänä unohtunut bussiin (löytyi onneksi) kun kyseessä on 100 eikä 1500e vekotin.

Vierailija
22/32 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Gigantti myy Iphone äksässää reilulla tonnilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

First World problems 😵

Vierailija
24/32 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin teinilleni että saa valita haluamasi puhelimen KUNHAN se maksaa enintään hinnan äks. Vaikkapa maks 600 euroo. Jossei kelpaa ni jääköön ilman tai menkööt töihin.

Vierailija
25/32 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/32 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin uhkailuihin että siitä sitten vaan. Jos teinille ilmestyisi sellainen puhelin jota en itse olisi hänelle ostanut , tekisin ihan itse lasun koska sen saamiseen liittyisi taatusti jotain rikollista.

Mun 14v kinusi juuri Michael Korsin käsilaukkua (250€) johon ilmoitin että neiti voi ostaa heti kun on ensin ansainnut siihen rahat.

Vierailija
27/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vaan mieleen mitä itse kinusin ja sain teininä. Kinusin puhelinta, sain äidin vanhan. Kinusin pleikkaria, sain sen yhteiseksi lahjaksi veljieni kanssa. Nykyään teinit kinuavat ja saavat uuden puhelimen KAHDESTI vuodessa. Haluavat tietenkin kalliimman ja hienoimman vaikka pärjäisivät erinomaisesti 300-500 euron puhelimella. Silläkin voi snäptsätätä, katella poke -ja juutuuppi videoita sekä kuunnella musiikkia. Ärsyttää vaan vähemmän jos hajoaa joku 500 euron puhelin kuin 1500 euron puhelin. 

Vierailija
28/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos en osta, niin uhkaa lopettaa koulunkäynnin. Pakko kai se on otettava 1500€ pikavippiä, jotta hän saa haluamansa puhelimensa. : (

Meidän teini sai jo ennakolta kun edellinen oli 3v vanha. Laittoi kaikki säästönsä ja loput meiltä. Tosin Japanissa hinta vain 950 eur 256-mallille. Kun on säästeliäs ja suunnitelmallinen, niin voi tehdä isojakin hankintoja velkaantumatta.

Vierailija
29/32 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://mobiili.fi/2018/12/03/voita-1-579-euron-apple-iphone-xs-512-gt-… osallistu arvontaan ja voita aifoun äksäs viissataakakstoist gigatavunen versio.

Vierailija
30/32 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä osta

jos vaan kävis koulunsa niin jonain päivänä vois ollakin varaa siihen iPhoneen mutta jos lopettaa niin ei tuu ikinä saamaan sitä (ainakaa omilla rahoillaa)

Vierailija
31/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa..

Vierailija
32/32 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaattorit myy osamaksulla ja korkoa ei ole.

Pienempi muisti riittää vaikka tekisi mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme