Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juha Itkonen pelästytti lapsensa

Vierailija
07.12.2018 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6b56ac12-29df-46cf-b283-b980e3e5a8a5

En minä ainakaan huutaisi kulkueelle jos minulla olisi lapseni mukanani.

En itsekään ymmärrä natsikumkuetta,mutta että karjuisin, saisin lapseni itkemään jasotten vielä kirjoittaisin siitä sosiaaliseen mediaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kännykällä tulee kirjoitusvirheitä, sori.

Vierailija
2/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luin ja tuli mieleen ettei ole kovin tasapainoinen ihminen. Itse pelästytti lapset ja sitten itkee lehdessä siitä. Tuskin lapset olisi pelästynyt muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen pelle

Vierailija
4/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha kuullostaa yhtä tasapainoiselta vanhemmalta kuin Eva Biaudet, joka skinien astuessa edessä kulkevalle suojatielle, alkoi ilman mitään syytä soittamaan autonsa torvea.

Vierailija
5/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailia provosoitui ja meni itse mukaan. Nyt itkee lehdessä ja värittää tarinaa omanmieleisekseen.

Vierailija
6/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherurpoilija

Vierailija
7/10 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Itkonen on semisti ärsyttävä.

Vierailija
8/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kotoisin Hämeenlinnasta, nykyään oikein, oikein kansainvälisestä paikasta. Muuttanut ilmeisesti Helsinkiin. Kyllä, tarkistin. Arabianranta lienee vähemmän kansainvälinen, ehkä Itkostakin alkoi itkuttaa kaapukansan runsaus.

Vierailija
9/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lakanakankaanpalanen tikunnokassa saa miehen karjumaan, niin kahdesti miettisin, onko terapian tai ainakin lääkityksen vaihtamisen paikka. Jos jostain lipusta ei tehdä numeroa, niin se menettää merkityksenä. Nyt tehdään tismalleen päinvastoin.

Vierailija
10/10 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lakanakankaanpalanen tikunnokassa saa miehen karjumaan, niin kahdesti miettisin, onko terapian tai ainakin lääkityksen vaihtamisen paikka. Jos jostain lipusta ei tehdä numeroa, niin se menettää merkityksenä. Nyt tehdään tismalleen päinvastoin.

Toisaalta voidaan myös tulkita, että hiljaa oleminen on myöntymistä.

"In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends." - Martin Luther King, Jr.