Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Jos teillä on jonkinlainen viestittelysuhde naiseen (esim. Tinderin tms kautta alkanut), paljonko mietitte naista viestittelyn ulkopuolella?

Vierailija
08.12.2018 |

Jotenkin mulla mies (yksi tietty siis) pyörii ajatuksissa ihan jatkuvasti, aamulla ekana ja illalla vikana. Vaikka ruokaa laittaessakin huomaan että tästä olisi riittänyt hänellekin jne. Vielä ei olla edetty tapailua pidemmälle mutta kiinnostaisi 100 %.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Jos täällä ei miehiä ole, niin entäs naiset? Kuinka paljon te ajattelette viestittelykumppania?

Vierailija
2/8 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkää liittoani, kun viestittelin tulevan naisystäväni kanssa, niin olihan hän mielessä jatkuvasti pitkin päivää. Nyt liiton jälkeisenä aikana, kun olen viestitellyt ja tapaillut joidenkin naisten kanssa äarin vuoden aikana, niin ei ole enää ollut samanlaista. Joinain päivinä ei ole mielessä ollenkaan ja toisina päivinä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen pitkää liittoani, kun viestittelin tulevan naisystäväni kanssa, niin olihan hän mielessä jatkuvasti pitkin päivää. Nyt liiton jälkeisenä aikana, kun olen viestitellyt ja tapaillut joidenkin naisten kanssa äarin vuoden aikana, niin ei ole enää ollut samanlaista. Joinain päivinä ei ole mielessä ollenkaan ja toisina päivinä enemmän.

Miksihän nyt on toisin? Huomaan kyllä että ensimmäisessä tilanteessa puhuit vain yhdestä naisesta, nykyisessä tilanteessa useammasta? Ei ole vain kolahtanut vai onko moni yhtäaikaisesti kuvioissa?

Vierailija
4/8 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän nyt on toisin? Huomaan kyllä että ensimmäisessä tilanteessa puhuit vain yhdestä naisesta, nykyisessä tilanteessa useammasta? Ei ole vain kolahtanut vai onko moni yhtäaikaisesti kuvioissa?

Ei ole ollut montaa yhtäaikaa. Ei kai sitten ole vaan kolahtanut nyt tarpeeksi.

Vierailija
5/8 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä minulla on kokoaika kierroksessa noin 15-20 naista, niin ajattelen niitä aina sillä hetkellä, kun ottavat yhteyttä. Muuten en ollenkaan, enkä ota itse niihin myöskään yhteyttä.

Riittää, että saan kassit tyhjäksi 4-5 kertaa viikossa. Samaa naista en pane kolmea kertaa enempää.

Vierailija
6/8 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.Pukki kirjoitti:

Tinderissä minulla on kokoaika kierroksessa noin 15-20 naista, niin ajattelen niitä aina sillä hetkellä, kun ottavat yhteyttä. Muuten en ollenkaan, enkä ota itse niihin myöskään yhteyttä.

Riittää, että saan kassit tyhjäksi 4-5 kertaa viikossa. Samaa naista en pane kolmea kertaa enempää.

Terveisin,

Trolli, joka odottaa vielä sitä ensimmäistä naiskontaktiaan

Vierailija
7/8 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun keppi jäykistyy niin tulee mieleen että mihinhän sen vois törkätä.

Vierailija
8/8 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen naisia aina kun putkiaivot alkavat vetäämään, Klo: 07.00 ja Klo: 16.00

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi