Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Body shopin vartalovoiteet - ihana tuoksu, MUTTA

Vierailija
08.12.2018 |

mitä ihmettä noista jää sormiin?? Ei sovellu syötäväksi, ymmärrän, mutta kun ei pesemälläkään lähde käsistä... Yritin pilkkoa hedelmiä yms. sormisyötäviä ja erehdyin koskettamaan kädellä kieltä. Hyi mikä maku! Ihan kuin deodoranttia ois imaissut.

Mikä neuvoksi? Ois ihana rasva käsillekin, mutten kyllä pysty käyttämään, jos käy noin.

Tuoksuina mulla nyt kookos ja mansikka. Onko joku tuoksu joka soveltuis paremmin vai onko kaikissa niiden tuotteissa noin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kiinnostaa, että miten ihmeessä sä laitat rasvaa? Itse olen käyttänyt erilaisia BodyShopin rasvoja ja muita tuotteita yli 10 vuotta, enkä ole ikinä törmännyt vastaavaan ongelmaan.

Vierailija
2/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut saman. Aiemmin käyttämissäni tuotteissa tätä ei ollut, mutta sitten ostin vaihtelun vuoksi jonkun uuden rasvan ja roskiin meni juuri tuosta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostaa, että miten ihmeessä sä laitat rasvaa? Itse olen käyttänyt erilaisia BodyShopin rasvoja ja muita tuotteita yli 10 vuotta, enkä ole ikinä törmännyt vastaavaan ongelmaan.

No ihan vaan kaavin purkista voidetta, hieron sen iholle, pyyhin kädet paperiin ja ehkä lopuksi pesen ne. Muiden valmistajien kohdalla ei ole tullut tällaista vastaan eikä BSllakaan ennen. Ap

Vierailija
4/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh syökää enemmän tervellistä ruokaa niin ei tarvitse käsirasva käyttää.

Oikein mainoksen uhreja.

Älkää tasan tarkalleen ostako mitään, siihen tottuu ja tulee hyvää mieli pidemmän päälle!:)

Vierailija
5/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mainoksen uhreja.

Älkää tasan tarkalleen ostako mitään, siihen tottuu ja tulee hyvää mieli pidemmän päälle!:)

Wtf?

Vierailija
6/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol persekö sinne purkkiin pitäis tunkea, ettei kädet osu? Kieriskellä aina sillä kohdalla mikä pitää rasvata?

Vierailija
7/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mainoksen uhreja.

Tervetuloa tekemään kokin töitä, kädet pestään monta krt tunnissa kyllä kuule kuivuu kädet söi mitä tahansa.

Vierailija
8/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hajurasvaa vain yötä vasten

Vierailija
9/9 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hajurasvaa vain yötä vasten