Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka kuinka laihdutan, näytän aina yhtä isolta ja kömpelöltä isojen rintojen vuoksi

Vierailija
08.12.2018 |

Peilistä katsomalla ei tilanne näytä ihan niin pahalta, mutta kuvista selviää kai se totuus. Ja välillä jopa järkytyn, että onko ne ihan oikeasti noin isot.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta pienennysleikkaus?

Eihän se tietenkään, koko aloitushan oli AP:lta pelkkä humble brag!

Samaa tasoa, kuin "voi ei, minulla on niin paljon rahaa, etten edes tiedä mitä tekisin sen kaiken kanssa! :("

Mutta jostain kumman syystä esim. hyväntekeväisyys ei ole käynyt mielessäkään.

Joo Ap, lahjoitahan tissisi hyntekäväisyyteen :D

Ei, vaan AP:n tulisi ajatella miltä sellaisista ihmisistä tuntuu, jotka eivät ole yhtä onnekkaita = hyvillä geeneillä varustettu. Sama kuin pitkä mies valittaisi, kun aina osuu pää huoneiden oviaukkoihin, vaikka kuinka yrittää kumarrella. Miettimättä yhtään, miltä moinen <170cm miehistä tuntuu.

T. Aikaisempi aggressiivinen postaaja, joka itsekin laihdutti lähes 30kg, menettäen siinä samalla SEKÄ tissit ETTÄ perseen. Nyt olen pelkkä kärjellään seisova kolmio (= miesvartaloinen) elintasomahalla.

Tarkoittaako tämä sitä, että tätä aloitusta ei olisi saanut tehdä koska joku voi pahoittaa mielensä? Saittenhän koko palstan voi sulkea jos näin on, mielensäpahoittajia löytyy aina ja joka aiheesta. Parempi näiden herkkien pysytellä pois ketjuista joiden arvelee loukkaavan itseään.

Tarkoittaa sitä, että kannattaa miettiä mitä kirjoittaa ja onko tarpeen tehdä idioottimaisia aloituksia. Jos haluaa lesoilla tisseillään voi mennä vaikka alaston suomeen tai stippiklubille heilumaan tisseineen.

T. Eri

Vierailija
22/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs mammat nyt pillastuivat😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Tämä aihe on käsitelty jo liian monta kertaa ja silti vaan näitä tissimarttyyreja riittää. Ei jaksa enää.

😂😂

Vierailija
24/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis pitää itseään onnekkaana sen takia että on isot rinnat?

Voin näin 155cm ja I-kupin omaavana sanoa että tätä et haluaisi. Rinnat näyttää alle kolmekymppisinä roikkuvilta vesimelooneilta, kärsin migreenistä ja niska/hartiaseudun vaivoista. Ai niin, mut munhan pitäisi vain olla kiitollinen että minulle on suotu näin upea rintavarustus. Leikkausjonossa onneksi.

Vierailija
25/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Tämä aihe on käsitelty jo liian monta kertaa ja silti vaan näitä tissimarttyyreja riittää. Ei jaksa enää.

😂😂

AP tässä se pahin "tissimarttyyri" on. Voi kuinka kamalaa onkaan olla isorintainen, puolen maailman kauneusihanteen mukainen! Kuinka ikinä kestää näitä tuskallisia lottovoittogeenejä!

Vierailija
26/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mustavalkoista kirjoitti:

Voin näin 155cm ja I-kupin omaavana sanoa että tätä et haluaisi. Rinnat näyttää alle kolmekymppisinä roikkuvilta vesimelooneilta, kärsin migreenistä ja niska/hartiaseudun vaivoista. Ai niin, mut munhan pitäisi vain olla kiitollinen että minulle on suotu näin upea rintavarustus. Leikkausjonossa onneksi.

No, minulla on omassa +170cm kropassani tyhjänä riippuvat "köyhän lapsen lapaset". Ottaisin I-kupin "vesimeloonit" koska tahansa.

Tasan ei käy onnen lahjat. Tosin antavathan jotkut lottovoittonsakin pois tai ostavat sillä kuplamuovia, kun pelkäävät käyttävänsä rahat huonosti.

Vierailija
27/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tasoa, kuin "voi ei, minulla on niin paljon rahaa, etten edes tiedä mitä tekisin sen kaiken kanssa! :("

Huhuh, kiitos tästä - huutista ja paras pitkään aikaan av:lla.😊

Ptänee raportoida kalevauvalle...

Vierailija
28/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla kiitollinen vaikka siksi, että pienirintaisia pidetään hädin tuskin edes naisina. Tissithän on se asia mikä naisen tekee ja erotteleen naiset tytöista ja miehistä. Voin sanoa, että on aika raastavaa joutua elämään elämänsä jonkilaisena semisukupuolettomana epäsikiönä. Mieluusti kärsisin niska- ja hartiaseudun vaivoista jos se on naisena hyväksytyksi tulemisen hinta.

Vierailija
29/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksi ja sama sekopää nyt provoaa tätä ketjua. Tunnistaa lainausmerkeistä joka viestissään.

Vierailija
30/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isot rinnat saa naisen näyttämään isolta, jos pukeutuu tunikaan, joka laskeutuu suoraan rintojen päältä alaspäin. Tuollaiset löysät teltat tuovat heti +20kg.

Vierailija
31/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂

AP tässä se pahin "tissimarttyyri" on. Voi kuinka kamalaa onkaan olla isorintainen, puolen maailman kauneusihanteen mukainen! Kuinka ikinä kestää näitä tuskallisia lottovoittogeenejä!

Ap:tahan juuri sillä tissimarttyyrilla tarkoitin. Kukaan ei jaksa enää kuunnella tuollaista tekorutinaa isoista tisseista. Aloitus on joko provo tai sitten ap kerjää kehuja. Siihen auttaa reissu lähimpää yökerhoon.

Vierailija
32/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on sama ongelma. Minusta ei huomaa 10 - 15 kilon painon vaihtelua, jos en korosta vyötäröä. Jos taas korostan vyötäröä, korostan samalla rintoja, mitä taas en halua. Rinnat eivät mullakaan juurikaan muutu laihtuessa tai lihoessa. Kietaisumalliset paidat ja mekot olen huomannut pukevan mua parhaiten.

Vierailija
33/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla saa muokattua kroppaa paljon. Minulla myös isot rinnat, ja ongelma usein siinä että vaatteet eivät rintojen takia istu kunnolla. Paidat ym. liian isoja/laatikkomallisia ja ne leventävät (minulla on tiimalasivartalo, ja hieman ylipainoa)

En koskaan löydä Suomesta vaatteita, ne mitä ostan usein pitää hieman muokata, onneksi sukulainen taitava ompelija.

Kun kävin ensimmäistä kertaa Usassa taivas aukeni: siellä on PALJON kauppoja joissa myydään minun kropalle sopivia vaatteita! Vaatteissa on ns. malli, ne ovat muotoonleikattuja ei "laatikoita". Uskon että asiaan vaikuttaa se että moni latino/afrikkalastaustainen on ns. samaa mallia, siellähän ns. rintoja/takamusta korostetaan paljon.

Myös mm. Hilfirgeillä oli paitoja jotka istuivat hyvin, vaan eipä esim. Stockmannilta saa niitä samoja malleja(!) ja hintakin Usassa paljon vähemmän mitä täällä.

Vierailija
34/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan AP:n tulisi ajatella miltä sellaisista ihmisistä tuntuu, jotka eivät ole yhtä onnekkaita = hyvillä geeneillä varustettu. Sama kuin pitkä mies valittaisi, kun aina osuu pää huoneiden oviaukkoihin, vaikka kuinka yrittää kumarrella. Miettimättä yhtään, miltä moinen <170cm miehistä tuntuu.

T. Aikaisempi aggressiivinen postaaja, joka itsekin laihdutti lähes 30kg, menettäen siinä samalla SEKÄ tissit ETTÄ perseen. Nyt olen pelkkä kärjellään seisova kolmio (= miesvartaloinen) elintasomahalla.

Sulle nostan hattua,kerrot totuuden.Mutta en oikeen usko tähän ap,n juttuun.Jos laihtuu noin paljon niin eiköhän osa lähde rinnoista ja nahat rupee pahastikin roikkumaan.Utopista että rinnat pysyy just ihan samana.Ei tartte edes painonpudotusta vaan ikäkin jo tekee muutoksensa.

Vierailija
35/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pienirintaiset ei ikinä tule tajuamaankaan isorintaisten ongelmia, ja isorintaiset ei tule tajuamaan pienirintaisten ongelmia.

Vierailija
36/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hankkia itsellesi pikkutyttömäisiä vaatteita, laittaa hiuksesi poninhännälle ja opetella puhumaan pikkutyttön äänellä. Kaikki muut luulevat että olet pikkutyttö ja rintasi näyttävät sitten pienemmiltä.

Vierailija
37/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kasvata itsesi oikean aikuisen naisen mittoihin namilla, herkuilla ja limsalla niin isot rintasi katoavat rasvakerrosten ja leukasi alla roikkuvien karvojen peittämien helttojen alle.

Vierailija
38/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂

Mikäs siinä jos sinun elämässäsi on tärkeintä vastata puolen maailman kauneus ihannetta sen sijaan että tuntisit itsesi kauniiksi. Mene laittamaan tekotissit. Turha vollottaa että apn pitäisi ajatella miltä pieni rintaisista tuntuu jos et itse ajattele miltä apsta tuntuu vaan vain itseäsi.

Vierailija
39/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit hankkia itsellesi pikkutyttömäisiä vaatteita, laittaa hiuksesi poninhännälle ja opetella puhumaan pikkutyttön äänellä. Kaikki muut luulevat että olet pikkutyttö ja rintasi näyttävät sitten pienemmiltä.

Näihän se on: jos on pienet rinnat on pikku tyttö eikä mikään nainen ollenkaan. Mitä isommat tissit, sitä enemmän nainen. Tämä koskee myös miehiä: Miestisseistään akkamainen ”mies” tunnetaan.

Vierailija
40/83 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla kiitollinen vaikka siksi, että pienirintaisia pidetään hädin tuskin edes naisina. Tissithän on se asia mikä naisen tekee ja erotteleen naiset tytöista ja miehistä. Voin sanoa, että on aika raastavaa joutua elämään elämänsä jonkilaisena semisukupuolettomana epäsikiönä. Mieluusti kärsisin niska- ja hartiaseudun vaivoista jos se on naisena hyväksytyksi tulemisen hinta.

Mebe leikkaukseen. Sitä ehdotettiin aplle jo ekalla sivulla ja sinne on menossa tuo jolle kommentoit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä