Oletteko koettaneet narsistin kanssa käänteispsykologiaa?
Sekä sitä, että kertoo pitävänsä siitä mitä inhoaa ja päinvastoin. Onko toiminut eduksenne? Itselläni vain satunnaisesti mutta ehkä sitä on myös vaikea havaita.
Kommentit (8)
Olen huomannut että toimii jonkin verran. Keksin kokeilla tätä ex puolisoon ja elämästä tuli hieman helpompaa. Etoaminen oli kuitenkin ainut oikea raykaisu.
Ensin pitäisi varmasti tietää mikä on narsisti ja sitten tunnistaa sellainen. Samanlainen ihmeolento kuin erityisherkkä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi varmasti tietää mikä on narsisti ja sitten tunnistaa sellainen. Samanlainen ihmeolento kuin erityisherkkä.
Sinut tunnistettiin jo.
Ei narsistin kanssa kannata lähteä kilpalaulantaan. Ei kilpailla pahuudessa.
Välttää vaan.
Toimii vain ja ainoastaan, jos asian saa käännettyä niin, että siitä on narskulle itselleen etua ja hyötyä. Yhden tyypin kanssa tilanne rauhoittuu aina, kun rupean vuolaasti kehumaan ja kerron kerta toisensa jälkeen kuinka paljon häntä ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Toimii vain ja ainoastaan, jos asian saa käännettyä niin, että siitä on narskulle itselleen etua ja hyötyä. Yhden tyypin kanssa tilanne rauhoittuu aina, kun rupean vuolaasti kehumaan ja kerron kerta toisensa jälkeen kuinka paljon häntä ihailen.
Anna esimerkki millaisissa tilanteissa.
Ei vaikuttanut mitään narsistiin. Ei hän muutenkaan kauheasti kuunnellut mitä minä sanoin, aina näytti kyllästyneeltä jos minä puhuin, valmisteli jo omia loisteliaita puheenvuorojaan.