Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tyhmin/typerin asia minkä olet ikinä tehnyt?

Vierailija
08.12.2018 |

Jokin pieni moka, hajamielisyys tai suuri virhe elämässä. Mitä tahansa. Ei nyt välttämättä tarvitse olla mikään kaikkein tyhmin, jos sellainen ei tule mieleen. Asia voi liittyä mihin tahansa: ihmissuhteisiin, uraan, harrastuksiin, itseesi...

Aloitan: Unohdin tarkistaa lähtiessä että mitään ei ole jäänyt asuntoon päälle, jonka seurauksena asuntoni palo.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin anteeksi pettämisen. Tämä aiheutti minulle myöhemmin kauheaa syyllisyyttä ja häpeää itseni aliarvostamisesta, vaikka toki erosinkin myöhemmin.

Pistän paremmaksi: Annoin pari kertaa anteeksi parisuhdeväkivallan.

i

Itse elin 8 vuotta väkivaltaisen miehen kanssa, ja väkivaltaa oli joka viikonloppu. Eron jälkeen otin toisen samanlaisen, sen suhteen lopetin kuukauden jälkeen. Parempi olla vaan sinkkuna..

Vierailija
22/25 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörinyt huonossa ja väärässä seurassa. Kuunnellut ja uskonut kaikki patologisen valehtelijan jutut.

Mennyt Mäkkäriin töihin ja ollut siellä töissä 4,5 vuotta. 

Mäkkärin jälkeen mennyt toiseen paskafirmaan töihin, josta tuli kenkää reilun neljän vuoden jälkeen.

Vastannut syksyllä 1995 erään naisen seuranhakuviestiin. Siitä seurasi 8 vuoden helvetti.

Tarttunut pulloon ja ruvennut juomaan. Siitä kun seurasi alkoholisoituminen, elämänhallinnan täydellinen menetys ja kaikkea muuta turhaa paskaa. 

Ostin kesällä 2004 200 euron arvoisen auton kolmella tonnilla ja vielä osarilla tottakai. 

Velkaantuminen.

Vieläkö jotain muuta? Meikäläisen virheet ovat tulleet maksamaan koko elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olin reilu parikymppisenä toinen nainen jonkin aikaa, kun olin niin naiivi että kuvittelin miehen olevan suhteeni tosissaan. No eipä ollut vaan meni kihlattunsa kanssa naimisiin, kun vielä tapailimme. Siihen lopetin suhteen ja olipa tosi vaikea päästä äijästä eroon. Soitteli varmaan vuoden vaikka iskin luuria korvaan - tämä oli aikaa ennen kännyköitä.

Vierailija
24/25 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt kaverin luottamuksen edistääkseni omaa asiaa. No se kostautui ja oli minulle tietysti ihan oikein.

Vierailija
25/25 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana oli vielä poikuus tallella. Siinä sitten tuli puskista tilanne, että olin yksin kotona, kun ei ollut äiti ja veli paikalla, niin ovikello soi ja eräs tuli tarjoamaan minulle persettä. Hän pyysi saada tulla sisälle ja sitten yhtäkkiä sanoi minulle käheällä äänellä: "Vedä mua." ja meni sohvalle nelinkontin ja laski housuja alas sen verran, että pyöreä paljas perse tuli esille. Oli siinä perse pystyssä ja minä vieressä olin häkeltyneenä, että mitä tämä on. "Ootsä tosissas?" kysyin tyhmänä ja hän vastasi että no oon. Katselin vain tuota edessäni pystyssä olevaa persettä ja munani housuissa alkoi seistä, mutta epäröin enkä osannut toimia. Toljotin vain. Hän sitten kyllästyi odottamaan, nousi, nosti housut ylös ja lähti. Ovella kääntyi katsomaan minua ja sanoi pettyneellä äänellä: "Yks ei pane silloin kun pitäisi." Sitten poistui ja minä jäin yksin kotiin möllöttämään. Voi v.... mikä idiootti sitä on ollut.

Siitä meni sitten vielä kolme vuotta runkatessa, ennenkuin pääsin poikuudestani eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan