Ajattelin vetää tänään kunnon kännit
Alottelinkin jo ja tuntuu hyvältä. Hetkeksi unohtuu huolet ja murheet. Suruista puhumattakaan.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
mitä se meille kuuluu?
Eihän se kuulukkaan. Mä olen muutenkin sellanen näkymätön ja äänetön nainen. T:Ap
Siitä vaan, jos maksa kestää. Kisko kaksin käsin rähinäviinaa koneeseen. Aitoa ilonpitoa odotellessa... Mikä on kännin aste juuri nyt? Missä mennään?
Vierailija kirjoitti:
Mutta ole varovainen ettet joudu suomalaisen +100 kg tonnikeijun kanssa samaan sänkyyn, se on niin kova koettelemus että et ehkä selviä siitä hengissä. Tulee vähintäänkin hiertymiä ja mustelmia, sekä kalustotappioita kun se sänky antautuu alta. Saattaa huonosti käydessään mennä luitakin poikki. Se kun tuollainen siiderivalas kääntää kylkeään ja se maha seuraa vasta vähän ajan päästä perässä, niin se on kusinen paikka olla kun se tulee ja lötkähtääkin yht´äkkiä päälle. Monet on heittäneet tuolla tavalla henkensä, eikä se ole ollenkaan kiva tapa lähteä.
Tuossa on seurauksena karrrrmea susikrapula. :D
Kannatta otta viiniä. Se paraantaa verenkieertoa.
Oikeaa toimintaa, kunnioitan aiettasi, itse olen myös saman harratuksen äärellä,
tosin vasta alussa, vielä on matkaa jälellä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatta otta viiniä. Se paraantaa verenkieertoa.
Näissä muissa varsiinkin niissä on ennemmän voltteja niin ei paranna ne senn sijaan raassaavat hermostoa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ole varovainen ettet joudu suomalaisen +100 kg tonnikeijun kanssa samaan sänkyyn, se on niin kova koettelemus että et ehkä selviä siitä hengissä. Tulee vähintäänkin hiertymiä ja mustelmia, sekä kalustotappioita kun se sänky antautuu alta. Saattaa huonosti käydessään mennä luitakin poikki. Se kun tuollainen siiderivalas kääntää kylkeään ja se maha seuraa vasta vähän ajan päästä perässä, niin se on kusinen paikka olla kun se tulee ja lötkähtääkin yht´äkkiä päälle. Monet on heittäneet tuolla tavalla henkensä, eikä se ole ollenkaan kiva tapa lähteä.
Voi kamala. En mä noin epätoivonen ole. Toihan olis pienelle naiselle kauhea kohtalo. T:Ap
Minäkin join eilen 38-volttista vuosikertaviiniä.
av:n rähinäviinan maistajat ry. kirjoitti:
Siitä vaan, jos maksa kestää. Kisko kaksin käsin rähinäviinaa koneeseen. Aitoa ilonpitoa odotellessa... Mikä on kännin aste juuri nyt? Missä mennään?
Mä taidan olla surkea kännääjä, kun en edes viinaa juo. Olut riittää mulle ja rentoutunut aivotnarikkaan fiilis on tavotteena. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla surkea kännääjä, kun en edes viinaa juo. Olut riittää mulle ja rentoutunut aivotnarikkaan fiilis on tavotteena. T:Ap
Olet täysin oikeassa. Tuo on jo surkeuden maksimointia, vello rauhassa. Me tosi harrastajat odotamme tajunnan räjäyttävää fiilistä. Sitä kohti pusketaan talvisodan hengessä.... kaveria ei jätetä! Otetaan sille! Kippis! :DD
Mä ajattelin ottaa tavallisee tapaan. Aloitin juuri myös. Kippistävaan!
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Tuo on jo surkeuden maksimointia, vello rauhassa. Me tosi harrastajat odotamme tajunnan räjäyttävää fiilistä. Sitä kohti pusketaan talvisodan hengessä.... kaveria ei jätetä! Otetaan sille! Kippis! :DD
Joss olisii oikeiin vittumaiinen ja idiiootti voiisi sanoa että "tämää on niitä lieeveilmiöiitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joss olisii oikeiin vittumaiinen ja idiiootti voiisi sanoa että "tämää on niitä lieeveilmiöiitä".
Kuun on autenttiinen ja eläää rehellisessä duhteessa täähän maailmaan niin mikään eii voi mennä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuun on autenttiinen ja eläää rehellisessä duhteessa täähän maailmaan niin mikään eii voi mennä pieleen.
Mikäs sua vaivaa kun ei sormet näppäimillä toimi? Ja siis, kaikkihan voi elämässä mennä pieleen. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Alottelinkin jo ja tuntuu hyvältä. Hetkeksi unohtuu huolet ja murheet. Suruista puhumattakaan.
Morjesta sulle! Kuule, kokeilepa niin, että et vedäkään kännejä, vaan "otat" alkoholin sijaan tuon lyhyen videonpätkän; lupaan, että säästät rahaa ja ehkä lisäksi huolet & murheet unohtuu:
Nääytä tisshhit! Hik! oteeetaan taash
Ok