Minkä takia gradun painatus pitää maksaa itse?
Kommentit (17)
Mitä törkeää siinä on? Sehän on sun gradu.
Vierailija kirjoitti:
Vali vali. Oot loisinu mun veroeuroja viimeiset 25 vuotta ja nyt kun joudut jotain maksaan itse, niin kauhea itku.
Sori ny, mutta mä oon vasta 24 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vali vali. Oot loisinu mun veroeuroja viimeiset 25 vuotta ja nyt kun joudut jotain maksaan itse, niin kauhea itku.
Voih kuule jos haluat että ihmiset loisii verorahoillasi niin voit aloittaa hankkiutumalla hyvinvointiyhteiskunnan maksajapuolelle.
Eikö tulostus riitä? En minä ainakaan painattanut graduani 2000-luvun alussa, vaan vein A4-nipun kahtena kappaleena tiedekunnan toimistoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käyttänyt sun veroeurojasi. Tuo ei ole vielä ehtinyt paljon mitään.
Minäkään en painattanut, vaatimuksissa oli muutama kappale muistaakseni joista yksi lävistämättömänä kirjekuoressa ja pari nidottua tms. Nidottuina versioina tarjosin muovikansiot.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai maksat sen itse.
En varmasti muuten maksa.
Mitä väliä? Pääasia, että homma saadaan pakettiin ja pääsee keskittymään oikeisiin asioihin eli töihin.
Meilläpä on vallan sähköinen palautus, ei kansiteta lainkaan.
Nykyisin ne palautetaan sähköisenä ja myös julkaistaan sähköisenä. Jos joku haluaa vanhanaikaisesti kirjahyllyynsä sen pölyttymään, niin toki sen saa maksaakin. Samalla lailla voi painattaa vaikka luentomuistiinpanonsa halutessaan.
Jätä palauttamatta, niin eipähän tarvi maksaa painattamista.
Vierailija kirjoitti:
Se tässä onkin tarkoitus. Näin yliopisto jää ilman rahoja kun en valmistu. Kannattiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tässä onkin tarkoitus. Näin yliopisto jää ilman rahoja kun en valmistu. Kannattiko?
Eipä Porvoon yliopistoa varmaan kiinnostaisi se, että joku saamaton ei saa asioitaan hoidettua.
Meille gradu palautetaan sähköisesti...