Miksi eläinlääkärin päivystysnumeroon soitto maksaa 6€/MINUUTTI????
Voisko joku selittää, mikä idea tässä on? Onko tällänen pelkkää rahastusta vai miks ihmeessä pitää velottaa siitä että ihmiset joutuvat soittamaan eläinlääkäri klinikan päivystysnumeroon, joka maksaa 6€/minuutti??
Mihin ne käyttää ne 6€/minuutista saamansa rahat??
Kommentit (31)
Minun mielestä monet eläinlääkärit ovat vaan rahanahneita. Jos oikeasti välittää eläimistä, niin niitä hoitaa vaikka ilmaiseksi jos omistajalla ei juuri sillä hetkellä ole rahaa. Mutta ehei, nämä lääkärit vaan vaatii että raha pitää olla just nyt, eikä esim laskulle monikaan anna, ei edes vaikka luottotiedot ois kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä monet eläinlääkärit ovat vaan rahanahneita. Jos oikeasti välittää eläimistä, niin niitä hoitaa vaikka ilmaiseksi jos omistajalla ei juuri sillä hetkellä ole rahaa. Mutta ehei, nämä lääkärit vaan vaatii että raha pitää olla just nyt, eikä esim laskulle monikaan anna, ei edes vaikka luottotiedot ois kunnossa.
Elukan omistajat ovat vastuuttomia kun eivät osaa varautua eläimen sairastumiseen vaan luottavat että joku muu hoitaa laskun. Jos luottotiedot on kunnossa, miksei voi hommata luottokorttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elukan omistajat ovat vastuuttomia kun eivät osaa varautua eläimen sairastumiseen vaan luottavat että joku muu hoitaa laskun. Jos luottotiedot on kunnossa, miksei voi hommata luottokorttia?
Luottokortti se vasta köyhän juttu onkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottokortti se vasta köyhän juttu onkin
No jos tuolla alkuperäisellä köyhällä on varaa maksaa ell:n kirjoittama lasku, on sillä varmaan varaa maksaa myös luottokorttilasku. Ellei, voi miettiä miksi ell:t on nihkeitä laskun kanssa.
Ao voisi lukea 6 vuotta eläinlääkäriksi ja olla veloittamatta senttiäkään työstään.
Ilmoannoin kaikki eläinlääkärien riistohinnoittelua puolustelevat kommentit asiattomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lemmikin elinikä voi olla helposti 14-20 vuotta. Siinä ajassa ehtii tapahtua paljon muutoksia. Esimerkiksi markka-ajan siirtymä euroon toi parissa vuodessa lääkkeisiin moninkertaiset hinnat ja amoin eläinlääkärikäyntimaksut alkoivat nousta. Tuohon ei millään voi itse vaikuttaa. Samoin työllisyystilanne voi muuttua, voi sairastua itse jne. Ei kukaan tiedä mitä vuosikymmenten aikana tulee tapahtumaan.
Toki eläinlääkäri palveluista pitää veloittaa, sehän nyt on itsestäänselvyys ettei ilmaiseksi tartte eläimiä hoitaa. Mutta eri asia onkin se, että minkälaisia hintoja pidetään. Miksi pitää olla kauhean korkeat hinnat, kun tuskimpa vähemmällä konkkaan mikään klinikka menee? Ja ihmiset enempi tuo eläimiään sellaseen paikkaan hoitoon, jossa hinnat on kohtuulliset.
Vierailija kirjoitti:
Toki eläinlääkäri palveluista pitää veloittaa, sehän nyt on itsestäänselvyys ettei ilmaiseksi tartte eläimiä hoitaa. Mutta eri asia onkin se, että minkälaisia hintoja pidetään. Miksi pitää olla kauhean korkeat hinnat, kun tuskimpa vähemmällä konkkaan mikään klinikka menee? Ja ihmiset enempi tuo eläimiään sellaseen paikkaan hoitoon, jossa hinnat on kohtuulliset.
No kun pitää saada 2 uutta autoa, huvivene, talo Italiasta ja sitä rataa.
Ei tarvii soittaa jos kokee palvelun liian kalliiksi.