Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koettaneet narsistin kanssa käänteispsykologiaa?

Vierailija
07.12.2018 |

Sekä sitä, että kertoo pitävänsä siitä mitä inhoaa ja päinvastoin. Onko toiminut eduksenne? Itselläni vain satunnaisesti mutta ehkä sitä on myös vaikea havaita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttanut mitään narsistiin. Ei hän muutenkaan kauheasti kuunnellut mitä minä sanoin, aina näytti kyllästyneeltä jos minä puhuin, valmisteli jo omia loisteliaita puheenvuorojaan.

Vierailija
2/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että toimii jonkin verran. Keksin kokeilla tätä ex puolisoon ja elämästä tuli hieman helpompaa. Etoaminen oli kuitenkin ainut oikea raykaisu.

Vierailija
4/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi varmasti tietää mikä on narsisti ja sitten tunnistaa sellainen. Samanlainen ihmeolento kuin erityisherkkä.

Vierailija
5/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi varmasti tietää mikä on narsisti ja sitten tunnistaa sellainen. Samanlainen ihmeolento kuin erityisherkkä.

Sinut tunnistettiin jo.

Vierailija
6/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narsistin kanssa kannata lähteä kilpalaulantaan. Ei kilpailla pahuudessa.

Välttää vaan.

Vierailija
7/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vain ja ainoastaan, jos asian saa käännettyä niin, että siitä on narskulle itselleen etua ja hyötyä. Yhden tyypin kanssa tilanne rauhoittuu aina, kun rupean vuolaasti kehumaan ja kerron kerta toisensa jälkeen kuinka paljon häntä ihailen.

Vierailija
8/8 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii vain ja ainoastaan, jos asian saa käännettyä niin, että siitä on narskulle itselleen etua ja hyötyä. Yhden tyypin kanssa tilanne rauhoittuu aina, kun rupean vuolaasti kehumaan ja kerron kerta toisensa jälkeen kuinka paljon häntä ihailen.

Anna esimerkki millaisissa tilanteissa.