Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläkerran seksiäänet AAAAAAAAAH!!!!!!!!

Vierailija
08.12.2018 |

Aamulla heräsin siihen, että yläkerran nainen harrasti seksiä uuden poikaystävänsä kanssa. Sänky natisi ja natina vain kiihtyi. Kuulin selvästi, kun nainen sai orgasmin. Hän huusi AAAAH. Sitten kuulin, kun miehen tahti vain kiihtyi ja hetken kuluttua hänkin laukesi huutaen AAAAAAAH äänekkäästi. Yläkerran naapurilla on ilmeisesti halpa ja vanha joustinpatja, koska natina kuuluu varsin selvästi. Kuulen aina, kun harrastavat seksiä. Jotenkin ärsyttää tuollainen, vaikka seksi on toki sinällään hyvä juttu. Mutta liian äänekäs seksi ei kyllä ole mukavaa kuultavaa. Muutenkin pariskunta keskustelee hyvin kovaäänisesti. Ihan kuin huutaisivat koko ajan toisilleen. Nainen kiroilee myös äänekkäästi. Antaa kyllä moukkamaisen kuvan. Tämä siis Helsingissä. Onko muilla samaa "ongelmaa"?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kyseinen nainen mahtaisi ajatella, jos ottaisin asian puheeksi esim. roskalaatikoila, jos satttuisimme törmäämään. Esim. "Aika nopeasti tuli kumppanisi tänään. Onko hänellä taipumusta ennenaikaiseen siemensyöksyyn+" tms. Ehkä kiinnittäisi asiaan huomiota tulevaisuudessa ja pitäisi vähemmän ääntä.

Vierailija
2/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä kämpässä oli naapurina nainen joka kiljui aina kuin sika. Kaverit kuvittelivat että liioittelin kun kerroin tästä tapauksesta mutta kerran kun lautapeli-illan kesken sitten aloitti sen rääkymisensä niin hetken hämmentyneen järkytyksen jälkeen naurettiin koko porukka vedet silmissä. En tiedä miten tämän naisen miesystävällä piti pokka saattaa hommat aina loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. Itse olen muutaman kerran viihdyttänyt itseäni naapurin äänille.. :)

Vierailija
4/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun entiset naapurit kyseessä? Nainen kiljui "vittu mä tuun", miehestä ei kyllä kuulunut ikinä mitään. Mutta silti kulki naama norsunvitulla tossa pihalla eikä ikinä tervehtinyt, tää kiljuhanhi siis.

Vierailija
5/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä ei kuulu seksiääniä, mutta puhe saattaa välillä kuulua hyvinkin selkeästi. Naapurin kanssa rapussa muutaman kerran jutellut ja ihan normaali puheääni. Mahtaako sitten kotona kailottaa kovaa vai onko seinät todella niin ohuet?

Vierailija
6/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieellä synnytetään uuutta elämää.

Vierailija
7/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pimputtamaan ovikelloa ja sano, että arvostaisit jos he suorittaisivat yhdynnän jatkossa vähemmän äänekkäästi. Voi nauhoittaa naimisäänet ja näin todistaa kuuluvuuden.

Vierailija
8/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mun entiset naapurit kyseessä? Nainen kiljui "vittu mä tuun", miehestä ei kyllä kuulunut ikinä mitään. Mutta silti kulki naama norsunvitulla tossa pihalla eikä ikinä tervehtinyt, tää kiljuhanhi siis.

Aika jännä, että tämäkin nainen on yleensä hyvin kärttyisän oloinen, kun satun törmäämään häneen. Hyvä kun edes tervehtii. Mutta ehkä tilanne nyt muuttuu, kun näyttää olevan seksiä useita kertoja viikossa tämän uuden kaverin kanssa. Aiemmin oli kyllä hiljaa asunnossaan.

Ap

Vierailija
9/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kyseinen nainen mahtaisi ajatella, jos ottaisin asian puheeksi esim. roskalaatikoila, jos satttuisimme törmäämään. Esim. "Aika nopeasti tuli kumppanisi tänään. Onko hänellä taipumusta ennenaikaiseen siemensyöksyyn+" tms. Ehkä kiinnittäisi asiaan huomiota tulevaisuudessa ja pitäisi vähemmän ääntä.

Aika tympeää alkaa mollaamaan miehen kestävyyttä sen takia että nainen kiljuu :(

Vierailija
10/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, se olin varmaan minä. Mun mies on ihan h-vetin hyvä sängyssä. Ennen sitä en tiennyt kunnon panoista mitään. Meillähän on nyt yhteiseloa takana jo 25v, enkä vieläkään pysty olemaan hiljaa kun se käsittelee mua.

Nykyään asutaan omakotitalossa joten ehkä ihan niin paljon naapurit ei häiriinny. Mut sori jos sulle tuli traumoja.

Vierailija
11/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kutsuttiin takavuosien naapuria miehen kanssa keskenämme Manaajaksi koska piti sellaista todella epäinhimillistä ja erikoista korinaa, murinaa ja ujellusta. Hauskaa, mitähän hännellekin nykyään kuuluu. Ihan mukava nainen oli muuten.

Vierailija
12/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tympeää alkaa mollaamaan miehen kestävyyttä sen takia että nainen kiljuu :(

Ihan läpällä otin yhden puolitutun melkein kaverin kanssa samantyylisestä asiasta juttua niin kiivastu hetkessä niin etä tempaisi nyrkillä minulta ilmat pihalle ja alkoi huutamaan että mitä vi se minulle kuuluu.

Rauhoittui kyllä ja pyyteli myöhemmin anteeksi. Sanoi että ei tuollainen nyt vaan kuulu käytöstapoihin että seksielämään puututaan ja arvostellaan muita noin tahdittomasti.

Sinällään hyvä että puolitutulla ei ollut veistä sillä hetkellä. Olisin varmasti saanut uuden reiän vatsaani.

Yleensäkään ei kannata avautua muille ihmisille turhasta. Se on sellaista päänaukomista ja se ehkä sopii netin keskustelupalstoille, mutta realielämässä sattuu aika pahasti kun toinen on provosoitu.

Vierailija
13/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin postiluukusta lapun naapureille, että voisivatko harrastaa seksiä hiljempaa. Etenkin sen takia, kun tuntuivat harrastavan sitä aina lasten nukkumaanmenon aikana eli joskus klo 20-21 välillä. Eihän se meitä aikuisia haittaisi, mutta hiljaisuudessa on kiusallista, kun lapsetkin kuulevat äänet. 

Vierailija
14/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että tämäkin nainen on yleensä hyvin kärttyisän oloinen, kun satun törmäämään häneen. Hyvä kun edes tervehtii. Mutta ehkä tilanne nyt muuttuu, kun näyttää olevan seksiä useita kertoja viikossa tämän uuden kaverin kanssa. Aiemmin oli kyllä hiljaa asunnossaan.

Ap

Ok. Sä kuitnekin aina hymyilit ystävällisesti etkä missään tapauksessa näyttänyt nyrpeää naamaa?

Usein naapurit odottavat naama norsunvllä ”tuo sanoo kyllä ensin terve!”

Vierailija
15/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ihmiset kehtaatte :D toisten seksielämä ei ole teidän asia. Niin, ja omassa kodissa saa kyllä harrastaa seksiä. Hankkikaa korvatulpat tai muuttakaa muualle jos ette kestä.

Vierailija
16/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ihmiset kehtaatte :D toisten seksielämä ei ole teidän asia. Niin, ja omassa kodissa saa kyllä harrastaa seksiä. Hankkikaa korvatulpat tai muuttakaa muualle jos ette kestä.

Niin juuri, ei ole meidän asia eikä meitä siihen pitäisi kurkku suorana huutamalla väkisin osallistaa. Hankkikaa sordiino tai suukapula tai muuttakaa muualle jos ette osaa ottaa naapureita huomioon.

Vierailija
17/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien ei pitäisi joutua kuulemaan vanhempiensa seksiääniä eikä myöskään naapureiden. Se on vielä ok jos sänky natisee ja paukkuu seinää vasten, mutta ei kovaan ääneen voihkiminen ja huutaminen. Olen asunut aika monessa kerrostalossa ja hyvin naapurit on osannut pitää seksielämänsä itsellään. Ei siis voi olla liikaa vaadittu vaihtaa volyymitasoa hiljemmalle.

Vierailija
18/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, se olin varmaan minä. Mun mies on ihan h-vetin hyvä sängyssä. Ennen sitä en tiennyt kunnon panoista mitään. Meillähän on nyt yhteiseloa takana jo 25v, enkä vieläkään pysty olemaan hiljaa kun se käsittelee mua.

Nykyään asutaan omakotitalossa joten ehkä ihan niin paljon naapurit ei häiriinny. Mut sori jos sulle tuli traumoja.

Aika monen tajunta räjähtää orgasmissa, mutta silloinkin voi olla päästämättä ääntä. Äänetön huuto ei kuulu naapuriin, mutta kumppani huomaa.

Vierailija
19/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kade oot. Onnea yläkerran pimulle.

Vierailija
20/31 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jos olisit ujeltamatta niin seksielämäsi olii vain sinun asiasi. Kun ujellat orgasmiasi koko kerrostalolle niin sinä teet seksielämästäsi koko kerrostalon asian. Seks.ua_alisesti hyväk_.sikä.ytät koko kerrostalollista vanhuksia, aikuisia ja lapsia pakottamalla heidät osaksi seksielämääsi.