Olisiko sinulla ollut päällepantavaa linnanjuhliin?
Kommentit (66)
Löytyy, mutta Linnan juhlien pukukoodi on juhlapuku eikä iltapuku. Laittaisin päälle kaapista myöskin löytyvän kansallispuvun.
Hääpuku löytyy, ehkä se olisi kelvannut.
Löytyy ainakin harvinaisempi kansallispuku ellei muuta. Kaupasta saa, eihän kutsutuillakaan yleensä ole pukua valmiina odottamassa vaan hankkivat sen. Paitsi nyt joku morsiusmekkoaan käyttävä.
Löytyy iltapuku mutta luultavasti olisin kuitenkin hankkinut uuden.
Löytyy, mutta se on ostettu Espritistä. Jos joskus pääsisin Linnan juhliin, niin en kyllä ehkä kehtaisi lähteä halpisketjun koltussa.
Ei, mutta kaverini on taitava ompelija, palkkaisin hänet tekemään minulle RuPaul-tyylisen luomuksen.
Vierailija kirjoitti:
Hääpuku löytyy, ehkä se olisi kelvannut.
Aika monella näytti olevankin.
Eu. Lähtisin etsii kirpparilta varmaan. Mä kyllä kehräisin laittaa halvan, jos on pitkä.
Riittävän pitkä kansallispuku löytyy. Se olikin päälläni itsenäisyyspäiväjuhlissa.
Löytyy kyllä kaapista parikin kappaletta, mutta taitavat olla liian pieniä. En vain ole hennonut hävittää. Ei sitä tiedä, jos niille vielä joskus olis käyttöä :)
Joo, minulla on äitini vanha, koskaan käyttämätön punainen täyspitkä laahuksellinen mekko. Se sitten.
Ei. En omista yhtäkään iltapukua. En koskaan tarvinnut joten en ole sellaista hankkinut.
Ei löydy edes yhtään mekkoa. En ikinä menisi eliitin turhanpäiväisiin juhliin, vaikka maksettaisiin. Hurstin juhliin voisin mennäkin.
.
Pieni otanta tietysti, mutta ihana nähdä että moni laittaisi kansallispuvun. No, kohta joku tietysti tulee vastaamaan Munsalan puvun.
Löytyy.