Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä joka päivä jokin asia, johon on tyytymätön, en jaksa

Vierailija
08.12.2018 |

Ne ovat sellaisia erilaisia pikkuasioita, ja usein se on joka päivä eri asia mikä häntä vitu*ttaa. Minun meikkipussi on hänen mielestä väärässä paikassa ja ärsyyntyy siitä. Toisena päivänä jokin toinen asia on väärässä paikassa ja ärsyyntyy siitä. Meikkipussistani ei ärsyynny uudelleen, koska laitan sen sitten johonkin toiseen (hänen mukaansa sopivaan) paikkaan, jos sen paikka on hänelle niin tärkeä asia. Sitten taas toisena päivänä häntä vitu*ttaa jokin kolmas pikkuasia. Yleensä nämä liittyy jollain tavalla minuun siten, että se on jokin minun tavara joka on siellä väärässä paikassa (itse hän jättää omat tavaransa minne sattuu). Tai sitten se on jokin asia mitä en ole tehnyt, vaikka hänen mielestä olisi pitänyt (vaikka ei pyytänyt, mutta minun olisi pitänyt ymmärtää sanomattakin). Joka päivä on jokin johon on tyytymätön ja minä en enää jaksa. Hän ei halua erota, mutta minä alan haluamaan erota. Onkohan tässä enää mitään muita vaihtoehtoja? Olen yrittänyt hyvänä hetkenä kysyä mikä niin aina vitu*ttaa mutta keskustelua ei synny koska kysymykseni vitu*ttaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
2/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vähän alle seitsemän vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan parasta, että eroat ja yrität löytää positiivisemman kumppanin.

Vierailija
4/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt. Meillä vaan on 1,5 vuotias lapsi, että hänen takia vielä en ole eronnut. Ja tämä jatkuva tyytymättömyys on siis alkanut vasta lapsen tulon jälkeen.

Vierailija
5/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen miettinyt. Meillä vaan on 1,5 vuotias lapsi, että hänen takia vielä en ole eronnut. Ja tämä jatkuva tyytymättömyys on siis alkanut vasta lapsen tulon jälkeen.

Miehelle ei selkeästikään perhe-elämä maistu tai häntä vituttaa kun ei olekaan enää ykkönen elämässäsi. Tai ehkä hänellä on toinen nainen.

Jos ei keskustelukaan onnistu niin ero on varmaan paras ratkaisu. Lapsihan imee tuollaiset vaikutteet ja kohta niskoillasi on kaksi valittajaa.

Vierailija
6/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ei selkeästikään perhe-elämä maistu tai häntä vituttaa kun ei olekaan enää ykkönen elämässäsi. Tai ehkä hänellä on toinen nainen.

Jos ei keskustelukaan onnistu niin ero on varmaan paras ratkaisu. Lapsihan imee tuollaiset vaikutteet ja kohta niskoillasi on kaksi valittajaa.

En oikein jaksa uskoa toiseen naiseen, koska kai hän silloin haluaisi erota minusta kun olen kysellyt että sitäkö haluaa.

Vierailija
7/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä "perheenpäitä" jotka haluavat pitää alamaiset varpaillaan. 

Et tarvitse miehen halua erotaksesi. Vähemmälläkin kuin alituiseen kitisevällä puolisolla saa elämänsä pilattua.

Vierailija
8/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikasana lapsi mainittu, taas yksi esimerkki lisääntymisen parisuhdetta tuhoavasta vaikutuksesta. Veikkaan että miehen yleisvitutuksen syynä on pihtaaminen.

Vierailija
9/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä "perheenpäitä" jotka haluavat pitää alamaiset varpaillaan. 

Et tarvitse miehen halua erotaksesi. Vähemmälläkin kuin alituiseen kitisevällä puolisolla saa elämänsä pilattua.

En tarvitsekaan hänen erohalua erotakseni. Olin vain luullut, että hänen jatkuva valitus tarkoittaa sitä, että hän haluaa erota. Mutta kuulemma ei. 

Vierailija
10/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taikasana lapsi mainittu, taas yksi esimerkki lisääntymisen parisuhdetta tuhoavasta vaikutuksesta. Veikkaan että miehen yleisvitutuksen syynä on pihtaaminen.

Voi olla että syynä valitukseen on sitten lisääntyminen. En ole pihdannut, miehellä ei ole juuri seksihaluja niin ei olisi edes tilaisuutta pihdata.  

Vierailija
11/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies oli monta vuotta samanlainen kun lapset oli pieniä. Nyt se osaa jo melkein käyttäytyä kun lapset on vähän isompia. Mutta helpompi olisi yksin olla lasten kanssa. Aika tiukkaan olen joutunut käytöksestään useasti sanomaan, eikä silti muutu. Uskon että jos ei oltaisi ihmisiä, uros söisi tai tappaisi jälkeläisensä päästäkseen parittelemaan lisää.

Vierailija
12/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Ap:n olisi aika etsiä jonkinlaista järjestystä tavaroilleen.

MIkä siinäkään vaihtoehdossa olisi niin vaikeaa pitää niitä tavaroita aina samassa paikassa.

Jos mies vielä siinäkin vaiheessa valittaisi kamojen väärästä paikasta, voisi sanoa tyynesti, että paikka on juuri se missä halusit niitä pidettävän.

Samat säännöt tottakai molemmille osapuolille.

Vierailija
13/13 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Ap:n olisi aika etsiä jonkinlaista järjestystä tavaroilleen.

MIkä siinäkään vaihtoehdossa olisi niin vaikeaa pitää niitä tavaroita aina samassa paikassa.

Jos mies vielä siinäkin vaiheessa valittaisi kamojen väärästä paikasta, voisi sanoa tyynesti, että paikka on juuri se missä halusit niitä pidettävän.

Samat säännöt tottakai molemmille osapuolille.

Tavarani ovat aina samassa paikassa eikä levällään. Meikkipussi on ainoa, joka on kaapin sijasta välillä pöydällä, koska käytän sitä niin usein. Miehen tavarat on täällä paljon enemmän levällään kuin minun. En usko, että ongelma on minun meikkipussi vaan joku muu vitu*ttaa, sanoo sitten vaan siitä meikkipussista. Toisena päivänä sanoo, että takkini on väärässä paikassa (meillä on kaksi naulakkoa, iso ja pieni, ja olen pitänyt takkejani välillä pikkunaulakossa, mutta hän ärsyyntyy sitten siitä kun hän haluaisi että ne on isossa naulakossa. Kun sitten sanoo asiasta niin pidän niitä sitten siellä isossa. En usko, että siinäkään ongelma on takkini vaan joku muu. Tällaisia pikkuasioita ne on.