Jos nainen pyytää kahville, mitä se tarkoittaa?
tarkoittaako se sitä että haluaa jakaa seksiä kanssani ?
Kommentit (23)
Näin joulun alla voi olla pipariakin tarjolla
Luultavasti ei tarkoita. Voi jossain vaiheessa ollakin tarjolla, mutta myöhemmin.
Jos olet jännis: rietasta nautintomatkaa suklaasaarille.
Jos olet tavis: saat tiskata astiat edellisen tapahtuessa.
Kiinnostunut tutustua suhun, ei sen enempää.
Muakin pyydettiin kahville, tottakai menin koska halusin tutustua paremmin.
Tulo- ja lähtöhalaukset vaan ei edes pusuteltu, kyllä seksin ehtii myöhemminkin kun on hyvin tutustuttu.
Se selviää sulle sitten kun menet paikalle. Yritä käyttäytyä kuten ihmiset niin voit saada itsellesi kaverin.
Se tarkoittaa että nainen keittää kahvia ja sitten juotte sitä. Jos kehittelet päässäsi muita skenaarioita, tulet mitä luultavimmin pettymään.
Kun nainen pyytää miestä kahville niin se on AINA salakieltä ja tarkoittaa et haluaa kanssasi naimisiin ja vähintään 3 yhteistä lasta.
nyt se pyysi oluelle, siis yhdelle vain
eli onko tämä salakieltä
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut tutustua suhun, ei sen enempää.
Muakin pyydettiin kahville, tottakai menin koska halusin tutustua paremmin.
Tulo- ja lähtöhalaukset vaan ei edes pusuteltu, kyllä seksin ehtii myöhemminkin kun on hyvin tutustuttu.
Kiitos, mutta minusta ei ole naiselle homobestikseksi. Etsin vähän fyysisempää suhdetta.
Oluelle pyyntö on myös salakieltä. Yhdelle oluelle tarkoittaa AINA sitä et oikeasti haluaa kihlautua kanssasi ihan jo lähipäivinä.
Juotte kahvit. Seuraavana päivän lähettää viestin, että olit mukava, olisi kiva tavata uudelleen. Tapaatte. Ja sitten tapaatte uudelleen ja uudelleen. Seurustelette. Kun "sopiva aika" on mennyt, muutatte yhteen. Hupsis, kohta olette kihloissa. Sitten häät, joissa tarjotaan karjalanpiirakoita ja savulohta. Vieraat nauravat silmät kippurassa tuhat kertaa nähdyille hääleikeille. Sitten ostatte omakotitalon, jonka pihassa on 2 autoa, orvokkiamppelit roikkuu terassilla ja IKEAsta on ostettu huonekalut. Ja ne huonekalut ovat sitten valkoisia tai harmaita. Jaahas, vaimo on raskaana! Onneksi olkoon. Saatte myös toisen lapsen... Siis teillä on nyt sitten 1,8 lasta, koska se on se keskiarvo. Otatte koiran. Syksyisin lähdette lomalle perheen kanssa Play De Inglesiin koko perheen voimin. Tyttö pääsee ylioppilaaksi ja poika menee amikseen sähköasentajaksi. Petät vaimoasi yrityksen pikkujouluissa, joissa tarjotaan joulutorttuja ja vihreitä kuulia. Avioero. Lähdet kaveriesi kanssa viettämään sinkkuiltaa lähi baariin. Tapaat mukavan naisen joka kysyy:
Lähtisitkö huomenna kahville mun kanssa?
Joka kerta kun nainen on minut kahville kutsunut, kahvit on jääneet juomatta.
P*llua olen joka kerralla saanut, useaankin kertaan samalla reissulla.
sitä en ymmärrä kun aina nykyään naiset pyytää kahville niin heti ne antaa seksiä, miksei voi suoraan sanoa että "voisitko tulla seksille?" eikä kahville? kahville olin tulossa niin seksiä sekin oli taas
Mulle merkitsee sitä, että haluaisin tutustua mieheen kaverina.
Mies32vuotta kirjoitti:
Juotte kahvit. Seuraavana päivän lähettää viestin, että olit mukava, olisi kiva tavata uudelleen. Tapaatte. Ja sitten tapaatte uudelleen ja uudelleen. Seurustelette. Kun "sopiva aika" on mennyt, muutatte yhteen. Hupsis, kohta olette kihloissa. Sitten häät, joissa tarjotaan karjalanpiirakoita ja savulohta. Vieraat nauravat silmät kippurassa tuhat kertaa nähdyille hääleikeille. Sitten ostatte omakotitalon, jonka pihassa on 2 autoa, orvokkiamppelit roikkuu terassilla ja IKEAsta on ostettu huonekalut. Ja ne huonekalut ovat sitten valkoisia tai harmaita. Jaahas, vaimo on raskaana! Onneksi olkoon. Saatte myös toisen lapsen... Siis teillä on nyt sitten 1,8 lasta, koska se on se keskiarvo. Otatte koiran. Syksyisin lähdette lomalle perheen kanssa Play De Inglesiin koko perheen voimin. Tyttö pääsee ylioppilaaksi ja poika menee amikseen sähköasentajaksi. Petät vaimoasi yrityksen pikkujouluissa, joissa tarjotaan joulutorttuja ja vihreitä kuulia. Avioero. Lähdet kaveriesi kanssa viettämään sinkkuiltaa lähi baariin. Tapaat mukavan naisen joka kysyy:
Lähtisitkö huomenna kahville mun kanssa?
😂😂👍. Noin se juuri menee. Nainen 34 v.
muista, että kutsuja maksaa kahvit!!! Se on ainoa asia minkä olen palstalla oppinut ja tulen pitämään tästä periaatteesta kiinni vaikka nainen alkaisi itkemään.
Typerys.