Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jättää kaveri?

Vierailija
08.12.2018 |

Olen varmaan liian kiltti tai jotain, mutta en kehtaa jättää kaveriani. Hänellä on ollut raskasta kotona ja siksi haluan olla hänen tukenaan. Hänen seurassaan tulee ahdistava olo, minua hävettää hänen juttunsa kun ollaan kaupungilla, tiedän että hän on näpistellyt ja eilen vartijat tuntuivat tarkkailevan meitä kaupassa. Lainasin kaverille vähän rahaa kun huijasi ettei kortilla enää ollut, mutta sitten kun mentiin toiseen kauppaan, olikin yllättäen kortille ilmestynyt rahaa saman verran suunnilleen kuin mitä hänelle lainasin. Meillä ei tunnu olevan mitään muuta yhteistä kuin ikä. Miten laittaa välit poikki kohteliaasti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pelottaa myös että varastaa meillä jotain, piilotan kaikki korut ja lompakot kun tulee käymään. En vaan osaa sanoa ei. :(

Ap

Vierailija
2/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi aina joku tekosyy kun haluaa nähdä, eiköhän tajua vihjeen jossain vaiheessa. Minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sitä av-mammaks niin jättää sinut rauhaan, senkin sika!

Vierailija
4/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jättää eikä katkaista välejä, älä vain suostu enää tapaamaan. Älä ota itse yhteyttä, älä ehdota tapaamista, vastaile kohteliaan viileästi kaverin yhteydenottoihin. Tapaamisehdotuksiin keksi joku tekosyy. Kyllästyy kyllä jossain vaiheessa ja etsii helpomman uhrin.

Vierailija
5/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan pitäisi. Vähätellyt myös mun kouluvalintaa, kun olen lukiossa. Kuulemma ihan turhaa. Meillä on todella erilaiset lähtökohdat ja elämäntilanteet noin muutenkin. Tuntuu silti vähän ikävältä tuokin lyttääminen. Minun haaveammattini sattuu muutenkin olemaan sellainen, että korkeakoulututkinto vaaditaan. Kaveri myös arvostelee valintojani muuten ja mielipiteitäni ja näkemyksiäni. Tavallaan ymmärrän kyllä miksi ja pystyn asettumaan hänen asemaansa, mutta harmittaa silti. En raaskisi kuitenkaan jättää yksinkään, kun hänellä on ollut elämä muutenkin niin vaikeaa ja olen ajatellut että meiltä saa edes vähän sellaista normaalin peruselämän mallia, kun hänellä on kotona vähän hankala tilanne. Mietin, teenkö väärin jos jätän hänet.

Ap

Vierailija
6/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis missään vaiheessa ole myöskään kiittänyt kyydeistä, ruoasta, rahasta, yhtään mistään. Pitää meitä jonain henkilökohtaisina kuskeina ja palvelijoina. Odottaa että siskoni lähtee 20km päästä heittämään meitä keskustasta heidän asunnolleen, jonne olisi keskustasta varmaan 3km.

Ap

Vierailija
7/7 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan pitäisi. Vähätellyt myös mun kouluvalintaa, kun olen lukiossa. Kuulemma ihan turhaa. Meillä on todella erilaiset lähtökohdat ja elämäntilanteet noin muutenkin. Tuntuu silti vähän ikävältä tuokin lyttääminen. Minun haaveammattini sattuu muutenkin olemaan sellainen, että korkeakoulututkinto vaaditaan. Kaveri myös arvostelee valintojani muuten ja mielipiteitäni ja näkemyksiäni. Tavallaan ymmärrän kyllä miksi ja pystyn asettumaan hänen asemaansa, mutta harmittaa silti. En raaskisi kuitenkaan jättää yksinkään, kun hänellä on ollut elämä muutenkin niin vaikeaa ja olen ajatellut että meiltä saa edes vähän sellaista normaalin peruselämän mallia, kun hänellä on kotona vähän hankala tilanne. Mietin, teenkö väärin jos jätän hänet.

Ap

Jätä se ihmisparka rauhaan ja etsi itsellesi uutta haveksittavaa ja haukuttavaa, senkin narsku, olet ihan jätettä kaverina ja ystävänä. Tuo kaverisi ansaitsee paremman ku sut säälistä ja juoruilun halusta perässä roikkujan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi