Vaikka kuinka laihdutan, näytän aina yhtä isolta ja kömpelöltä isojen rintojen vuoksi
Peilistä katsomalla ei tilanne näytä ihan niin pahalta, mutta kuvista selviää kai se totuus. Ja välillä jopa järkytyn, että onko ne ihan oikeasti noin isot.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuon pienitissisen marttyyrin isoin ongelma on kyllä korvien välissä. Kuule, sun miehettömyyden syy on sun itsekeskeisessä ja häiriintyneessä luonteessa. Olet täysin palstan miesulin/jykeväleukapakarapumppausmiehen naispuolinen vastine. Sopisittekohan te muuten yhteen, pitäiskö kokeilla? Tai älkää sittenkään, tulis varmaan ruumiita.
Voisit kyllä häipyä tätä ketjua pilaamasta pikkutisuinesi, hus.
Kumpaa tarkoitat, meitä on täällä ainakin kaksi? Luultavasti useampikin, maailmassa kun on valitettavasti enemmänkin kuin vain yksi pienirintainen nainen.
Mulla on mies, voitko uskoa? Sääli miestä tietenkin, kun on joutunut tyytymään pienitissiseen.
Säälin kaikkia naisia, jotka ovat sijoittaneet naisellisuutensa rintoihin.
Terveisin pikkuriikkinen nainen pikkuriikkisine rintoineen, jotka eivät ole koskaan olleet ongelma minulle tai miehille, joista olen kiinnostunut. Pelkkiin mergameloneihin fixoituneet ääliöt saavakin mieluusti pysyä kaukana.
Sinua on sitten onnistanut. Minä on kyllä saanut negatiivista kommenttia miehiltä pienistä tisseistäni.
Itse aina kauhistun kun katson kuvia itsestäni kun tajuan kuinka iso rintamus minulla on. En pidä siitä yhtään.
Olen normaalipainoinen ja silti kuppi on E kokoa. Maan vetovoima on alkanut vetää rintamusta alaspäin.
Vaatteet ei istu ja niitä on hankala löytää.
Kerran laihdutin itseni aivan todella laihaksi ja rasvaprosenttini oli alhainen kun reenasin niin paljon, rasvaprosentti oli 16. Kuppi pieneni E:stä D:hen, ja rinnat olivat kuin patalaput, rasvaa lähti ja ne roikkuivat. Oli myös löysää ihoa. Oli siitä huolimatta ihanaa, kun vaatteet istui paremmin päällä, vaikka mies valitti ja ivaili rinnoistani. Rintaliivien kanssa pidin pienemmistä rinnoistani.
Nykyään olen taas lihonut normaalipainon sisällä ja tuntuu, että se läski menee ensimmäisenä rintoihin ja ne kasvavat. Toki rinnat näyttävät nyt jollain tavalla kauniimmilta kun niissä on rasvaa, mutta inhoan niitä silti. Olen aina haaveillut B kupeista.
Mutta en mene leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuon pienitissisen marttyyrin isoin ongelma on kyllä korvien välissä. Kuule, sun miehettömyyden syy on sun itsekeskeisessä ja häiriintyneessä luonteessa. Olet täysin palstan miesulin/jykeväleukapakarapumppausmiehen naispuolinen vastine. Sopisittekohan te muuten yhteen, pitäiskö kokeilla? Tai älkää sittenkään, tulis varmaan ruumiita.
Kumpaa tarkoitat, meitä on täällä ainakin kaksi? Luultavasti useampikin, maailmassa kun on valitettavasti enemmänkin kuin vain yksi pienirintainen nainen.
Mulla on mies, voitko uskoa? Sääli miestä tietenkin, kun on joutunut tyytymään pienitissiseen.
Terveisin pikkuriikkinen nainen pikkuriikkisine rintoineen, jotka eivät ole koskaan olleet ongelma minulle tai miehille, joista olen kiinnostunut. Pelkkiin mergameloneihin fixoituneet ääliöt saavakin mieluusti pysyä kaukana.
Sinua on sitten onnistanut. Minä on kyllä saanut negatiivista kommenttia miehiltä pienistä tisseistäni.
Mitä väliä on ääliöiden ääliökommenteilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Hyvä vaan että ilmoittavat heti kättelyssä ajattelunsa laadun ja tason, niin ei tule kulutettua heihin aikaa turhaan.
Ja tuo, jonka mies v*ttuili laihduttamisen jälkeen rinnoista, mitä helvettiä oikeesti? Millaisten älykääpiöiden kanssa te oikein suostutte olemaan?
Minä olen aloittajan kohtalotoveri, enkä ymmärrä ehdotusta leikkauksesta. Sen lisäksi, että leikkaus on aina riski hengelle ja terveydelle, rintojen kohdalla se voi myös vaarantaa hermotusta eli rintojen seksuaalinen toiminta voi hävitä. Ja kuinka moni olisi valmis luopumaan hyvästä seksielämästä ulkonäön vuoksi (siitä huolimatta, että se ulkonäkö harmittaa. )
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aloittajan kohtalotoveri, enkä ymmärrä ehdotusta leikkauksesta. Sen lisäksi, että leikkaus on aina riski hengelle ja terveydelle, rintojen kohdalla se voi myös vaarantaa hermotusta eli rintojen seksuaalinen toiminta voi hävitä. Ja kuinka moni olisi valmis luopumaan hyvästä seksielämästä ulkonäön vuoksi (siitä huolimatta, että se ulkonäkö harmittaa. )
Aika moni implanttien ottaja :(
Pistäpä tosiaan kuvaa tulemaan, niin voidaan arvioida!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni implanttien ottaja :(
Voihan se olla että seksielämä paranee leikkauksen myötä, ainakin jos ottaa implantit. Nainen voi lopultakin tuntea itsensä haluttavaksi ja mies tuntea aitoa halua häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä väliä, että miehen löytäminen on vaikeaa, 90 % miehistä pitää isoista rinnoista. Lisäksi on ankeaa tuntea itsensä epähalutuksi ja riittämättömäksi. Pitäisi olla lähelle mallitasoa voidakseen kompensoida tämä puute. Rumatkin muijat ovat kuumaa kamaa miesten keskuudessa jos vaan tissiä löytyy.
Minimizer-liivejä on hyvissä liivikaupoissa. Mene vaikka Helsingin keskustassa olevaan Funky Ladyyn. Asiantuntija kyllä löytää hyvät liivit sinulle. Sitä paitsi mitä hävettävää luomurinnoissa on? Silarit olisivat nolot.
Vierailija kirjoitti:
Minimizer-liivejä on hyvissä liivikaupoissa. Mene vaikka Helsingin keskustassa olevaan Funky Ladyyn. Asiantuntija kyllä löytää hyvät liivit sinulle. Sitä paitsi mitä hävettävää luomurinnoissa on? Silarit olisivat nolot.
Miten niin silarit olisivat nolot? Pystyisitkö itse elämään tyytyväisenä jos rintasi olisivat täysin olemattomat tai vaikkapa kehityshäiriöiset tubulaaririnnat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pienennysleikkaus?
Eihän se tietenkään, koko aloitushan oli AP:lta pelkkä humble brag!
Samaa tasoa, kuin "voi ei, minulla on niin paljon rahaa, etten edes tiedä mitä tekisin sen kaiken kanssa! :("
Mutta jostain kumman syystä esim. hyväntekeväisyys ei ole käynyt mielessäkään.Joo Ap, lahjoitahan tissisi hyntekäväisyyteen :D
Ei, vaan AP:n tulisi ajatella miltä sellaisista ihmisistä tuntuu, jotka eivät ole yhtä onnekkaita = hyvillä geeneillä varustettu. Sama kuin pitkä mies valittaisi, kun aina osuu pää huoneiden oviaukkoihin, vaikka kuinka yrittää kumarrella. Miettimättä yhtään, miltä moinen <170cm miehistä tuntuu.
T. Aikaisempi aggressiivinen postaaja, joka itsekin laihdutti lähes 30kg, menettäen siinä samalla SEKÄ tissit ETTÄ perseen. Nyt olen pelkkä kärjellään seisova kolmio (= miesvartaloinen) elintasomahalla.
Sulle nostan hattua,kerrot totuuden.Mutta en oikeen usko tähän ap,n juttuun.Jos laihtuu noin paljon niin eiköhän osa lähde rinnoista ja nahat rupee pahastikin roikkumaan.Utopista että rinnat pysyy just ihan samana.Ei tartte edes painonpudotusta vaan ikäkin jo tekee muutoksensa.
Joidenkin rinnat muodostuvat enimmäkseen painavasta ja tiiviistä rintarauhasesta. Siinä ei laihdutus tai muukasn painonvaihtelu vaikuta, kun rinnoissa ei tällöin ole rasvaa nimeksikään. Läskitisseihin auttaa laihdutus, ja muutenkaan rasvasta muodostuneet rinnat eivät ole niin painavat kuin tiiviit rintarauhasrinnat. Usein vielä isot läskittömät rinnat omaavat ovat muuten pieniä ja kevyitä joten siksikin rinnat aiheuttavat kohtuutonta painolastia josta ei siis laihduttamalla pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä väliä, että miehen löytäminen on vaikeaa, 90 % miehistä pitää isoista rinnoista. Lisäksi on ankeaa tuntea itsensä epähalutuksi ja riittämättömäksi. Pitäisi olla lähelle mallitasoa voidakseen kompensoida tämä puute. Rumatkin muijat ovat kuumaa kamaa miesten keskuudessa jos vaan tissiä löytyy.
Olen tavallistakin tavallisemman näköinen, pienirintainen nainen. Muistan kasiluokalla yhden pojan nälväisseen minua asiasta, sen jälkeen ei mitään. Ja poikaystäviä on riittäyt omiksi tarpeiksi (ei monta, koska en niitä ole koskaan keräillyt, mutta yksin ei ole tarvinnut olla).
Nyt olen ollut avioliitossa jo yli 20 vuotta, eikä siippa ole ikinä rintojani haukkunut. Päinvastoin. Tehtävänsä ovat täyttäneet nämäkin rusinat, kaksi lasta näillä on täysimetetty.
Että jos kovin paljon tuntuu tuleva kakkaa niskaan, liikut väärissä piireissä.
Hyvin tukevat liivit esim. Change tai urheiluliivit tekevät olemuksesta ryhdikkään isorintaisella. Leveät olkaimet ja paita mieluiten vartalonmyötäinen. Jos ylipainoa on, se lähtee kyllä rinnoistakin kun laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tukevat liivit esim. Change tai urheiluliivit tekevät olemuksesta ryhdikkään isorintaisella. Leveät olkaimet ja paita mieluiten vartalonmyötäinen. Jos ylipainoa on, se lähtee kyllä rinnoistakin kun laihduttaa.
Mutta kuten sanottu, oikeasti isorintaisella on tiivistä rintakudosta ne rinnat. Ja ne valitettavasti eivät häviä laihduttaessa samalla tavalla kuin rasva.
Luonnostaan pienirintaisella pienenee rinnat laihduttaessa. Isirintaisen rinnat eivöt pienene sen enempää kuin nenä tai jalatkaan. Reunoilta lähtee ehkä jotain, mutta se ei muuta kokonaisuutta miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuten sanottu, oikeasti isorintaisella on tiivistä rintakudosta ne rinnat. Ja ne valitettavasti eivät häviä laihduttaessa samalla tavalla kuin rasva.
Luonnostaan pienirintaisella pienenee rinnat laihduttaessa. Isirintaisen rinnat eivöt pienene sen enempää kuin nenä tai jalatkaan. Reunoilta lähtee ehkä jotain, mutta se ei muuta kokonaisuutta miksikään.
Ei ole rintojen koosta kiinni mistä ne koostuu. Toisilla isot rinnat on pääasiassa rauhaskudosta ja toisilla rasvaa, sama pienien rintojen kohdalla.
Ymmärrän. Onhan se ikävää, kun itse muuten suht hoikkana naisena puen päälle vaatteen, joka mallin päällä näytti rennolta, boheemilta ja tyylikkäältä, mutta itse näytän alan ammattilaiselta, kun isot rinnat tekee kokonaisuudesta helposti härskin näköisen. Eikä todellakaan aina haluaisi näyttää mitenkään seksuaaliselta.
Itse olen ratkaissut asian niin, että käytän suht kookkaita ja peittäviä (mutta hyvin istuvia) yläosia. Vako piiloon lähes joka tilanteessa. Ehkä miehen kanssa deiteillä tai sitten rannalla voi näkyä, mutta muuten jopa ulkona juhlimassa näyttää kyllä helposti todella halvalle tyrkylle jos pitää liian antavaa vaatetusta.
Eli vaikka kiva kesätoppi näyttää pikkuisen mallin päällä niin kivalle ja romanttiselle, niin muista, että sinun päälläsi se näyttäisi koripallotelineeltä. Älä siis tilaa sitä, vaan osta joku peittävämpi ja sekin mielummin hieman löysänä kuin muotoja nuolevana.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit on aina kivat 👍
Mikä yllätys että joku ukko on tuota mieltä.