Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteletko mielelläsi pikkulasten parkumista?

Vierailija
08.12.2018 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee aina mieli mennä apuun, joka on itkun tarkoituskin. Vaikea kuunnella auttamatta.

Vierailija
2/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen minä olen liian lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin lapsilla on itkiessään karmea korviin ottava karheus äänessään. Joidenkin itku ei herätä mitään tunteita. Harvoin tulee halu mennä apuun, varsinkaan jos paikalla on lapsen omia ihmisiä.

Vierailija
4/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen pikkukersojen rääkymiselle, saan siitä näppylöitä.

Itselläni on kolme lasta, nyt jo teinejä, mutta he eivät juurikaan rääkyneet pieninä. Huolehdin aina ennen kauppaan lähtöä siitä, että lapset eivät olleet väsyneitä ja nälkäisiä, joten kauppareissut menivät kivasti. He eivät myöskään koskaan alkaneet ruinaamaan mitään, koska oli selvä, että ostamme vain mitä piti ja sillä siisti. Minä itse -ikäisinä oli jonkinlaista tahtojentaistelua, mutta koska olin lasten kanssa kotona siihen saakka, kun nuorin täytti kolme, niin meillä oli aikaa ja ennakoin tilanteet niin, että ihmeempiä taisteluita ei tullut.

Nyt teinit ovat todella ihania, iloisia ja tekeviä nuoria, joiden kanssa onnistuu mikä vain.

Vierailija
5/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tottakai tykkään.

T. Vela 32v

Vierailija
7/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen allerginen pikkukersojen rääkymiselle, saan siitä näppylöitä.

Itselläni on kolme lasta, nyt jo teinejä, mutta he eivät juurikaan rääkyneet pieninä. Huolehdin aina ennen kauppaan lähtöä siitä, että lapset eivät olleet väsyneitä ja nälkäisiä, joten kauppareissut menivät kivasti. He eivät myöskään koskaan alkaneet ruinaamaan mitään, koska oli selvä, että ostamme vain mitä piti ja sillä siisti. Minä itse -ikäisinä oli jonkinlaista tahtojentaistelua, mutta koska olin lasten kanssa kotona siihen saakka, kun nuorin täytti kolme, niin meillä oli aikaa ja ennakoin tilanteet niin, että ihmeempiä taisteluita ei tullut.

Nyt teinit ovat todella ihania, iloisia ja tekeviä nuoria, joiden kanssa onnistuu mikä vain.

Eli helpot lapset ja sinä raukka kuvittelet sen olevan omaa ansiotasi. Jep jep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi