Miksi Touko ei tehnyt rikosilmoitusta?
Miksi Touko ei tehnyt rikosilmoitusta öykkäristä? Onko tuo yleisen syyttäjän alainen rikos?
Kommentit (35)
Touko meni lirkuttelemaan toisen naiselke kun Irkku käänsi selän
Mielenterveyskuntoutujathan voivat olla todella rasittavia tapauksia ja keskittyvät vain itseensä.
Minusta Toukolle olisi riittänyt rangaistukseksi samanlainen pepulle läimiminen mikä tapahtui Tukholman Pridessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Touko ei tehnyt rikosilmoitusta öykkäristä? Onko tuo yleisen syyttäjän alainen rikos?
Siksi koska oli itse syyllinen tapahtumiin, olis kussut omiin muroihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen väkivalta on sitä parempaa väkivaltaa.
Vasemistolaisten vihapuheet muita kohtaan ei aiheuta minkäänlaisia toimenpiteitä.
Tästäkin nähdään miten mädännyt suomi on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Eemeli töni? Puristiko Touko Riikan pakaroita? Kertokaas nyt viisaammat?
Riikka näytti niin hyvältä että olisin voinut vaikka tarakasta kokeilla.
En minäkään ole tönimisestä rikosilmoitusta tehnyt. Oletko itse? Kai sinua on joskus tönitty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneet miehet osaa hoitaa miehisyydestä johtuvat riitansa miehisyytensä sisällä yksityisasiana ja he ilmeisesti hoitivat jo riidan nopeasti.
Ei minusta mielestäni tässä tilanteessa enää pitäisi vatvoa tätä asiaa.
Kyseessähän on ihan aikuisten ihmisten välinen asia, ei teidän asianne.
Sivistynyt mies ei ala tönimään ketään tasavallan presidentin itsenäisyydenpäivän vastaanotolla (tai muuallakaan).
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole tönimisestä rikosilmoitusta tehnyt. Oletko itse? Kai sinua on joskus tönitty?
Ei minua ainakaan, missä piireissä tuo on yleistä?
Koska Touko on tyypillisen vihreän tavoin täys aisuri.
no herranjumala sekin vielä siihen päälle että tehtäis jostain tönimisestä rikosilmoitus😂
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ei tutkisi pitkälle. Uhrille ehdotettaisiin korkeintaan sovittelua. Jos se ei kelpaa, tulisi kotiin kirjallinen päätös, jossa todetaan tapahtuma niin vähäiseksi yleisen tai yksityisen edun kannalta, että rangaistuksena olisi sakkoja, joten esitutkintaa ei jatketa.
Tällaiseen päätökseen poliisi tuli omalla kohdallani, kun minua tuplasti painavampi ja 40 senttiä pidempi mies kävi käsiksi eräiden vuosijuhlien jatkoilla vuosi sitten. Retuutti pää alaspäin ja lopetti vasta, kun kaksi muuta tuli väliin ja repi kädet irti. Siitä jäi mustelmat sekä reisiin, kylkiin että mieleen. Mutta poliisilla ei ole resursseja näiden tutkimiseen. Pienikokoistakin naista siis saa retuuttaa. Siihen ei puututa muuten kuin yleisesti hieman paheksuen. Eli ei mitenkään.
Miksi kävi päälle?
Pari mahdollista syytä:
1. Toukolla ei ole ihan puhtaita jauhoja pussissaan, joten hän ei halua lähteä perkaamaan niitä julkisuudessa. Olisiko esimerkiksi Toukon iso käsi vaivihkaa eksynyt Pakarisen pinkeälle pakaralle? Tukholman malliin ...
2. Touko muisti (kerrankin!) sen vanhan viisauden, jossa sanotaan, että "kun kinaat ääliön kanssa, pidä huolta siitä, että hän ei tee samoin".
Todennäköisesti siksi että se oli tönäisy ja esitutkinta olisi päätetty, koska rikos oli niin pieni, ettei sen tutkimiseen olisi varattu poliisin resursseja. Ja todennäköisesti myös siksi, että Eemeli pyysi anteeksi ja pahoitteli tekojaan ja sopi asian Aallon kanssa.
Koska oli kyseessä olettavasti kahden älykkään ihmisen nujahtelusta, mutta jos toinen osapuoli olisi ollut "laitapuolenkulkija" niin varmaa supo olisi jo raportoinnut tapahtuneesta. "Ei mikään känniporukan inside juttu"
Naisystävä keskusteli toisen, töiden kautta tutun miehen kanssa linnanjuhlissa. Ei aikuinen mies ala siinä kiukuttelemaan ja tönimään. Ja kaiken päälle vähättelemään; että kärpäsestä tehty muka härkänen.