Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tässä on väärässä, minä vai sisko? Miehellä oli yöllä päänsärkykohtaus ja siskoni mukaan pitäisi mennä näytille lääkäriin

Vierailija
08.12.2018 |

Ei kuulemma oli normaalia että neljävitosella ukolla on tuollainen kohtaus . Minä taas olen sitä mieltä että se saattoi olla ihan migreeni, ensimmäinen ja viimeinen kohtaus. Ja pointti on että mies on nyt ihan kunnossa!

Muok. sisko ei siis ole täällä vaan keskustelimme mesessä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt yöllä sitä koko kohtausta, mutta heräsin kun mies mumisee sängynreunalla. Oli kuulemma  päätä koskenut niin ettei ollut voinut mennä selälleen, lopulta oli siirtynyt kiikkutuoliin ja siihen nukahtanut. Lääkkeeksi oli ottanut ensin asperiinia ja sitten panadolia tai toisin päin ja kai ne oli  auttaneet. Nyt on ihan kunnossa, joi kahvit ja kolaa lumia pihalta.

Siskoni on , tämä kuulostaa ilkeältä mutta vähän ylipanikoiva. On  mennyt ensiapuun sormessa olleen tikun takia ja  meinannut tilata minulle ambulanssin kun nenästäni tuli verta.  ap

Äkillinen noin kova päänsärky ja etenkin yöllä on voinut olla esim. pieni aivoverenvuoto.

-äkillinen

-kova

-yöllä (eli levossa)

-pahenee makuuasennossa

Nämä huolestuttaisi kyllä.

myös kova migreeni, ainakin omalla kohdallani tekee mahdottomaksi edes nojata taakse saati maata!

Paitsi että migreeni ei millään aspiriinilla ja panadolilla lähde.

Vierailija
22/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko tämänkin asian päättää teidän perheessä?

Mutta kehota miestäsi varaan aika terkkariin, päässee sinne joskus tammikuun lopulla tai helmikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet lääkäriin ohimenneen päänsäryn vuoksi niin varmasti jäädään seuraamaan. Eli jos helpotti kipulääkkeellä niin hoito on jo tehty. Jos on neurologisia oireita tai kipu pahenee ja lääkkeistä ei ole apua niin tilanne on ihan eri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi